Stoeien in de Pyreneeen (filmpje)
Moderator: GVN
Stoeien in de Pyreneeen (filmpje)
zie: http://vimeo.com/29148998" onclick="window.open(this.href);return false;
Gefilmd 2 weken geleden in de Pyreneeen. Was af en toe (lees dikwijls) een zeer lastig parcours ... maar we hebben ons goed geamuseerd.
En ja, ik ben die dommerik die in de rivier beland (2min 20sec.)
Enjoy!
Gefilmd 2 weken geleden in de Pyreneeen. Was af en toe (lees dikwijls) een zeer lastig parcours ... maar we hebben ons goed geamuseerd.
En ja, ik ben die dommerik die in de rivier beland (2min 20sec.)
Enjoy!
-
tweecilinderke
Re: Stoeien in de Pyreneeen (filmpje)
t'es schune sulle 
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Nogmaals, dit moet zeker de moeite geweest zijn.
Knap videotje.
Groetjes
JGA
Knap videotje.
Groetjes
JGA
-
props-n-blades
Mooi filmpje.
Ik heb gezien dat er in jullie groepje ook een Track mee reed.
Wat waren de bevindingen van deze motor?
Ik heb gezien dat er in jullie groepje ook een Track mee reed.
Wat waren de bevindingen van deze motor?
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
-
patrick k100
wreed wijs ,wou dat ik terug 20 jaar jonger was
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Dat zie ik met mijne GS ni doen....zwaar bepakt en warm...
Chapeau ( of word/ben ik oud?)
Chapeau ( of word/ben ik oud?)
I like my bike!!
Komaan mannen,
ik ben 46. dus ook niet bepaald de jongste! En ja, ik heb afgezien ... vanwege de warmte, de vermoeidheid e.d ...
En geloof me dat een GS dit kan! Zelfs mijn GSA heeft het gedaan, volgepakt (elke dag een andere camping) en volgetankt. Ik geef wel toe dat zowel de GSA als mezelf tot het uiterste zijn gegaan ... maar daarom dat er ADVENTURE op onze moto staat he...
D'er zijn momenten geweest waarop ik mezelf de vraag heb gesteld waaraan ik begonnen ben, echter, als je dan uiteindelijk boven (of beneden) komt, ben je meer dan tevreden dat het gelukt is... En wat zijn de risico's: tegen 20 of maximum 40 per uur kantelen in een karrenspoor of onderuitgaan in een beek/rivier. Geloof me dat een GSA (de gewone GS iets minder) hier tegen kan.
Wat de Track betreft (dieselmotor): deze werd bereden door een Nederlander met veel ervaring. Vermits het ook een motor is met automatische versnellingsbak, vroeg iedereen zich af hoe die het ging uithouden ... Wel ik kan jullie vertellen dat ie het fantastisch deed. Ik heb hem 1 keer helpen rechtzetten na een serieuze "klik" in een karrenspoor vol met slijk en water. Wel, rechtzetten, starten en weg met die handel ...
Men kan zich evengoed de vraag stellen hoe die Africa Twin het heeft gedaan ... 18 jaar oud (de moto) en een berijder van mijn leeftijd. Geloof me dat niemand zo vlot overal over ging dan deze moto... Ongelooflijk hoe "Grote Luc" zijne moto overal door kreeg...
Ik heb vooral geleerd dat het het "manneke is wat erop zit, en niet wat onder het manneke zit". Is dit nu Diesel, Duits of Oostenrijks (KTM)...
Iets wat dikwijls toch vergeten wordt: Op dit forum kan men tot in detail beoordelen en analyseren hoe een vering of iets anders ingesteld moet staan, terwijl de kwaliteiten van de motard weinig ter sprake komt ... en geloof me, na een enduroreis als deze, denk je wel eens anders ...
doei!
Dit heb ik alvast geleerd...
ik ben 46. dus ook niet bepaald de jongste! En ja, ik heb afgezien ... vanwege de warmte, de vermoeidheid e.d ...
En geloof me dat een GS dit kan! Zelfs mijn GSA heeft het gedaan, volgepakt (elke dag een andere camping) en volgetankt. Ik geef wel toe dat zowel de GSA als mezelf tot het uiterste zijn gegaan ... maar daarom dat er ADVENTURE op onze moto staat he...
D'er zijn momenten geweest waarop ik mezelf de vraag heb gesteld waaraan ik begonnen ben, echter, als je dan uiteindelijk boven (of beneden) komt, ben je meer dan tevreden dat het gelukt is... En wat zijn de risico's: tegen 20 of maximum 40 per uur kantelen in een karrenspoor of onderuitgaan in een beek/rivier. Geloof me dat een GSA (de gewone GS iets minder) hier tegen kan.
Wat de Track betreft (dieselmotor): deze werd bereden door een Nederlander met veel ervaring. Vermits het ook een motor is met automatische versnellingsbak, vroeg iedereen zich af hoe die het ging uithouden ... Wel ik kan jullie vertellen dat ie het fantastisch deed. Ik heb hem 1 keer helpen rechtzetten na een serieuze "klik" in een karrenspoor vol met slijk en water. Wel, rechtzetten, starten en weg met die handel ...
Men kan zich evengoed de vraag stellen hoe die Africa Twin het heeft gedaan ... 18 jaar oud (de moto) en een berijder van mijn leeftijd. Geloof me dat niemand zo vlot overal over ging dan deze moto... Ongelooflijk hoe "Grote Luc" zijne moto overal door kreeg...
Ik heb vooral geleerd dat het het "manneke is wat erop zit, en niet wat onder het manneke zit". Is dit nu Diesel, Duits of Oostenrijks (KTM)...
Iets wat dikwijls toch vergeten wordt: Op dit forum kan men tot in detail beoordelen en analyseren hoe een vering of iets anders ingesteld moet staan, terwijl de kwaliteiten van de motard weinig ter sprake komt ... en geloof me, na een enduroreis als deze, denk je wel eens anders ...
doei!
Dit heb ik alvast geleerd...
-
mecapuet
Moeten we eens werk van maken...V schreef:Knap, hoop dit ook ooit is te doen.![]()
Grtz V
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenRe: Stoeien in de Pyreneeen (filmpje)
bedankt voor de reactie, vooral wat betreft leeftijd. Hier moet je toch geen 20 of 30 voor zijn?
Ik sta op het punt om voor een jaar te vertrekken naar een continent dat vol ligt met van die héééééééérlijke grint, gravel en zandwegen en kijk er gewoon heerlijk naar uit!!!
en ik ben écht geen 30 meer !
euuuuuuuuu ... misschien heb ik volgend jaar wel wat minder praat
als ik helemaal dooreengeschudderd terug in België aankom
Schoon, schoon filmke trouwens!
Ils
Ik sta op het punt om voor een jaar te vertrekken naar een continent dat vol ligt met van die héééééééérlijke grint, gravel en zandwegen en kijk er gewoon heerlijk naar uit!!!
en ik ben écht geen 30 meer !
euuuuuuuuu ... misschien heb ik volgend jaar wel wat minder praat
Schoon, schoon filmke trouwens!
Ils
YOO
Leuk filmke, vooral tof dat er vanuit zoveel verschillende standpunten filmmateriaal is, da's iets wat ik altijd nog te weinig rekening mee houdt. Kost wat tijd maar maakt zo'n filmke extra aantrekkelijk.
Enneuh, tof toerke precies. Zou 't met de F800GS zeker zien zitten, met m'n R1150GSA wat minder. Niet dat die 't niet zou aankunnen, maar daarvoor heb ik net de 800 gekocht
Grtz, Philip!
Leuk filmke, vooral tof dat er vanuit zoveel verschillende standpunten filmmateriaal is, da's iets wat ik altijd nog te weinig rekening mee houdt. Kost wat tijd maar maakt zo'n filmke extra aantrekkelijk.
Enneuh, tof toerke precies. Zou 't met de F800GS zeker zien zitten, met m'n R1150GSA wat minder. Niet dat die 't niet zou aankunnen, maar daarvoor heb ik net de 800 gekocht
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Mooi!
Leuk om naar te kijken, jammer dat het geluid eraf is (muziek is geen geluid).
Zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd, misschien eerst nog een beetje leren rijden.
wakosta?
Leuk om naar te kijken, jammer dat het geluid eraf is (muziek is geen geluid).
Zie ik ook wel zitten eerlijk gezegd, misschien eerst nog een beetje leren rijden.
wakosta?