garmin nüvifone a50
Moderator: GVN
garmin nüvifone a50
ben recent de eigenaar geworden van een nüvifone a50. via mygarmin wil ik updates doen maar hij herkent het toestel niet (werkt via communicator plug-in). met mijn zümo heb ik daar geen problemen mee. de gsm staat al geregistreerd in mydashboard, dus vreemd dat hij het toestel niet herkent.
iemand raad?
thx

iemand raad?
thx
Re: garmin nüvifone a50
Bij de mijne geen problemen gehad.

BMW R1200GS Rallye
Corsica 2005, 2006, 2007, 2008, Eastern Europe Tour 2009, Caucasus Tour 2010, Balkan Adventure 2011, Marokko 2012, 2 Motorbikes 2 Russia 2013, 2 Motorbikes 2 Transdniestr 2014, Frankrijk 2015, Balkan 2016, Schotland 2016, Ierland 2017, Noordkaap 2017, Italië 2018, IJsland 2018, Silk Road Adventure 2019.

Corsica 2005, 2006, 2007, 2008, Eastern Europe Tour 2009, Caucasus Tour 2010, Balkan Adventure 2011, Marokko 2012, 2 Motorbikes 2 Russia 2013, 2 Motorbikes 2 Transdniestr 2014, Frankrijk 2015, Balkan 2016, Schotland 2016, Ierland 2017, Noordkaap 2017, Italië 2018, IJsland 2018, Silk Road Adventure 2019.
- 
				mario
- Contacteer:
portman schreef:ben recent de eigenaar geworden van een nüvifone a50. via mygarmin wil ik updates doen maar hij herkent het toestel niet (werkt via communicator plug-in). met mijn zümo heb ik daar geen problemen mee. de gsm staat al geregistreerd in mydashboard, dus vreemd dat hij het toestel niet herkent.
iemand raad?
thx
toestel aansluiten en kontact maken met pc !!via het bestand dat op je scherm van tel komt !!
had ook dit probleem in het begin eens je weet hoe het moet is het simpel !!
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER

als je het toestel aansluit, krijg je op de nuvifone normaal een keuzemenu, je moet dan geloof ik kiezen voor bestandsoverdracht.

klopt... dan alleen kan je verder.

KimG schreef:als je het toestel aansluit, krijg je op de nuvifone normaal een keuzemenu, je moet dan geloof ik kiezen voor bestandsoverdracht.
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/

- 
				mario
- Contacteer:
KimG schreef:als je het toestel aansluit, krijg je op de nuvifone normaal een keuzemenu, je moet dan geloof ik kiezen voor bestandsoverdracht.
dat was wat ik bedoelde

zo zou het moeten lukken
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,

ok, bedankt voor de reacties!
maarre... als ik kies voor bestandsoverdracht kan ik via windoos gewoon map openen (van HDD en SD). hoe doe je dan update van kaartmateriaal?
het zou ook superhandig zijn mocht ik een manual hebben, die link op garminasus voor de manual werkt niet. heeft iemand die staan op HDD en ik kan deze in mijn mailbox krijgen?
nog een direct problem: hoe zet je klavier om naar azerty?
thx

maarre... als ik kies voor bestandsoverdracht kan ik via windoos gewoon map openen (van HDD en SD). hoe doe je dan update van kaartmateriaal?
het zou ook superhandig zijn mocht ik een manual hebben, die link op garminasus voor de manual werkt niet. heeft iemand die staan op HDD en ik kan deze in mijn mailbox krijgen?
nog een direct problem: hoe zet je klavier om naar azerty?
thx
- mdc
- Webmaster 
link voor handleiding geeft bij mij geen probleem. rechtsklikken en opslaan als...
Handleiding

Handleiding
Marc 
R1250RT 2020

R1250RT 2020
Hoi Portman,
De update van uw kaartmateriaal moet je normaal gezien via de site "MyGarmin" uitvoeren. Via die site zal dan de Garmin mapupdater geïnstalleerd worden, die de communicatie met uw toestel "in de mode bestandsoverdracht" zal uitvoeren.
Mvg
Kim

De update van uw kaartmateriaal moet je normaal gezien via de site "MyGarmin" uitvoeren. Via die site zal dan de Garmin mapupdater geïnstalleerd worden, die de communicatie met uw toestel "in de mode bestandsoverdracht" zal uitvoeren.
Mvg
Kim
thx! wat ik nu nog niet vind, is het klavier omzetten naar azerty. iemand?