Ik ken er twee:
- TournSol in Grospierres, uitgebaat door een Vlaming
- Hotel l'escarbille in Saint Martin d'Ardeche, heel rustig gelegen in het dorp en (in 2006) een héél lekkere keuken.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Ik ken er maar 1 en dat is die Tournsol. Prachtig hotel met zwembad, motorgarage. Rechtover het hotel heb je tankstation met werkplaats. (mocht je stukken krijgen) Ik kom er al 2 jaar en het rijden in de streek is gewoon de max. Alle dagen een vers bereide maaltijd voor een meer dan schappelijke prijs. Een echte aanrader zou ik zeggen.
Schuin rechtover de Tournsol heb je ook deze chambre d'hôtes: http://www.laflorazul.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je net iets anders wilt...
Ik kom net terug uit Saint-Martin-d'Ardèche op de grens met de Gard. Een goede basis. Aan de andere kant van de "Brooklyn" brug over de Ardèche heb je op de top van de klif, Aiguèze. Prachtig middeleeuws dorp.
Vanuit Saint Martin de Gorges volgen naar Vallon Pont d'Arc is een must. Heb ik gedaan met de fiets maar heb daar veel motards zien en horen vlammen.
De Mont Ventoux is niet ver. Zeker de moeite.
Vanaf oktober is het daar wel doods. De horeca is zelf op (een welverdiend) verlof.
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
als men het heeft over" leven als god in frankrijk" maar dan in't kwadraat
dat is de juiste omschrijving
maar pas op hé
hij is al gebeterd, een vijftal jaar terug........
Er mogen daar geen voertuigen langs de buitenmuren geparkeerd worden 's nachts, het kwam in 't verleden nogal eens voor dat de gasten op 't verdiep de buitenramen verwarden met de balkondeur en dat 't opsteken van een sigaretje eindigde in een 'parachute-moord'-scenario ...
Voorts kan alles daar inderdaad gearangeerd worden.