Na een ander kleurtje,stickers geplakt,alu cilinderbeschermers,ander uitlaat gezet en een schermverhoger van Wunderlich.
De uitlaat is een lazer hotcam 2.
De sound is fantastisch zonder echt storend te zijn,nen echte zware blaf
Het voordeel is wel dat de wielerterroristen u nu van iets verder horen afkomen en toch wel ietske aan de kant gaan.
Het plaatsen is redelijk simpel,MAAR met de originele beugel trek het echter op niks,schots en scheef staat ze er op en volgt de lijn van de moto totaal niet.
Het strafste is dan wel dat de koffers er niet meer op konden.
Dus maar naar Bike Design gebeld,probleem uitgelegd.Maar volgens de persoon aan de andere kant kon dit niet en moeten de koffers passen want zijne kameraad had ook ne GS met zo een uitlaat en die reed nochtans met zijn koffers
Nadat ze zelf naar Lazer hadden gebeld was er dus wel een probleem en mocht ik de uitlaat niet plaatsen/gebruiken.
Er ging een oplossing komen maar dat ging 3 weken duren!!
Ik had een prachtige uitlaat en mocht die niet plaatsen...salu,ik heb zelf een beugel gemaakt in inox en hij staat er nu perfect op en de koffers passen ook heel mooi.(ondertussen nog niets gehoord van BD
De uitlaat zelf is van super kwaliteit en heeft een hoogstaande afwerking en er zit een DB killer bij.
Bike Design levert nochtans goede service en snelle levering ,maar dit zou wel niet mogen.
Affin ze staat er op en dat is het voornaamste.
Groetz Gerry

Lid BMW MC Vlaanderen