Voila, zo ziet mijne nieuwe eruit.
Moderator: GVN

Miniatuur versie, Daar kunde gij toch nie mee rijdenRBee schreef:
Voila, zo ziet mijne nieuwe eruit.
Is al een beetje gegroeit.edargpu schreef:Miniatuur versie, Daar kunde gij toch nie mee rijdenRBee schreef:
Voila, zo ziet mijne nieuwe eruit.Toch nen dikke proficiat.
Edargpu

Alé, dan komt het verstand toch met de jaren. En dan nog ne grijze, den Beer zou't moeten wetenerictdm schreef:vandaag mijn "S" voor een "GS" ingeruild, een beetje terug thuis komen.
Goe bezig.... duo zal content zijn denk ikerictdm schreef:vandaag mijn "S" voor een "GS" ingeruild, een beetje terug thuis komen.
Gewoon starcom dat is alles..... kan ineens met alle toestellen gecombineerd worden.erictdm schreef:hi Danny, de duo is SUPER content, en ik ook wel hoor, die GS-en rijden toch zalig hé.
![]()
![]()
![]()
Nu alleen nog wat electronica erop, nieuwe gps en een starcom o.d. Ik ga eens naar tesenderlo denk ik, maar eerst nog effe naar Noorwegen.
Heb gisteren een GS gezien met een starcom, waterdichte radio en zumo.... hmmm!
King of the road, of is die titel voor de RT's?
Wat heb jij erop zitten, scala?
.
.
.WouterFr schreef:Hoewel ik veel en graag met mijn GS (s)off(t)-road ben gaan rijden, heb ik mij een tijdje geleden toch een klein broertje voor de GS gekocht voor dit werk, en hangen de TKC's nu aan de haak. Het is geen BMW, maar er zat ook een supermotard trim bij, dus eigenlijk is het ook een beetje een GS:
Gelände.............................und.............................Straße
.
.
.
Dat lelijk koplampje vervang ik binnenkort nog door het originele.
Oh ja, het is een Yamaha WR 426, en het offroad rijden/spelen is zaaaaalig!
Geinteresseerden voor ritjes in het Leuvense? Ben er nog niet zo vaak mee gaan rijden, dus allroads met wat ervaring gaan zeker nog kunnen volgen. Ik noem het dan ook geen offroad, maar softroad.
Den Dirk schreef:WouterFr schreef:Hoewel ik veel en graag met mijn GS (s)off(t)-road ben gaan rijden, heb ik mij een tijdje geleden toch een klein broertje voor de GS gekocht voor dit werk, en hangen de TKC's nu aan de haak. Het is geen BMW, maar er zat ook een supermotard trim bij, dus eigenlijk is het ook een beetje een GS:
.
.
.
Geinteresseerden voor ritjes in het Leuvense? Ben er nog niet zo vaak mee gaan rijden, dus allroads met wat ervaring gaan zeker nog kunnen volgen. Ik noem het dan ook geen offroad, maar softroad.
De foto's in 't veld zijn al lang geleden genomen, denk ik... het heeft al een paar maanden niet genoeg geregend voor zo'n mooie modder(of ben ja het onweer gaan 'spelen'? Aan de grootte van de maïs te zien wel!)
Als je gaat bollen, laat maar weten!
WouterFr schreef:Hoewel ik veel en graag met mijn GS (s)off(t)-road ben gaan rijden, heb ik mij een tijdje geleden toch een klein broertje voor de GS gekocht voor dit werk, en hangen de TKC's nu aan de haak. Het is geen BMW, maar er zat ook een supermotard trim bij, dus eigenlijk is het ook een beetje een GS:
.
.
.
Gekocht in Alken bij de Quadshop voor een .... euro???????
Ik werk woensdag, ev. zaterdagnamiddag, na m'n werk...WouterFr schreef:Hey Dirk,
die foto's zijn afgelopen zaterdag genomen, en een beetje verder lag een stuk waar ik met mijn GS altijd vast zat, en daar heb ik mij nu ook, zelfs met de WR, weer vast gereden. Kwas er wel veel rapper uit als vroeger met de GS.
Dus als je graag wat modder en zware klei tegenkomt, dat kan nog altijd
Woensdagnamiddag rijden?
Wouter