adjuvo schreef:Om U overhoop te laten rijden trouwens ook niet ...
Ik denk dat je echt verkeerd oordeeld hoor.
ACHTER een vangrail zal men mij niet zo 1,2,3 overhoop rijden mijns inziens.
Echter als ik verder rijd, en door de bliksem getroffen wordt is de kans op overhoop rijden, met daar dan mogelijks nog een hele reeks extra aanrijdingen daar aan toegevoegd, want ik zal onvermijdelijk dan met het wegdek kennis maken, dood of levend.
Als je dan het enorme geluk hebt dat je dat overleefd, mooi maar dan !!!
JE hebt maar ne slimme advokaat (en die zal er zeker zijn) van de eventuele tegenpartij nodig, om je aansprakelijk te stellen voor de gebeurlijke door jou veroorzaakte ongevallen, want "ieder "normaal" persoon is van dergelijk gevaar op de hoogte" dus.......
"normaal" daarmee bedoel ik hetzelfde als iedere burger dient alle wetten van dit land te kennen,ook al zoiets knap, we zijn wij met zijn allen minimum universitair geschoold als wetteksten kennend
Wat U of een ander doet moet jezelf weten, mijn keuze en waarom zal men nu wel snappen hoop ik.
Duidelijk zal zijn dat ik nooit met zoiets akkoord zal gaan, en ook waarom niet, verdere uitleg o.i.d. geef ik niet meer. Het is een meer dan vaststaand feit dat je als motorijder gewoon levensgevaarlijk bezig bent als je doorrijd tijdens een onweer. Daar is genoeg lektuur en voorbeelden van te vinden op het net.
1 a 3 mm rubber is niets vergeleken met de
km's dat die ontlading overbrugd als ze op de aarde neerkomt.
En zoals al meerderen hebben gereageerd, een auto is 1 van de veiligste plaatsen door die befaamde kooi van Faraday en wet van Faraday.
Ken je die wet of de rest ervan niet, even Googelen en je zal meer dan uitleg vinden
Mvg
Dirk(ske)