Als dat maar goe komt, denk je dan
 Als dat maar goe komt, denk je dan  Maar natuurlijk komt dat goe, vader
 Maar natuurlijk komt dat goe, vader   
 Gisteravond pas alles bij elkaar gezocht en beginnen inpakken. Gisteravond ook moest hij dan nog snel naar de winkel om de nodige proviand in te slaan. Deze morgen het laatste in een rugzak gedaan en been over de motor zwieren. Om dan tot de conclusie te komen dat die rugzak maar héél nipt (eigenlijk just niet) tussen hem en zijn reiscombinatie kan ! ! ! "Hebt ge dat dan niet geprobeerd ???" "Maar nee, dat komt wel goe vader terwijl mijn voorraad slinkt"

Nochtans heeft hij mij heel zijn leven bezig gezien met reizen voorbereiden en wisten ze al maanden dat ze vandaag gingen vertrekken en waar ze ongeveer allemaal wilden geraken. Hopelijk - en zeer waarschijnlijk - gaat dat allemaal lukken na zo'n belabberde of beter gezegd onbestaande voorbereiding, maar ik denk maar zo: dat komt allemaal wel goe vader

Nog snel effe de rugzak op de rug zwieren:

OEPSIE ! Precies nogal nipt. 'k Kan niet helemaal niet meer rechtkomen:

Komt allemaal wel goe vader. Ik ben er klaar voor:

Salu ! Tot binnen twee weken:

voor iemand die zomaar uit het niets zonder voorbereiding vertrekt.
 voor iemand die zomaar uit het niets zonder voorbereiding vertrekt.

Weet hij het zélf wel ?
 Weet hij het zélf wel ?

Ik weet begot op voorhand waar ik ga tanken, eten, drinken, pissen en waar ik een bolleke in mijne mond ga steken
 Ik weet begot op voorhand waar ik ga tanken, eten, drinken, pissen en waar ik een bolleke in mijne mond ga steken