Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Mannekes! Ik heb een tijdje geleden van ne zekere Rudi (toffe gast trouwens, zijn maddam ook) nen hoop kegeltjes gekregen die nog steeds in mijn motoraanhangertje zitten.
J ging nog wel eens iets organiseren, Harald had ook nog wel eens goesting maar al bij al is er weinig of niks van in huis gekomen.
Dus vandaar hier de vraag of er interesse is voor een evenement als dit. Datum en plaats zien we wel. Met eventuele gekoppelde BBQ (Hé John )
We horen of zien het wel!
Wim, we gaan zo afspreken, als jij in vol ornaat (dus mét tirolerhoedje, ne grote kegel in uw gat, en op nen brommer zonder topcase(dus die van jou valt al af) mag je mee komen BBQen. OK?
John schreef:Wim, we gaan zo afspreken, als jij in vol ornaat (dus mét tirolerhoedje, ne grote kegel in uw gat, en op nen brommer zonder topcase(dus die van jou valt al af) mag je mee komen BBQen. OK?
Oké Gratis dan wel, hé
Laatst gewijzigd door WimLT op 01 jul 2010, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
John schreef:Dus vandaar hier de vraag of er interesse is voor een evenement als dit. Datum en plaats zien we wel. Met eventuele gekoppelde BBQ (Hé John )
Ik wil wel meedoen... 't moet wel passen in mijn agenda, ik zie wel wanneer de datum bekend is.
John schreef:Mannekes! Ik heb een tijdje geleden van ne zekere Rudi (toffe gast trouwens, zijn maddam ook) nen hoop kegeltjes gekregen die nog steeds in mijn motoraanhangertje zitten.
J ging nog wel eens iets organiseren, Harald had ook nog wel eens goesting maar al bij al is er weinig of niks van in huis gekomen.
Dus vandaar hier de vraag of er interesse is voor een evenement als dit. Datum en plaats zien we wel. Met eventuele gekoppelde BBQ (Hé John )
Yep,
Ik lees met aandacht dit topic maar blijf toch een beetje op mijn honger zitten, op welke datum zal dit nu doorgaan ../../2011 of 2012 of nog later
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS
Tussen kegeltjes rijden en slalommen wil ik wel eens proberen (met de nadruk op proberen) Als er ergens een datum verschijnt en 't past in mijn agenda kom ik af want ik heb de indruk dat ik daar iets kan opsteken. (ik heb het dan niet over BBQ activiteit )
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window
Als 't enigszins mogelijk is kom ik ook af, maar dan met den 800. Met mijnen boxer weet ik dat ik 't kan, ik moet nu diene lichte spicht gewoon worden,
da's helemaal anders rijden dan met zo'n zwaar lomp varken
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
De bedoeling was van ten eerste eens te polsen wie er zin in heeft, ten tweede wie een locatie weet die beschikbaar is en ten derde wie er mee instructeur wil spelen om wat oefeningskes uit te zetten. Punt vier is dan de eventuele BBQ. Daar hebben we iemand of meer voor nodig die zich daar wil(len) voor inzetten.
Zelf heb ik een 180 kegeltjes, Jo heeft er ook nog een aantal en waarschijnlijk duiken er nog wel op.
Best ergens een centraal gelegen plaats waar we ongestoord onze gang kunnen gaan, zoals Vilvoorde of de parking die Harald eens gebruikt heeft. Maar in het Antwerpse mag ook hoor!
Dus een soort van fun-days voor de forummers. Wat denkt ge?