VANAF 9U !!, trouwens is voor jou toch geen probleem he Nopa,je ligt wss op een paar meter van ons deurNoPa schreef:Nog vroeger opstaansamenkomst 9h i.p.v. 9h30
 ,  zal je wel komen wakker maken daar als ik je niet tijdig zie verschijnen

Moderator: GVN
VANAF 9U !!, trouwens is voor jou toch geen probleem he Nopa,je ligt wss op een paar meter van ons deurNoPa schreef:Nog vroeger opstaansamenkomst 9h i.p.v. 9h30

Nee, gaan we geen last van hebben, wij zitten daar niet in de buurt!!!Jo De Paepe schreef:Hoi,
gaan we geen last ondervinden van de autovrije zone aan de Moezel
http://www.happy-mosel.com/de/

Wij hebben er een weekendje van gemaakt en zijn al van zaterdagavond in Troisponts .stefanvdw schreef:Hallo,
Ik vertrek vanuit Diepenbeek om iets voor 8 uur op de car-pool parking aan de oprit Diepenbeek.Het is +/- een uur rijden (+/- 90 km)tot aan vertrek.Als er nog volk wil mee vertrekken naar Troispont ,laat maar iets weten dan kunnen we verder afspreken?
Stefanvdw
 (svenrt!)
(svenrt!)Dank voor al de voorbereidende werkzaamheden Sabkesabke69 schreef: Nee, gaan we geen last van hebben, wij zitten daar niet in de buurt!!!
Dus geen zorgen

, dan valiezen pakken en dan ben ik klaar om aan te zetten richting Troispont.
 , dan valiezen pakken en dan ben ik klaar om aan te zetten richting Troispont. 

Zal nodig zijn, vrees ik. Ik wens jullie heel veelemano schreef:ook regenpak voorzien?

want ik kan ze tenslotte ook goe gebruiken
 want ik kan ze tenslotte ook goe gebruiken