Om mijn vakantiefactuur wat te beperken, ben ik op zoek naar correcte poi bestanden met flitspalen, maar dan wel op internationaal niveau. Gratis bestanden vind ik niet direkt, ben wel al enkele malen scdb tegengekomen. Heeft iemand hier ervaring mee, en zijn de locaties nog actueel. Ik heb niet zozeer een probleem met het betalen van de 10 €, maar dan moet ik toch wel kunnen weten of dit interessant genoeg is. Heel recente info hieromtrent heb ik niet meer teruggevonden hier op de site, vandaag mijn hernieuwde vraag : zijn er onder jullie die gebruik maken van deze database, en bent u tevreden over de inhoud.
Alvast dank voor uw reactie.
ervaring met flitspalen database SCDB
Moderator: GVN
ervaring met flitspalen database SCDB
zoete motogroeten vanop een R1200GS LC
Re: ervaring met flitspalen database SCDB
Ik zelf gebruik ze niet (meer), maar velen wel en tot tevredenheid. Op de 660 kon (of kan) je ze niet gebruiken, omdat die maar icoontjes van max 16 kleuren kon (of kan) lezen
Ik heb tegenwoordig een abonnementje bij PVDK
Ik heb tegenwoordig een abonnementje bij PVDK
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Wandering-Byrd
Ik gebruik SCDB al een paar jaar, in binnen- en buitenland, nog nooit voor verrassingen van vaste flitspalen gestaan.....
HONDA GL 1100, BMW R1200RT, GARMIN 2820
"Nil volentibus arduum"
"Nil volentibus arduum"
-
betaburned
na de download van de garmin file staat er een bijkomend speciaal bestand ter affichering van de logo's voor de 660, dus ik vermoed dat dit probleem inmiddels verholpen is? ikzelf gebruik het al een paar jaar & ben toch wel tevreden. goede updates etc
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
scdb is gewoon de meest betrouwbare