off road buurt leuven

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

mecapuet

Re: off road buurt leuven

Bericht door mecapuet »

Ja fienne, kan er van mee spreken...25 jaar geleden in Bierbeek, 5 pv aan mijn broek, begon allemaal met een verbodsbord die er al jaren niet meer stond, denk dat ne boer die kon gebruiken voor iets anders. Bendevorming, negeren van...enz.
Nog goed van afgekomen door verjaring van het proces, zou anders nog iets mogen betalen hebben, waren er twee bij van het bosdecreet bij.
De rechter snauwde mij nog toe van "ik zal u hier nog wel zien"...ik dacht, het is te hopen van niet, brombeer.

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Relax

Bericht door Relax »

Bendevorming. Wat een giller.

Gij crimineel.
I respect your opinion. But I don't give shit.
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Relax schreef:Bendevorming. Wat een giller.

Gij crimineel.
Ja, we waren maar met vier...genoeg om als bende gecatalogeerd te worden.
De "Bende van Wim" zijn maar met drie. :lol:

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
betaburned

Bericht door betaburned »

Daar wil ik ook wel eens van proeven, kan iemand mij de toeren doorsturen. Hopelijk kan ik volgende keer wel mee, dan wel op intermediates... @ Wouter, in de komende WE OHH/Pinksteren goesting om nog eens te gaan?
betaburned
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
WouterFr

Bericht door WouterFr »

Ik wil zeker nog eens gaan rijden!

Ik ben echter ook volop aan het zoeken naar een lichte enduro, kwestie van wat meer te spelen en minder te zwoegen (en minder onderhoudskosten te hebben....). Ik heb dan ook mijn noppen eraf gehaald. Met de GS zal ik dus enkel nog nu en dan eens de easy-gravel weggetjes doen.

Wat niet wil zeggen dat jullie niet meemogen als ik eens met mijn nieuw speelgoed ga bollen he ;-)

Wat de komende verlengde weekendjes betreft kan ik nog niets toezeggen: Door de welbekende vulkaan ligt mijn reisschema compleet overhoop, en ik ga waarschijnlijk redelijk wat moeten compenseren in die periode. Ik zal zeker hier iets posten als ik es een dagje/namiddag ga bollen!

grts,

w
R 1200 GS - yippie, weeral verdwaald!
WR426 - yippie
Den Dirk

Bericht door Den Dirk »

WouterFr schreef:Ik wil zeker nog eens gaan rijden!

Ik ben echter ook volop aan het zoeken naar een lichte enduro, kwestie van wat meer te spelen en minder te zwoegen (en minder onderhoudskosten te hebben....). Ik heb dan ook mijn noppen eraf gehaald. Met de GS zal ik dus enkel nog nu en dan eens de easy-gravel weggetjes doen.

Wat niet wil zeggen dat jullie niet meemogen als ik eens met mijn nieuw speelgoed ga bollen he ;-)

Wat de komende verlengde weekendjes betreft kan ik nog niets toezeggen: Door de welbekende vulkaan ligt mijn reisschema compleet overhoop, en ik ga waarschijnlijk redelijk wat moeten compenseren in die periode. Ik zal zeker hier iets posten als ik es een dagje/namiddag ga bollen!

grts,

w

Mij mag je het ook laten weten ( heb nu 'n Yamaha WR250F van 2006 - da's pas echt enduro-rijden! :grin: ) :wink:
I like my bike!!
Plaats reactie