Na een ontspanneden week vakantie ben ik terug.
Ik wandelde vandaag mijn garage binne , en daar stond hij dan .. mijn gehavende BMW.
De dag voor ik op verlof vertrok , heb ik moeten uitwijken en heb ik een wegafsluiting geraakt , eerst dacht ik"viel mee" .
tot ik 5 meter verder de moto stopte om toch maar te zien ... en ja ... de olie GUTSTE eruit ... nu na een weekje te staan , kon ik de schade zien !
Der is onderaan een scheurtje in , rond de bout die mijn steenslagplaat vasthoud. Die hangt nog vast , maar is van de 360° toch zeker voor 180° gescheurd.
De vraag is dus , Kan iemand mij een adresje geven voor da te laten lassen of zo ? of is het enkel bij bmw te fixen tegen de tergende BMW prijs ?
Alvast merci e manne

philip

en NOG belangrijker .. zien wie het et rapst kan fixse
 en NOG belangrijker .. zien wie het et rapst kan fixse  )
  ) 

dan werd ik vrolijk .. want het lijkt er dan toch op dat het gemaakt kan worde .. maar anderzijds .. denk nie da et mijne was ... want hij ging me eerst belle voor hij begon
  dan werd ik vrolijk .. want het lijkt er dan toch op dat het gemaakt kan worde .. maar anderzijds .. denk nie da et mijne was ... want hij ging me eerst belle voor hij begon   zou zijn.
  zou zijn.