Financieel drama ! ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
philxo

Financieel drama ! ?

Bericht door philxo »

Beste mede GS rijders ;

Na een ontspanneden week vakantie ben ik terug.
Ik wandelde vandaag mijn garage binne , en daar stond hij dan .. mijn gehavende BMW.
De dag voor ik op verlof vertrok , heb ik moeten uitwijken en heb ik een wegafsluiting geraakt , eerst dacht ik"viel mee" .
tot ik 5 meter verder de moto stopte om toch maar te zien ... en ja ... de olie GUTSTE eruit ... nu na een weekje te staan , kon ik de schade zien !
Der is onderaan een scheurtje in , rond de bout die mijn steenslagplaat vasthoud. Die hangt nog vast , maar is van de 360° toch zeker voor 180° gescheurd.
De vraag is dus , Kan iemand mij een adresje geven voor da te laten lassen of zo ? of is het enkel bij bmw te fixen tegen de tergende BMW prijs ?

Alvast merci e manne :)

philip
No pain , no game ... Algoed da et geen spelletje is voor mij ... maar m'n dagelijks vervoer :D
Domi

Re: Financieel drama ! ?

Bericht door Domi »

Steek je licht ééns op bij Robby Brys in Bornem.

Frank
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
philxo

Bericht door philxo »

zal morge is belle se :wink:

nog tips en adressjes ??
No pain , no game ... Algoed da et geen spelletje is voor mij ... maar m'n dagelijks vervoer :D
J
Contacteer:

Bericht door J »

Stichelmeyer motorrevisie, is een vriend, buur, en BMW clublid, al heeft hij geen tijd om te rijden.
Het is in Meerbeke (Ninove) . Je kan het hem altijd eens vragen of dit mogelijk is. Als hij zegt dat het niet gaat, wat ik betwijfel, gaat het niet.
Als het gaat kan hij het.

Brusselsesteenweg 531
9402 Meerbeke
054 33 15 09

groeten

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
philxo

Bericht door philxo »

Goed !!!
kan ik prijsvergelijkende test doen :grin: en NOG belangrijker .. zien wie het et rapst kan fixse :)

dus alles en iedreen is nog welkom :grin:

(het beste voorstel krijgt nen bak :lol: )
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Stichelmeyer motorrevisie
zeker een aanrader, heeft mijn revisie van de krukas en drijfstang gedaan bij den mz, en ja :wink: perfect!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
J
Contacteer:

Bericht door J »

Voor het raptste denk ik niet dat Yvan Stichelmeyer zich zal laten opjagen, voor het beste wel. :wink:
't vollek va Gùùk red ùùk........
philxo

Bericht door philxo »

J schreef:Voor het raptste denk ik niet dat Yvan Stichelmeyer zich zal laten opjagen, voor het beste wel. :wink:
en het duurste waarschijnlijk ook :wink:
ik heb em gebeld en hij stuurde me direct door :)
nu is effe naar die mens belle :)
manu

Bericht door manu »

Ik zou anders ook eens naar robby"s motor in bornem
bellen 0476598875 het is nu niet dat ik daar iets aan
verdien maar men zegt met meer weet je meer dan alleen

MVG
G ASS N
philxo

Bericht door philxo »

manu schreef:Ik zou anders ook eens naar robby"s motor in bornem
bellen 0476598875 het is nu niet dat ik daar iets aan
verdien maar men zegt met meer weet je meer dan alleen

MVG
thanks mate :grin:
ik hou jullie op de hoogte :)
philxo

Bericht door philxo »

heb hem binne gedaan bij Robby ...
En ja ... die wist et nie of et gefikst kon worde voor minder dan ... ik druf et zelf nie zegge hoeveel.
Binne 14dage weet ik meer ... als em heeft kunne zien en rondbelle ...
Laten we hope :)
danielGS

Bericht door danielGS »

Kan je es een foto nemen van de schade .....m'n schoonbroer doet heel wat alu.laswerk
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Toko

Bericht door Toko »

Een goeie vriend van mij kan ook serieus goed alu lassen!! Regio Temse
Laat maar iets weten indien je dan wil kan ik zijn nr sturen!!
BMW R1200 GS Lc Adventure
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

philxo schreef:heb hem binne gedaan bij Robby ...
En ja ... die wist et nie of et gefikst kon worde voor minder dan ... ik druf et zelf nie zegge hoeveel.
Als 't fatsoenlijk gemaakt moet worden ga je op weinig plaatsen beter gesteld geraken voor een redelijke prijs.
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
Domi

Bericht door Domi »

xantingo schreef:
philxo schreef:heb hem binne gedaan bij Robby ...
Als 't fatsoenlijk gemaakt moet worden ga je op weinig plaatsen beter gesteld geraken voor een redelijke prijs.
Daar kun je zeker van zijn, Robby zal je niet onnodig op kosten jagen, en weet waarover hij praat, als hij zegt dat het gemaakt kan worden is het ook zo.

Frank
philxo

Bericht door philxo »

danielGS schreef:Kan je es een foto nemen van de schade .....m'n schoonbroer doet heel wat alu.laswerk
Heb de moto reeds binne geleverd .. dus een foto kan nie ... kan wel zegge da er een gat in was ter grootte van een 2€ muntstuk ...
en dit waar (vroeger) de achterste , linkervijs (van de 4) waar de "steenslagplaat" aan je blok bevestigd zit.
Hopelijk wordt je iets wijzer door mijn uitleg :)
danielGS

Bericht door danielGS »

philxo schreef: kan wel zegge da er een gat in was ter grootte van een 2€ muntstuk ...

en dit waar (vroeger) de achterste , linkervijs (van de 4) waar de "steenslagplaat" aan je blok bevestigd zit.
is dit bij een GS1150 ?
toetindendroai

R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
philxo

Bericht door philxo »

danielGS schreef:
philxo schreef: kan wel zegge da er een gat in was ter grootte van een 2€ muntstuk ...

is dit bij een GS1150 ?
nope , GS 1200 van 2007 :wink:
Domi

Bericht door Domi »

Vandaag bij Robby even langsgeweest, ga wekelijks is een"zjatteke koffie" drinken, en terwijl wat praten over motokes, met de Robby.(daar mag je nog in de werkplaats komen, geeft me altijd een gevoel van vertrouwen)
Heb daar het geval van dichterbij gezien, de voorbereiding is klaar, staat klaar om gelast te worden, knap staaltje werk tot nu toe als je het mij vraagt.
Wees er maar zeker van, dat dit perfect in orde komt, anders had ik u niet naar Robby gestuurd heb al 't één en 't ander gezien van Robby zijn vakkennis hoor.

Grtz,

Frank
xantingo
Contacteer:

Bericht door xantingo »

'k Zal volgende week ook eens gaan piepen (als hij er dan nog staat tenminste); nieuwe valblokjes besteld, die mogen er volgende week op...
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
philxo

Bericht door philxo »

Domi schreef:Vandaag bij Robby even langsgeweest, ga wekelijks is een"zjatteke koffie" drinken, en terwijl wat praten over motokes, met de Robby.(daar mag je nog in de werkplaats komen, geeft me altijd een gevoel van vertrouwen)
Heb daar het geval van dichterbij gezien, de voorbereiding is klaar, staat klaar om gelast te worden, knap staaltje werk tot nu toe als je het mij vraagt.
Wees er maar zeker van, dat dit perfect in orde komt, anders had ik u niet naar Robby gestuurd heb al 't één en 't ander gezien van Robby zijn vakkennis hoor.

Grtz,

Frank
hey frank ,
toen ik het las :-P dan werd ik vrolijk .. want het lijkt er dan toch op dat het gemaakt kan worde .. maar anderzijds .. denk nie da et mijne was ... want hij ging me eerst belle voor hij begon :wink: Of het moest echt nie veel geld kosten en dan ging hij het zo doen :grin: wa dan helemaal :cyclopsani: zou zijn.
Ik vertrouw de mens ook , maar dit is enkel en alleen omda mijn ''buurman'' er 25jaar was geweest voor zijne BMW en er NOOIT iets slecht over had te zegge ... en ja ... SPREAD THE WORD , helpt echt :grin: mij zal je ook enkel goed horen praten over de man ,als hij dit gefixt krijgt.
en dan ... RIJDE MAAR :twisted:

grtz philip
Plaats reactie