Ritten waren goed te doen ondanks de regen. Naar NL-maatstaven ook lekker afwisselend en veel onverhard. De vuurkorven, 't eten en 't bier maakten er verder een heerlijk weekend van. Toch maar vaker naar die Belgische treffens gaan dus

Moderator: GVN

Wow....twilight zoneHip schreef:hier mijn plaatjes, met ook een gehavende ECM
en later ECM die er tussenuit piepte
Ton reed voor me over een mooie brede maar af en toe verraderlijk slipperige zandbaan, ging er stevig en in een van de sporen schoot hij naar rechts en maakte een fraaie highsider met een serie buitelingen van motor en man als gevolg, zag er zeer heftig uit
was flink groggy en had geen idee wat er precies gebeurd was, zere elleboog en enkel
na tegen een boompje beetje tot rust te zijn gekomen per ambulance afgevoerd, motor werd door de orga netjes opgepikt
plaatjes hierzo, filmcompilatie volgt nog
 Ik ben op, volgens mij, dezelfde plek gecracht op 13/03 op een clubrit...met als gevolg dat ik hier nog zit met een gips....
  Ik ben op, volgens mij, dezelfde plek gecracht op 13/03 op een clubrit...met als gevolg dat ik hier nog zit met een gips....  

Kan iemand mij de contactgegevens bezorgen van de persoon op bovenstaande fotos (op de grijse 1150 GS) ?Neo schreef:

Matigra schreef:Een super weekend gehad!
Organisatie GS club Vlaanderen heel erg bedankt allemaal!
Groet van Marieke en Tino

BMW F800GS
 BMW F800GS