Eentje van enkele weken geleden, tijdens de ijs- en sneeuwdagen...

Grtz, Philip!
Moderator: GVN

Tegen dat ik m'n rood beu ben of het verdwenen is onder de laag vuil, lijkt me dat een leuke optie.tazdevil schreef:Vorige week mijn vers Alpine white gelakte onderdelen geplaatst.![]()
Ik vond dat zo mooi en een nieuwe kopen voor een kleureke.....![]()
Ondertussen ook nieuw catsjou sloefen opgelegd.Trail attacks.Ready voor de openingsrit.![]()
Groetz Gerry
Bedankt.platte vis schreef:mooie motor
Hey Relax,Relax schreef:Tegen dat ik m'n rood beu ben of het verdwenen is onder de laag vuil, lijkt me dat een leuke optie.tazdevil schreef:Vorige week mijn vers Alpine white gelakte onderdelen geplaatst.![]()
Ik vond dat zo mooi en een nieuwe kopen voor een kleureke.....![]()
Ondertussen ook nieuw catsjou sloefen opgelegd.Trail attacks.Ready voor de openingsrit.![]()
Groetz Gerry
Wat kost dat opnieuw lakken ongeveer?
Knappe verschijning.Mijne werd destijds ook in Alpine white herspoten.Blijft toch iets apart hé zo'n WITTE !!!!!!tazdevil schreef: Alpine white
Groetz Gerry
Bedankt.tazdevil schreef:Hey Relax,
Het lakken heeft mij 220 euro gekost,in het ...(de tegenovergestelde kleur van de motor)![]()
En het is de originele kleur van BMW.
Wel alle stukken zelf gedemonteerd en terug gemonteerd,niet echt moeilijk alleen een beetje onthouden
hoe alles in elkaar zat.![]()
Groetz Gerry
Hoi Frank,Domi schreef:Ongelooflijk mooie moto, prachtige kleurstelling, meen me te herinneren dat er ééns een beperkte serie was, Kalahari ??? van de 1200GS in deze kleurstelling.
Groetjes,
Frank

Lid BMW MC Vlaanderen
[/URL]

[/URL]

heb jij dan niet op de autosnelweg achter mij gereden?fronteradriver schreef:IK ben sinds zaterdag ook eigenaar van een R12OOGS Adv.........
Bwjr: 04/2006
27 000 km