rijden? duwen ? alleen of met twee ? extra oprijplank ? filmpjes op internet ?
huidige remoque is voorzien van wielklem en 2 antislip oprijvlakken
let me know, asap
groeten

Moderator: GVN

Met een 1200 LT zal je dat IETS anders moeten aanpakken dan met een GS 650, hé
 Met een 1200 LT zal je dat IETS anders moeten aanpakken dan met een GS 650, hé  

Dit vind ik persoonlijk ook de ideale manier om de motor op een traditionale aanhanger te plaatsen. Toen ik dat deed had ik vooraan op de aanhangwagen een lier gemonteerd. Vrouwke draaien aan lier en ik loop mee naast de motor om hem in evenwicht te houden. Fluitje van een cent, echt heel makkelijk en veilig bovenop. Bij het afladen van de motor de motor laten draaien en gewoon afremmen met de voorrem, was een RT met rembekrachtiging, wel zonder gebruik te maken van de lier. Veel succes11rt schreef:Voor die zelde keer dat ik moest doen, had ik TWEE even lange oprijplanken.Eén brede voor de motor, één voor mij om er mee langs te gaan naar boven/beneden toe.Maw, de extra oprijplank vindt ik, voor een "normale" aanhangwagen nodig.
Je blijft op gelijke hoogte tov. de motor.Met één plank sta je te laag om goede controle te houden over de motor.Een beetje uit evenwicht, kan de jijzelf beneden op de grond en de moto boven op de plank moeilijk tot ommogelijk een onevenwicht opvangen.

Ziet er goed uit maar om tweemaal per jaar op reis te gaan, is de prijs erg duur.Frank Beeper schreef:Ken je dit systeem al?
http://www.vanvossen.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zeer handig om te laden en te lossen, voor lange afstanden vrij belastend voor de bandjes.
Met GS een reis van 5000 km gedaan zonder problemen.
grtz
Frank

ben op de website gaan zien ( http://www.pts.be/index.php/5" onclick="window.open(this.href);return false; ), welke heb je gekocht?Geert I schreef:Ik heb mij een remorque gekocht van PTS-trailers in Sint-Truiden! Is de enige aanhanger die ik heb gevonden in België die zó laag tegen de grond loopt! Ikzelf ben ook maar 1.72m groot en met alle gemak plaats ik helemaal alleen mijn GS erop en eraf, zonder de motor te moeten aanzetten!! Echt een bijou van een remorque, loopt als een trein achter je auto, mede dank zij de grote bandenmaat!! Het is trouwens een geremde aanhanger, zonder keuring! ( >750kg) Echt een aanrader!! Daarbij, een heel vriendelijke man, die eigenaar van PTS!