Heeft Diesel voor of achterpoottractie?KLT-SE schreef:.......
en een paar SportPro hanschoenen (BMW) van 120 voor 59 Euri
Ik zou hem van 2 paar nieuwe handschoenen voorzien hebben

Moderator: GVN
Heeft Diesel voor of achterpoottractie?KLT-SE schreef:.......
en een paar SportPro hanschoenen (BMW) van 120 voor 59 Euri

BMW F800GS
 BMW F800GS

Ik schat een 22 Kg, maar daar voel je niets van, bolt héél stabiel, heb hem gekocht voor de degelijkheid(en de looks), 10 jaar garantie op kader en vork, verder 2 jaar garantie op alles wat er op gemonteerd staat, behalve banden, trappers, en ketting.J schreef:prachtige fiets.
Meer en meer vind je Hollandse fietsen in België. Ze zijn waarschijnlijk oerdegelijk.
Hoeveel weegt hij?
Ikke ook, nu nog monteren en er leren mee werken. Maar roadboekhouder blijft er ook op staan.Relax schreef: en zo'n wegwijstoestel

Proficiat Frank.Ikke ook, nu nog monteren en er leren mee werken.

Tisniewaarhé ..Maar roadboekhouder blijft er ook op staan.

Dan kan em het daar op steken als em weer eens verkeerd is gereden.Frank K schreef: Maar roadboekhouder blijft er ook op staan.

Das héél slim. Wordt veel gedaan en zal de overgang zeker makkelijker maken. SuccesFrank K schreef:Ikke ook, nu nog monteren en er leren mee werken. Maar roadboekhouder blijft er ook op staan.

Dat prop ik al een tijdje in de kaarthouder van m'n tanktas. Schiet niks op zo, maar blijft gillen als er weer een blad wegwaait tijdens het wisselen. Rijdend.Frank K schreef:Ikke ook, nu nog monteren en er leren mee werken. Maar roadboekhouder blijft er ook op staan.
Tja, ik moet er nog mee leren werken he... en monteren. en iets op de pc zetten...WimLT schreef:Das héél slim. Wordt veel gedaan en zal de overgang zeker makkelijker maken. SuccesFrank K schreef:Ikke ook, nu nog monteren en er leren mee werken. Maar roadboekhouder blijft er ook op staan.

Waarschijnlijk Lockcodes.Frank K schreef:Tja, ik moet er nog mee leren werken he... en monteren. en iets op de pc zetten...[/quote]
En dat schijnt hier al niet te lukken. Heb waarschijnlijk te weinig geduld en het betreft hier ook een stuk dat mijn geen bal kan interesseren, al dat pc-gedoe.
Ik zal van de week nog eens proberen maar anders ga ik een hulpkreet lanceren. Ik weet begot niet wat dat ding hier allemaal aan mij vraagt en zeker niet met al die verschillende cd's en unlockcodes en andere codes die ik erbij heb gekregen.

Das geen oei-oei vogel zenne ..Waarschijnlijk Lockcodes.