Hoi Patrick, In Extremo, ...
Ik wens jullie het beste in Hechlingen. Iets om nooit meer te vergeten.
Ik hoop het in 2012 nog eens te doen.
Ben volop bezig met het overbouwen van het subframe van Touratech in vervanging van het originele aluminium exemplaar.
Een moerke dat
in de aluminium kader verondersteld wordt van vastgelast te zitten, zit hier dus los. Boutje doorslijpen met slijpschijfje voor inox wordt de enige oplossing om m'n "mudguard" te kunnen hergebruiken. Alweer niet zo mooi van BMW : duidelijk door de monteur geweten van in de fabriek want met het boutje er slechts half in gedraaid, is het moertje reeds in de fabriek duidelijk losgekomen.
Het stalen exemplaar van Touratech is echt af qua afwerking en sterkte.
Moet zeggen dat de mensen die de kampeerweek in de Pyreneeën van de Club organiseren, Willy, Jef, Carlo dit zéér gedegen doen. Routes van de Transpyreneica, archiveren van alle gsm-nummers van de 10 deelnemers, zelfs een barbecue ter kennismaking van de deelnemers, ... Dik in orde.
Ik zal aan jullie denken dat eerste weekend van september. Wij starten die zondag de echte route nabij San Sébastian.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please
Do
Not
Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com