Kaarten van Oostblok landen.
Moderator: GVN
Kaarten van Oostblok landen.
Zoals jullie waarschijn tot vervelens toe gelezen hebben vertrekken we naar romenië.
De weg dat we zouden nemen is langs Techïe slovenie Romenïe
Terug weg Via Hongarije.
Kan ik hier kaarten voor kopen? heb een Streetpilot 2610
De weg dat we zouden nemen is langs Techïe slovenie Romenïe
Terug weg Via Hongarije.
Kan ik hier kaarten voor kopen? heb een Streetpilot 2610
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
face your fears, live your dreams
r1200 gsa Black
Ik weet niet voor de 2610, maar schijnbaar levert men bij TomTom 5 kaarten van de ex-oostblok landen.
Of je die kan overzetten op Garmin is natuurlijk maar de vraag.
Ik ben zelf regelmatig in Roemenie voor het werk en kan je vertellen dat de kaarten niet altijd juist zijn. Ik heb zo al eens 3 keer moeten terugrijden omdat delen van de weg op de kaart nog niet af waren. Hoe het er nu na die overvloedige regens uit ziet weet ik niet maar het zal er zeker niet op verbeterd zijn.
Niet te min kan ik je een reis naar Roemenie zeker aanraden, vriendelijke mensen, lekker eten en als je niet in hotels logeert goedkoop verblijf.
Laat maar weten hoe het bevallen is, of als je meer info wil schrijf maar een mailtje.
Frank
Of je die kan overzetten op Garmin is natuurlijk maar de vraag.
Ik ben zelf regelmatig in Roemenie voor het werk en kan je vertellen dat de kaarten niet altijd juist zijn. Ik heb zo al eens 3 keer moeten terugrijden omdat delen van de weg op de kaart nog niet af waren. Hoe het er nu na die overvloedige regens uit ziet weet ik niet maar het zal er zeker niet op verbeterd zijn.
Niet te min kan ik je een reis naar Roemenie zeker aanraden, vriendelijke mensen, lekker eten en als je niet in hotels logeert goedkoop verblijf.
Laat maar weten hoe het bevallen is, of als je meer info wil schrijf maar een mailtje.
Frank
KLopt volledig, en ga snel weer terug.
En een hotel kost 15 € dus dat valt ook nog mee niet?
Campings zijn er in het noorden niet.
Maar je tent op zetten waar je wil is geen enkel probleem, en dan is de keuze toch rap gemaakt niet?
Voor een meer, rivier, ......
Gewoon oppassen voor de wolven, maar ik kan je al verzekeren ze lusten geen Belgische kuiten.
Tis in het ziekenhuis dat ze over de beren verteld hebben.
DAn toch 3 daagjes hotel gehad.
En een hotel kost 15 € dus dat valt ook nog mee niet?
Campings zijn er in het noorden niet.
Maar je tent op zetten waar je wil is geen enkel probleem, en dan is de keuze toch rap gemaakt niet?
Voor een meer, rivier, ......
Gewoon oppassen voor de wolven, maar ik kan je al verzekeren ze lusten geen Belgische kuiten.
Tis in het ziekenhuis dat ze over de beren verteld hebben.
DAn toch 3 daagjes hotel gehad.
Frank12RS schreef:Hey Witten,
en klopt het wat ik schreef?
Vriendelijke mensen, lekker eten en als je niet in hotels logeert goedkoop verblijf.
Ik vindt het ook een prima land voor een GS, maar ik heb een RS zodoende ben ik er nog niet met de motor geweest.
Ik ben wel beniewd naar je verslag.
Frank
R1150RT Blackline
r1200 gsa Black
r1200 gsa Black
via touratech kan je kaarten van heel de wereld bestellen, zelfs millitaire kaarten e.d. compatibel met garmin e.a. deze staan op cd-rom en zijn vergelijkbaar met mapsource/city-select die je voor west-europa gebruikt (je kan op de site van touratech een catalogus bestellen die ze volledig gratis opsturen en daar staat alles in met de prijzen)
toevallig geen vampieren tegengekomen in roemenie?
toevallig geen vampieren tegengekomen in roemenie?