Toon je GS !
Moderator: GVN
-
frederik
Re: Toon je GS !
@geebee. Ja ik had de gobi koffer in combinatie met vario bmw koffers gezien. Passen echt mooi samen. Zelf aan gedacht ?
(heb die destijds ook nog in grijze uitvoering gezien. Tip : Je moet ens naar de explorer hepco's kijken !)
Veel plezier ermee.
F
(heb die destijds ook nog in grijze uitvoering gezien. Tip : Je moet ens naar de explorer hepco's kijken !)
Veel plezier ermee.
F
Eigenlijk was ik van plan van de volledige gobi set te kopen, maar toen had ik de kans om de zij-variokoffers te kopen voor een mooie prijsfrederik schreef:@geebee. Ja ik had de gobi koffer in combinatie met vario bmw koffers gezien. Passen echt mooi samen. Zelf aan gedacht ?
Veel plezier ermee.
F
en heb toen overwogen om deze te combineren met de gobi topkoffer.
Hadden de explorer koffers toen al beschikbaar waren had het waarschijnlijk een explorer topkoffer geworden, maar deze is wel kleiner dan de
gobi topkoffer denk ik. Het voordeel van de gobi is ook wel dat de medepassagier ne goeie rugsteun heeft omdat ze zo hoog is.
-
frederik
Wat vooral een feit is van de explorer koffers, is dat ze bijna niets wegen ! Ten minsta als je deze gaan vergelijken met de gobi kofferset. Van de topkoffers in explorer heb ik geen ervaring ! Zijn ze eigenlijk al leverbaar ?
Weet het eigenlijk ook niet dat ze al leverbaar zijn?? Heb er tot nu toe geen enkel op ne motor zien staan..
-
frederik
Zelf de zijkoffers explorer van hepco heb ik nog niet gezien op andere motoren.
F
F
-
Nahoj
ik heb zo hoor in 2de hands gekocht van iemand van de clubfrederik schreef:Wat vooral een feit is van de explorer koffers, is dat ze bijna niets wegen ! Ten minsta als je deze gaan vergelijken met de gobi kofferset. Van de topkoffers in explorer heb ik geen ervaring ! Zijn ze eigenlijk al leverbaar ?
foto volgd
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
-
Nahoj

de topkoffer is een andere wegens het nog niet voorhanden explorer model
koffers zijn niet al te breed
ongeveereven breed als de vaiokoffers ingeschoven
maar geloof me ze zijn groot genoeg hoor, ze zijn iets dieper als de originele!!!
nu kan je zonder moeite tussen de fille door!
kheb er trouwens de afneembare kofferhouders laten opzetten van wunderlich
heel eenvoudig (zeker bij het kuisen van de uitlaat)
zodat als ik zonder koffers op pad ga ik ook men houders op minder dan 2min kan demonteren
Laatst gewijzigd door Nahoj op 22 okt 2009, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
GSA
R80Gs
GSA
Ritje vorige Zondag.
Eerst dit ..

En dan dit ..

Eerst dit ..

En dan dit ..

-
frederik
@johanelsie : chique motor met mooie koffers. Als je de mijne wil zien op mijn motor, dan moet je even naar lc8.nl gaan. Ik vind dat deze hier plaatsen op het BMW forum niet echt aangewezen is.
Als er ooit terug een gs binnen komt, dan heb ik alvast al min kofferset ! Veel plezier met je gsa.
F
Als er ooit terug een gs binnen komt, dan heb ik alvast al min kofferset ! Veel plezier met je gsa.
F
-
Relax
'k Zie niet in waarom niet, ook hier zitten gewone motorliefhebbers die iets anders mooi kunnen vinden. Of een goede tip willen krijgen...
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
mecapuet
Hoi, merci voor de link lc8.nl...was mij nog niet bekend, ga daar eens snuisteren....frederik schreef:@johanelsie : chique motor met mooie koffers. Als je de mijne wil zien op mijn motor, dan moet je even naar lc8.nl gaan. Ik vind dat deze hier plaatsen op het BMW forum niet echt aangewezen is.
F
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
-
frederik
Ik wil hier geen controverse over beginnen of er later mee zitten. Als je ze wil zien de 30L versie hepco explorer koffers, wel dan kan dat op het lc8 forum in NL, via de zoekfunctie. Als iemand mij daarover wil over aanspreken, dan kan dat via lc8dotnl. En nu terug tot de topic, toon je gs.
Wie kan mij gs of dat forum plaatsen, forummoderator ? Iemand anders ? (email adres en ik bezorg het te plaatsen plaatje). Mijn zwarte gs pd mag er ook op staan, vind ik.
Frederik
Wie kan mij gs of dat forum plaatsen, forummoderator ? Iemand anders ? (email adres en ik bezorg het te plaatsen plaatje). Mijn zwarte gs pd mag er ook op staan, vind ik.
Frederik
-
Nahoj
mail ze maar door danfrederik schreef:Ik wil hier geen controverse over beginnen of er later mee zitten. Als je ze wil zien de 30L versie hepco explorer koffers, wel dan kan dat op het lc8 forum in NL, via de zoekfunctie. Als iemand mij daarover wil over aanspreken, dan kan dat via lc8dotnl. En nu terug tot de topic, toon je gs.
Frederik
GSA
R80Gs
GSA
-
frederik
you got mail
-
frederik

Hopelijk lukt het deze keer. Blijkbaar wel.
Deze gs heeft sedert kort zwart gespoten kleppendeksels, een garminaansluiting streetpilot erbij, en de oude bmw koffers kunnen vervangen worden door de hepco 30L explorerkoffers (nog geen plaatjes van), enkel een plaatje op de andere motor : (het is wel geen bmw maar daar gaat het niet om)

F
Laatst gewijzigd door frederik op 05 nov 2009, 14:29, 3 keer totaal gewijzigd.
-
tweecilinderke

voila frederik het is gelukt
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Enkele fotot's van een september-reisje naar AT : waaronder de Silverettapas.
En een daguitstapje in de Ardennen:
Ciao
Pieter

En een daguitstapje in de Ardennen:
Ciao
Pieter

Mijn fiets sinds eind deze zomer ....

Intussen zit wel weer de standaard ruit erop. Of helemaal uit de wind met een ander scherm of standaard ruit lekker in de wind. Hij is intussen niet meer zo schoon

Intussen zit wel weer de standaard ruit erop. Of helemaal uit de wind met een ander scherm of standaard ruit lekker in de wind. Hij is intussen niet meer zo schoon
2000 R1150GS
“Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat, en dan wachten op je antwoord.”
TDM 850 '96 te koop
“Vrienden zijn die zeldzame mensen die vragen hoe het met je gaat, en dan wachten op je antwoord.”
TDM 850 '96 te koop
Mooie nummerplaat!
Ik zie regelmatig dat op foto's de nrs weg zijn?? Ik weet ni goed waarom men da doet??
I like my bike!!
Nummerplaat hangt hier vast aan een persoon, met een adres, als er iemand is met kwade bedoeling, is het mogelijk je adres te achterhalen en je beemer uit je garage komen te halen.Den Dirk schreef:
Mooie nummerplaat!
Ik zie regelmatig dat op foto's de nrs weg zijn?? Ik weet ni goed waarom men da doet??
-
mecapuet
Onze nummerplaten hangen ook vast aan onze gegevens, anders zouden we geen boetes krijgen...
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
In uw plaats had ik dan ook die NL geel gemaakt LOLgeebee schreef:Nummerplaat hangt hier vast aan een persoon, met een adres, als er iemand is met kwade bedoeling, is het mogelijk je adres te achterhalen en je beemer uit je garage komen te halen.
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
-
®win
- Contacteer:
Den Dirk schreef: Mooie nummerplaat!
Een reden kan bv. zijn als er een dergelijke motor gestolen staat en die persoon wil de motor gebruiken, dan zou hij een valse kentekenplaat met hetzelfde kenteken kunnen gebruiken om langdurig zonder kans op aangehouden te worden rond te rijden....
Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
-
frederik
Dat is toch uw probleem niet ?
F
F