Bij moderator Geert
Moderator: GVN

Heb vorig jaar 't zelfde gedaan, bij mij was 't een full GSAWimLT schreef:Een nieuwe Dovy keuken ! ! !Daar gaat een nieuwe full-option LT

daar kijk ik al naar uit.door De KorreRT » 25/11/09 19:00
Vandaag gekocht blauwe verf om mijn sidecar in de zelfde kleur als de moto (R1150RT) te laten spuiten .als het klaar is zal ik wel eens een foto plaatsen.
Ge hebt er deze keer toch een annulatieverzekering bij genomen??J schreef:Hallo ik heb me vandaag ingeschreven voor een aantal cursussen en vrij rijden bij de Pro Racing academie.
6 mei voor een cursus gevorderden 95€
20 Mei vrij rijden 80€
29 Juli cursus intensief. 140€
de site:
http://www.proracing-academy.eu
J

tricky schreef:daar kijk ik al naar uit.door De KorreRT » 25/11/09 19:00
Vandaag gekocht blauwe verf om mijn sidecar in de zelfde kleur als de moto (R1150RT) te laten spuiten .als het klaar is zal ik wel eens een foto plaatsen.
Graag zoveel mogelijk info (wie, wat, waar, kostprijs)
Heb ook nog een sidecar die ik wel eens wil laten herspuiten

Gisteren is mijn Dovy keuken geplaatst,mooi werk,nu nog een likje verf!!Koppel!! schreef:YOO
Heb vorig jaar 't zelfde gedaan, bij mij was 't een full GSAWimLT schreef:Een nieuwe Dovy keuken ! ! !Daar gaat een nieuwe full-option LT
![]()
Pas wel op dat uw plafond hoog genoeg is, bij mij (laag plafond van 2m28) gingen ze een damkap plaatsen die dan op amper 1m55 hoog zou komen, heb er serieus op tafel moeten kloppen, maar uiteindelijk is de dampkap op mijn voorstel in m'n (Gyproc) plafond geplaatst, zo'n 40cm in de hoogte. Voor de rest mag ik niet klagen, twee jonge kerels als plaatsers, die hun werk kenden, en een degelijke afwerking vanuit 't fabriek.
Grtz, Philip!
Allé, dat geeft moed. Hebben we wel nodig na onze afschuwelijke badkamer-perikelen met die knoeiers van Steylaerts vorig jaarbmwfreakske schreef:Gisteren is mijn Dovy keuken geplaatst,mooi werk,nu nog een likje verf!!Koppel!! schreef:mag ik niet klagen, twee jonge kerels als plaatsers, die hun werk kenden, en een degelijke afwerking vanuit 't fabriek.WimLT schreef:Een nieuwe Dovy keuken ! ! !Daar gaat een nieuwe full-option LT
2 kerels uit de vloanders,hebben nog wat extra gedaan in de berging!

En dan zeggen ze dat 't crisis isvasco66 schreef:verleden week nieuwe pvc ramen gekocht worden juist voor kerstmis geplaatst, vandaag een gas sier kachel gekocht wordt geplaatst half februari , en dan in maart wordt de gs adventure full option geleverd![]()
![]()
![]()