ge binnenkort een een legaal filmpje maken met dat spel. De filmpjes die ik tot nu toe maakte zijn niet voor publicatie
Ik wil mijn rijbewijs nog wat houden.
J
Moderator: GVN
Gefeliciteerd !!! Er stonden weer prachtige okkazies en (bijna) nieuwe machines.patrick vanolst schreef:Bij MOTOCARE een k1200rs van 98

Ik bedacht mij net dat het voor jou ook niet direct in de buurt was. Voor mij ook een eindje en ik zit nog met de garantie ... maar ... ik ben er nog niet uitIndierock schreef:Ik rij met m'n K nog steeds graag van Dendermonde naar Diest voor z'n onderhoud.

door WimLT » 06/11/09 08:47
Indierock schreef:
Ik rij met m'n K nog steeds graag van Dendermonde naar Diest voor z'n onderhoud.
Ik bedacht mij net dat het voor jou ook niet direct in de buurt was. Voor mij ook een eindje en ik zit nog met de garantie ... maar ... ik ben er nog niet uit

pvde schreef:Yep,
Een paar accessoirekes voor mijn verwarmde Gerbing handschoenen![]()
Een temperatuurcontroler
LionBatterijen met oplader
Extra verlengkabels
Houdoe

Heb dit gisterenavond ook vernomen uit de mond van een hele serieuze mens die het zelf van zijn eigen bmw-dealer gehoord had.tricky schreef:Van horen : 2 dagen geleden, iemand gesproken die vrij be(ge)kend is in het gebeuren in en om het waasland.
Wist te vertellen dat er mogelijks toch terug een BMW zaak komt in Hamme (ex-Raf Motorshop)?
Nog iemand weet van ?

Leuk, kom je daarmee je lampen halenprops-n-blades schreef:Een nieuw speelgoedje (voor al ik niet op de moto zit):
http://www.youtube.com/watch?v=56c3jRmnGwQ
Hij moet eerst gemaakt zijn he.p@rick schreef:Leuk, kom je daarmee je lampen halen
Shit, koekje en eigen deeg.LOMAX schreef:Vliegt dat goed, zo'n kofferset?Relax schreef:Dit dus, om zondag naar Lissabon te vliegen.
patrick vanolst schreef:Bij MOTOCARE een k1200rs van 98
Nee ik ken da nieach, je kent dat wel, lekker niksdoen in de zon.

Heb gisteren iemand gesproken Bij BMW Belux in Bornem en die dacht toch ook dat Raf's overgenomen zou zijn.tricky schreef:Van horen : 2 dagen geleden, iemand gesproken die vrij be(ge)kend is in het gebeuren in en om het waasland.
Wist te vertellen dat er mogelijks toch terug een BMW zaak komt in Hamme (ex-Raf Motorshop)?
Nog iemand weet van ?
Hebt daar ergens een lief zitten zeker Bougi ?ik ben er op iets meer dan een week 6X voorbijgereden