Alain, Luc jullie waren tof gezelschap

Moderator: GVN

't Plezier was ook aan mijne (onze, Luc inbegrepen) kant, Frans, maare ... in 't vervolg zo rap nie meer rijen, zulle, want ik heb nogal schrik van zo te vlammen, hé !Frans schreef:'Bedankt voor het aangename ritje Mufke en Jan.
Alain, Luc jullie waren tof gezelschap
Graag gedaan, Patrick ! Zo zijn w', hé ! Ik ben positief jaloers van je HP2 Megamoto ! Mega toffen bak !!!!Patrick HP2 schreef:Inge, Jan en Yves bedankt voor toffe rit.
Frans, Alain en Luc bedankt om me deze morgen op sleeptouw te nemen.
Patrick

Het is idd knap wat men bij Mabbe heeft gedaanRUSOR schreef:WAT EEN DAG.... deze gaan we nog lang herrineren...

Gelukkig maar he WimWimLT schreef:Nooit het forum verwarren met de club !
-ten tweede zijn veel keyboard-hero's heel anders face-à-face

Alain GS schreef: Wat een gooi - en smijtijzer, zeg !
grrrrrr.....RBee schreef:Alain GS schreef: Wat een gooi - en smijtijzer, zeg !
Sssstttt!Hij neemt dat soms letterlijk.

Toch knap van je dealerRUSOR schreef:Vandaag heeft mijn dealer even contact gehad met Mabbe.... en mijn baterijtje is na het versturen van de nodige papieren keurig in garantie gegeven

Gaat nog zover komen dat ze je gaan betalen om ritjes mee te rijden ...Vandaag heeft mijn dealer even contact gehad met Mabbe.... en mijn baterijtje is na het versturen van de nodige papieren keurig in garantie gegeven omdat het nog geen twee jaar oud was. Weer zeer mooi opgelost door Mabbe.
Hoe, is dat bij jullie dan niet?Gaat nog zover komen dat ze je gaan betalen om ritjes mee te rijden ...

De onfortuinlijkeRUSOR schreef: WAT EEN DAG.... deze gaan we nog lang herrineren...