Opwarmertje en Klein Zwitserland

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WimLT
Contacteer:

Opwarmertje en Klein Zwitserland

Bericht door WimLT »

Zojuist de routes omgezet voor de Tommers en er zijn geen afwijkingen te vermelden. De routes kwamen elk ook toe met minder dan 48 waypoints en zijn dus in één keer te laden. Ik kan al wel verklappen dat ze er héél lekker uitzien en dat ik ze met stip genoteerd heb in mij kalender :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Zeppe

Re: Opwarmertje en Klein Zwitserland

Bericht door Zeppe »

Hoi WimLT,

heb jij enig idee hoelang de rit van zaterdag 01/08 effectief duurt.
Ik heb namelijk zaterdagavond een BBQ, zou graag toch eerst nog even komen meebollen.

grt
Patrick
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Fré&Vivi

Bericht door Fré&Vivi »

Gezien de goede weersvooruitzichten zouden wij er enkele dagen extra verlof willen aanbreien. Zowel voordien als achteraf in Luxemburg. Is het mogelijk mij vóór donderdagavond de 2 GPS-files voor Garmin te bezorgen?

Thnx!

Frederik
Kawasaki KDX-200 => Suzuki GSX-E 1100, GSX-R 750, GSX-F 750 Katana => BMW R1150 RT (2002) => BMW R1200GSA (2009)
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Fré&Vivi schreef:Is het mogelijk mij vóór donderdagavond de 2 GPS-files voor Garmin te bezorgen?
Frederik misschien al best een mailtje sturen naar louisdn@telenet.be

@ Tricky:
-het ritje van zaterdag = 248 km lang en zou in theorie op 4 uur afgebokst kunnen worden (zonder stoppen dan)
-naar de start = 50 km in ± 30 min vanaf Waarloos
-van de aankomst = 220 km in ± 2h00 tot Waarloos

you do the math :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Zeppe

Bericht door Zeppe »

Bedankt, WimLT,
probeer dat thuis verkocht te krijgen om zaterdag van de partij te zijn

grt
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)

"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Zo ik ga er zijn voor beide ritten.... en 's avond heeft de Fille voor een bedje gezorgd voor mij.... ik ben benieuwd of we dat ook echt gaan zien :grin: :grin:
Het gaat in orde komen dit weekend :pirat:

GRTS Danny
Bieke Louis

Bericht door Bieke Louis »

Hoy allemaal
Morgenmiddag staan het opwarmertje en Klein Zwitserland voor Garmin en Tomtom ( met dank aan Wim ) op de ledenzone
Groetjes
Paula en Louis
imker op een R1200RT - onthaalmedewerker regio Mechelen
https://picasaweb.google.com/BiekeLouis/MijnBijen" onclick="window.open(this.href);return false; en andere
LieveDePauw

Bericht door LieveDePauw »

Nog even wachten op de download zeker ? Vind voorlopig nog niks terug. Ga moto in orde zetten en straks nog eens kijken. Mocht ik het over het hoofd gezien hebben, graag een seintje met de juiste link.

Grtz,
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

De Wim zelf moet spijtig genoeg forfait geven Afbeelding
Kom net van bij de dokter en heel mijn mooi ingeplant week-end naar de kl*ten door een zware maag-darminfectie die ik waarschijnlijk in Frankrijk heb opgelopen. Echt de laatste keer dat ze mij daar zien
Geen terrassen en bedorven voedsel, wat wil een mens nog meer Afbeelding
HAVE FUN Afbeelding AND SUN :sunny:

Bieke Louis

GPS files Garmin en Tomtom zullen zo dadelijk beschikbaar zijn

Groetjes
Paula en Louis
https://picasaweb.google.com/BiekeLouis/MijnBijen" onclick="window.open(this.href);return false; en andere
LieveDePauw

Bericht door LieveDePauw »

Ben nog helemaal niet thuis in die GPS downloads, Louis. Maar is het niet de bedoeling dat op de ledenzone rechtboven bij je tekst een downloadknop staat die we kunnen aktiveren ? Ik vind die nergens terug terwijl dit bij alle andere berichten van routes eronder wèl staan. Zal wel weer aan mij liggen zeker ?

Grtz,
NoPa

Bericht door NoPa »

Rechts onder :salut: de tekst.
Pollemaddog

Bericht door Pollemaddog »

[quote="WimLT"]De Wim zelf moet spijtig genoeg forfait geven Afbeelding
Kom net van bij de dokter en heel mijn mooi ingeplant week-end naar de kl*ten door een zware maag-darminfectie die ik waarschijnlijk in Frankrijk heb opgelopen. Echt de laatste keer dat ze mij daar zien
Geen terrassen en bedorven voedsel, wat wil een mens nog meer Afbeelding

Heb dat ook al een paar keer meegemaakt daar :twisted:
Van harte beterschap en gauw tot ziens.
Grtz de Polle
Indierock

Bericht door Indierock »

Gisteren een schitterende rit kunnen rijden, samen met Carlo en Peter. Ideaal weer. En veel beemers aan de start.
Jammer genoeg moeten naar huis komen. Was wel stikop gisterenavond. Met de X Challenge gereden, enorm meegevallen. Alleen een lastige li knie. Is al veel beter nu.
Prachtige baantjes en banen bereden. Speciaal ter ere van de inrichters, merci voor al dit moois.
Volgend jaar blijf ik ook een weekend. Prachtige streek.
Hopelijk hebben we nu allemaal wat geluk in La Roche.
De allerlaatste auto, een bordeaux rode ..., bij het verlaten van de bebouwde kom, was versierd met een fotokanon vooraan.
Door de drukte in La Roche, ben je in het centrum ettelijke minuten én minuten verplicht om stapvoets te rijden, zit je je te ergeren aan het extreem traag gedrag van bepaalde automobilisten aan de verkeerslichten (groen, amper 2 auto's door, wéérom rood, enz.). Dus iedereen voelt bij het uitrijden van de bebouwde kom het herwonnen vrijheidsgevoel,...

Ben absoluut niet geinteresseerd in hun foto's. We hadden zelf goeie fotografen bij, waaronder Rusor. Dus La Roche : keep your pictures.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
Carlo~IT

Bericht door Carlo~IT »

Merci aan de organizatoren voor de mooi rit ik heb genoten van de natuur de rit en zeker van de compagnie merci en zeker tot de volgende keer (nu gaan mijn koffer inpakken ik ga de land verlaten maar ik kom terug) :grin: :grin: groeten en hou het velig Carlo
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Twee ritjes om niet te vergeten. Allebij ritten met een grote R. Eerst en vooral een dank u wel dat oprecht diep uit het hart komt aan Paula en Louis. Dit omdat deze rit kon doorgaan gezien de omstandigheden. Wij en vele andere hebben genoten van deze rit. Het opwarmertje bracht ons naar Luxemburg op een wel zeer originele manier en maakte ons warm voor het echte bochtenwerk. Wat gezien de temperaturen ook niet moeilijk was. Klein Zwitserland was een rit in een fantastisch decor. Als ze je daar neerzetten en je niet weet welke hoogte je je bevind kan je wel eens in de waan zijn dat je echt in de bergen bent. Verder zorgde het weer en het extreem bochten werk ervoor dat het werken was op de motor en het geen rit werd voor een onervaren motard. Maar het gaf een kick en we hebben fun gehad en genoten. Nogmaals dank aan de organisatie....

Enkel foto's zeggen meer natuurlijk....
We werden echt wel opgewarmd.....
Afbeelding

What's in a "boats" name

En het was aanwezig in overvloed....

Afbeelding

Prachtig weer en mooie banen en uitzichten bracht ons in de moed voor het echte werk de dag erop....

Afbeelding

Ons ros even laten afkoelen tijdens de middag....
Afbeelding

Een klein groepje van zo'n vijfduizend wilde net deze dag een wielertoeristenclasic rijden
Afbeelding

Kijk de prijs hangt er nog aan... maw spliksplinternieuw
Afbeelding

De sfeer zat er weer goed in....
Afbeelding

En dat stak zelfs wildvreemde aan...
Afbeelding

Ons hotelletje voor de nacht dat we met zes clubleden deelden... simpel maar in orde
Afbeelding

En vooral met veel sfeer zoals we gewoon zijn....
Afbeelding
Afbeelding

De volgende ochtend zag hij het wel zitten ondanks het weer....
Afbeelding

En er was wel wat bochtenwerk te doen en veel te zien onderweg....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het was een prachtig weekend ondanks het weer...
Net voor we thuis kwamen weer een kleine mijlpaal op de de teller van de red baron gepasseerd. Net een jaar en paar maanden oud en enkel voor clubgebruik... het gaat vooruit...
Afbeelding

En zoals altijd zijn al de foto's te zien op mijn fotowebstekje...
http://rusor.smugmug.com/gallery/9131916_ZnJeX#P-1-21

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zag er idd zeer in orde uit. Ga heel het weekend denkelijk eens narijden met 't vrouwke ergens in augustus.

Zijn er mensen die in Hotel Bereler Stuff hebben gelogeerd en die mij hierover wat info kunnen geven (prijs/uitrusting) en eventueel een piccie posten of mailen. Is niet veel over te vinden online. Bij voorbaat dank :wink:

Bieke Louis

hoi allemaal

We kregen reeds een paar mailtjes met reacties die ons zeer plezieren - bedankt hiervoor - :mrgreen:
Het weer tja daar kunnen we niets aan doen hé ( al goed )
Rusor en anderen die fotos namen, is het mogelijk om deze door te mailen aub

We bedanken ook iedereen die haar het beste wensen en/of een mailtje stuurden,
het geeft toch steeds weer een duwtje in de goede richting.

Groetjes
Paula en Louis
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Lang geleden dat ik nog zoveel water gezien heb, maar toch hebben we ons kunnen vermaken. "Klein Zwitserland" blijft met stip op de eerste plaats staan in de ranking van de Bmwclub-motorritten.
Merci Louis en Paula!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bieke Louis schreef:Rusor en anderen die fotos namen, is het mogelijk om deze door te mailen aub
Die van Rusor zijn gewoon van de Smug te halen, hé. Met de cursor aan de rechterkant van de foto gaan staan en dan verschijnt er een pop-up met onderaan SAVE FOTO :idea:

RUSOR

Bericht door RUSOR »

WimLT schreef:
Bieke Louis schreef:Rusor en anderen die fotos namen, is het mogelijk om deze door te mailen aub
Die van Rusor zijn gewoon van de Smug te halen, hé. Met de cursor aan de rechterkant van de foto gaan staan en dan verschijnt er een pop-up met onderaan SAVE FOTO :idea:

Jep inderdaad....
En ze zijn gratis voor niets :grin: :grin: :grin:
De meest gedownloade van deze rit is die met de redingsboeien van de topless boot... der zitten hier toch snoepers bij de BMW club hoor. :drunken: :drunken:

GRTS Danny
patrick de cock

Bericht door patrick de cock »

Wim,ik heb al meerdere keren in motel Bereler Stuff gelogeerd en is zeker aan te raden.
Is wel alleen kamer en ontbijt, maar je kan aan de overkant van de straat lekker eten aan een goede prijs.
De rit was weer top zoals altijd,bedankt Louis.Ook aan het gezelschap van zaterdagavond,hopelijk tot volgend jaar of tot
op een van de komende ritten.
Groeten patrick
RBee

Bericht door RBee »

Nog enkele fototjes vd prachtige rit.
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

patrick de cock schreef:Wim,ik heb al meerdere keren in motel Bereler Stuff gelogeerd en is zeker aan te raden.
Is wel alleen kamer en ontbijt, maar je kan aan de overkant van de straat lekker eten aan een goede prijs.
Bedankt voor de info Patrick :wink:

RUSOR

Bericht door RUSOR »

RBee schreef:Nog enkele fototjes vd prachtige rit.

Hoi Rbee

Leuke foto's man

GRTS Danny
Plaats reactie