Ik heb onlangs het roadboek ontvangen van de K-tour van vorig jaar.
Vandaag heb ik met 2 collega-BMW-rijders van de club de tour gereden.
Ik wil via deze weg de organisator van die tour feliciteren met de rit.
Daar we pas 's namiddags zijn vertrokken hebben we slechts 2/3de van de rit gedaan maar dat was al voldoende om echt van de omgeving te genieten.
Daar ik vorig jaar nog geen lid was weet ik niet wie de rit heeft georganiseerd. Als je dit leest en niet de organisator bent, maar hem wel kent, gelieve hem mijn felicitaties over te maken.
Ik heb zelf getracht het roadboek om te zetten op de GPS. Daar ik dit voor de eerste maal deed, slopen er natuurlijk enkele foutjes in, maar dank zij het roadboek kwamen we steeds weer terecht op de originele route.
Ik weet dat het allemaal vrijwilligerswerk is en zeg daarom : EEN DIKKE PROFICIAT voor wie dit voor elkaar krijgt.
Ik hop in een van de volgende weken tijd te hebben om de rest van de rit it te rijden, met als eindpunt het biermuseum.
6de K-Tour 2004-ook prachtig in 2005
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!