Ik gebruikte die dagelijks in de auto, en daarnaast dus uiteraard ook op de R1200R. Mijn probleem was dat ik in de auto snel een nieuwe gps nodig had, maar dat de TTrider 2 eigenlijk op dit moment een "oud" toestel is, maar nog steeds duur. Ik wou geen 599 euro betalen voor een drie jaar oud ontwerp dat geen updating meer krijgt. Dus voor de auto heb ik voor 229 euro een TT XL IQ route gekocht. Werkt fantastisch.
Nu voor de moto : in afwachting van hopelijk ooit eens een TTrider 3 zou ik graag deze zomer mijn gewone gps op de moto meenemen. In een gewone (vaste) mount plaatsen lijkt me onmogelijk. Daarvoor zijn die dingen veel te fragiel denk ik. Denken jullie dat het haalbaar is om die bv bovenop een tanktas te monteren ? (zou toch moeten de trillingen dempen) Is dat al eerder gedaan ? Iemand foto's van voorbeelden ? Wat met aansluiting stroom ? (een TT rider had +/- 5 uur autonomie maar een gewone gps haalt daar nog de helft niet van dus aansluiting batterij is een must)
Ik ken het gamma van SW motech onvoldoende, maar zou daar iets bij zijn dat bruikbaar is ? dat quick lock systeem ziet er wel goed uit, en er is ook een versie met electrische aansluiting dacht ik. Is er in oost of west vlaanderen een verkooppunt waar ze me daar meer over kunnen vertellen ? of is een trip naar antwerpen (Eko wear) de enige optie ?
Dank bij voorbaat voor jullie advies.