Hallo Danny, Rusor
Ik (Droozy van de K-Tour) was niet op de jefrit aanwezig, de K begint een derde leven in Denemarken.
Ik verschijn voortaan op de F (ene zoals smurfken), de K-Tour blijft de K-Tour!
Ben daarom vandaag maar eens met de mystic op pad geweest, ritje van mtc triangel (Deinze).
De eerst volgende rit wordt waarschijnlijk de flirtende Zeeuw.
Het koetshuis staat zeker genoteerd!
Droozy
VOORBEREIDING RUSOR'RIT 2009
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: VOORBEREIDING RUSOR'RIT 2009
R100RS/R100R Mystic
Spijtig van de K maar we zien uw wel met de F verschijnen....Droozy schreef:Hallo Danny, Rusor
Ik (Droozy van de K-Tour) was niet op de jefrit aanwezig, de K begint een derde leven in Denemarken.
Ik verschijn voortaan op de F (ene zoals smurfken), de K-Tour blijft de K-Tour!
Ben daarom vandaag maar eens met de mystic op pad geweest, ritje van mtc triangel (Deinze).
De eerst volgende rit wordt waarschijnlijk de flirtende Zeeuw.
Het koetshuis staat zeker genoteerd!
Droozy
Proficiat met uwe nieuwe
GRTS Danny
Ik ben zondag nog een stukje gaan eten bij http://www.jeanzz.nl/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Het was best lekker, en het strand hebben ze na de aanspoeling van de potvis vorig jaar ook terug in orde gekregen.
Het was best lekker, en het strand hebben ze na de aanspoeling van de potvis vorig jaar ook terug in orde gekregen.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenRe: VOORBEREIDING RUSOR'RIT 2009
Heykes,
Ik heb mijn werkdag geruild, en zodoende kunnen we wel mee met jullie rit 26 juli!!!!
Tot dan of eerder,
Sabine( zusje Fox 30) en Frank
Ik heb mijn werkdag geruild, en zodoende kunnen we wel mee met jullie rit 26 juli!!!!
Tot dan of eerder,
Dat is leuk...Frank12RS schreef:Heykes,
Tot dan of eerder,
Alvast welkom
GRTS Danny
Bij mooi weer is dat toch elk jaar opnieuw rond die tijd, hoorluc boxer schreef:het strand hebben ze na de aanspoeling van de potvis vorig jaar ook terug in orde gekregen.![]()
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

't schijnt dat ze dit jaar groter zijn.