K- Toer
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
De KorreRT
K- Toer
Morgen 03/05 de K-toer in Kaprijke het valt op dat er niets over te lezen is op het forum weinig intresse of omdat het op papieren rooadboek is ??? Het was vorig jaar mijn eerste kennismaking en datviel toen goe méé ,tot morgen De Korre
Re: K- Toer
Hoi,
Wij zullen er morgen zeker bij zijn.... de nog ambachtelijke roadbook van de Marc is een echte aanrader en altijd leuk om te rijden.
Reken mij maar bij de ancients van de K toer ondertussen. K toer staat dan ook niet voor het type BMW maar voor Kreken en Kronkelwegen
Het gaat nog eens een leuke motordag worden morgen en zij die niet komen hebben ongelijk.
MVG Danny
Wij zullen er morgen zeker bij zijn.... de nog ambachtelijke roadbook van de Marc is een echte aanrader en altijd leuk om te rijden.
Reken mij maar bij de ancients van de K toer ondertussen. K toer staat dan ook niet voor het type BMW maar voor Kreken en Kronkelwegen
Het gaat nog eens een leuke motordag worden morgen en zij die niet komen hebben ongelijk.
MVG Danny
-
Fox30
Wij komen ook maar zijn nog op zoek naar een rustige roadbookrijder, want Frank12RS die ons normaal probleemloos door de K-route loodst kan niet mee.
Tot morgen aan de start.
Rusor,
als je ons daar niet ziet bij het vertrek, kan je dan een extra roadbook meebrengen? Dan rij ik de route met Frank12RS op een later tijdstip.
Tot morgen aan de start.
Rusor,
als je ons daar niet ziet bij het vertrek, kan je dan een extra roadbook meebrengen? Dan rij ik de route met Frank12RS op een later tijdstip.
Awel, Rusor is er toch zo een, maakt zich nooit druk of zo.... de rust zelf.... euh... of is het dat niet wat je bedoeldeFox30 schreef:Wij komen ook maar zijn nog op zoek naar een rustige roadbookrijder, want Frank12RS die ons normaal probleemloos door de K-route loodst kan niet mee.
Tot morgen aan de start.

-
Iron Gonzo
ik ben net terug van het vertrek punt.
ziet er een mooie rit uit.
ik kan jammer genoeg niet mee omwille van familie feestje.
ik ga hem zeker een keertje rijden.
ben benieuwd naar de feed-back van de deelnemers
ziet er een mooie rit uit.
ik kan jammer genoeg niet mee omwille van familie feestje.
ik ga hem zeker een keertje rijden.
ben benieuwd naar de feed-back van de deelnemers
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hoi allemaal,
Spijtig dat ik niet mee kan, al de hele week last van hernia.
Ik hoop dat Fox30 tot de start geraakt is om een roadbook op te halen voor mij.
Dan rijden wij deze rit later op het jaar nog eens.
Frank & Sabine
Spijtig dat ik niet mee kan, al de hele week last van hernia.
Ik hoop dat Fox30 tot de start geraakt is om een roadbook op te halen voor mij.
Dan rijden wij deze rit later op het jaar nog eens.
Frank & Sabine
-
De KorreRT
Ik heb spijtig genoeg de K toer niet kunnen uit rijden ,maar tot waar ik gereden heb ,was het dik in orde ,ik had deze namiddag andere verplichtingen ,spijtig maar de eerste de beste zaterdag of zondag dat ik tijd heb zal ik de rit zeker eens volledig rijden
Goe werk geleverd Marc
Goe werk geleverd Marc
Hoi,
Zo de traditie van goed roadbook is volgens mij weer eens verder gezet door Marc. Zeer goede roadbook en ons goed geammuseerd. Vooral tijdens het rijden uiteraard. Met een miezerig weertje gestart maar na een tijdje was het prachtig weer. Wel een beetje winderig maar toch een goed motor weertje. De thuis blijvers hadden weer eens ongelijk. Ook de start,de tussen en eindstop waren zeer te smaken.... Mijn hoed af Marc, Zeer goede rit zeer goede sfeer TOPPIE....

Welverdiend pintje op de eindstop....
De rest van de sfeerbeelden vind je hier....
http://rusor.smugmug.com/gallery/809051 ... 0221_MF9Us
GRTS Danny
Zo de traditie van goed roadbook is volgens mij weer eens verder gezet door Marc. Zeer goede roadbook en ons goed geammuseerd. Vooral tijdens het rijden uiteraard. Met een miezerig weertje gestart maar na een tijdje was het prachtig weer. Wel een beetje winderig maar toch een goed motor weertje. De thuis blijvers hadden weer eens ongelijk. Ook de start,de tussen en eindstop waren zeer te smaken.... Mijn hoed af Marc, Zeer goede rit zeer goede sfeer TOPPIE....

Welverdiend pintje op de eindstop....
De rest van de sfeerbeelden vind je hier....
http://rusor.smugmug.com/gallery/809051 ... 0221_MF9Us
GRTS Danny
Laatst gewijzigd door RUSOR op 03 mei 2009, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
eu er klopt iets niet met uw URL voor de foto's 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Nu welIRON GONZO schreef:eu er klopt iets niet met uw URL voor de foto's
GRTS Danny
-
Fox30
11e K- Toer 2009 op gps
Nu ook te verkrijgen op GPS (Garmin v2008) voor diegenen die geen roadbookroller hebben.
Stuur maar een emailtje, of als er iemand de procedure kent om hem op het ledenforum te krijgen hoor ik het wel,
Het lijkt wel een Kafe-route dank zij de verschillende stops.
met vriendelijke groeten,
PS: wordt een eerste maal op GPS gereden op zondag 24 mei.
Wij (Fox30, Frank12RS en John) passeren den Bolhoed rond 9:30 a 9:45u
Stuur maar een emailtje, of als er iemand de procedure kent om hem op het ledenforum te krijgen hoor ik het wel,
Het lijkt wel een Kafe-route dank zij de verschillende stops.
met vriendelijke groeten,
PS: wordt een eerste maal op GPS gereden op zondag 24 mei.
Wij (Fox30, Frank12RS en John) passeren den Bolhoed rond 9:30 a 9:45u
- mdc
- Webmaster

Bovenaan de "gps routes" pagina op de ledenzone staat een link naar de handleiding om routes te down en uploaden. 
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020