Service Garmin!!!!!!

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

John
Contacteer:

Re: Service Garmin!!!!!!

Bericht door John »

ZIEDET WEL! :grin: :lol:
jakke

Bericht door jakke »

Merci!!
Het mag al eens meezitten hé. :grin:
Moet alleen nog zien waar dat ik hem ga ruilen. De vorige ben ik gaan kopen in Eeklo, maar zou het toch iets dichter bij huis willen zoeken!!

Iemand een idee in deze Waasland-regio?? :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
vasco66

Bericht door vasco66 »

als ik u was zou ik gaan voor de zumo 660 die komt uit in april en is nog beter dan de 550 laat u maar eens informeren :grin:
RBee

Bericht door RBee »

jakke schreef:Ik heb toch juist een mailke terug gekregen waarin mij een gratis omruiling van mijn 2720 naar een Zumo wordt voorgesteld!!
Moet dan de gestuurde E-mail mee naar verdeler nemen!!

Toch nog eens goed nieuws!! :grin: :grin:

Gr, Jakke. :wink:
Ziede wel. :wink:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Zou ik mijn TomTom ook mogen wisselen voor de 660 :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RBee

Bericht door RBee »

WimLT schreef:Zou ik mijn TomTom ook mogen wisselen voor de 660 :-P
Met een beetje opleg wel. :clown:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
frederik

Bericht door frederik »

Voorbeeldige service van garmin. 2610 mogen inruilen met een kleine opleg. Straks met de zumo 550.

Bedankt aan formar.

Frederik
jantje beton

Bericht door jantje beton »

WimLT schreef:Zou ik mijn TomTom ook mogen wisselen voor de 660 :-P
gaat het dan toch eene garmin worden :grin: :grin: :grin:
BEN WEER EENS ONLINE
jakke

Bericht door jakke »

Zojuist een nieuwe Zumo 550 gaan afhalen!! Is na twee jaar in ruil gegeven voor mijn 2720
die nog steeds een condensplek vertoonde na al die tijd!! Sterk van Garmin. :cheers: :cheers: :cheers:
Maar ook zeker met dank aan "Auto Electro Andries" http://www.aeandries.be/

Uitstekende service om mij, ondanks ik het toestel er niet gekocht heb, toch te willen helpen.8-) 8-)

Gr, Jakke. :grin: :wink:
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Ge zou beter ons bedanken want we hebben U hier écht moeten overtuigen hé...

:clown: :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
jakke

Bericht door jakke »

(s)Campi Di Pampi schreef:Ge zou beter ons bedanken want we hebben U hier écht moeten overtuigen hé...
Ge krijgt binnenkort ne kus zenne!! en een bakske koffie! 8-)
Merci hé Werner. 8-)
Afbeelding
JohanGS

Bericht door JohanGS »

Roadrunner NL schreef:Ik ben momenteel wat minder blij met Garmin sinds ik weet dat na de huidige kaartupdate voor mijn 2610 er GEEN nieuwe updates meer zullen volgen. Over enkele jaren kan het apparaat dus bij het grofvuil worden geplaatst.

Tom.
Hoezo waar heb jij deze info gevonden?

Ik rij al sinds 2005 met een 2610 en neem ieder jaar de update en bij de aanvraag van men nieuwe update stond er niets in de mail dat het de laatste update was ;)
Ik zou het jammer vinden om men toestel te moeten omruilen omdat er geen kaartupdates meer te verkrijgen zijn, zeker omdat alles perfect werkt en Ik er zeer vertrouwd mee ben 8-)
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
John
Contacteer:

Bericht door John »

jakke schreef:
(s)Campi Di Pampi schreef:Ge zou beter ons bedanken want we hebben U hier écht moeten overtuigen hé...
Ge krijgt binnenkort ne kus zenne!! en een bakske koffie! 8-)
Merci hé Werner. 8-)
Voor mij nen donkere Leffe Jakke! :mrgreen: :wink:
raster

Bericht door raster »

Hoi, ik heb mijn Zumo ook vanaf zomer 2007; de communicatie met de PC werkte opeens niet meer.
Na een en ander op aanwijzing van Garmin Support te hebben uitgeprobeerd, ook opgestuurd en een
nieuw gekregen.

Dus ook goed tevreden over de service.
enthousiaste R1150RT rijder
jakke

Bericht door jakke »

John schreef:
jakke schreef:
Voor mij nen donkere Leffe Jakke! :mrgreen: :wink:
De ruil was wel GRATIS hé mannen!! :mrgreen: :mrgreen:

Maar als het eens past heb je hem tegoed!! :grin: :wink:

Heb hem juist helemaal aangesloten en werkt perfect!!

Voor wie wil, heb ik een stroomkabel voor (Garmin 2720) de moto en één voor in de auto op overschot!!
GRATIS voor de liefhebbers, wel af te halen op nader af te spreken adres via PB aub. :wink:
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

jakke schreef:
(s)Campi Di Pampi schreef:Ge zou beter ons bedanken want we hebben U hier écht moeten overtuigen hé... :clown: :wink:
Ge krijgt binnenkort ne kus zenne!! en een bakske koffie! 8-) Merci hé Werner. 8-)
Wat gaat hij nu het lekkerste vinden ... mmmmm ... een reportage ? :pig: :lol: :lol:

GOH ... zo'n gelukkige Garmin-familie ! 'k Wou dak er al bijhoorde 8-)
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

jakke

Bericht door jakke »

Garmingebruikers!! Wie zijn ze, wat doen ze en wat drijft hen? :mrgreen: :mrgreen:
Volgende week bij Jambers! :grin:

Stroomkabels en GPS-houder zijn gereserveerd! 8-)
Afbeelding
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

JohanGS schreef:
Roadrunner NL schreef:Ik ben momenteel wat minder blij met Garmin sinds ik weet dat na de huidige kaartupdate voor mijn 2610 er GEEN nieuwe updates meer zullen volgen. Over enkele jaren kan het apparaat dus bij het grofvuil worden geplaatst.

Tom.

Ik rij al sinds 2005 met een 2610 en neem ieder jaar de update en bij de aanvraag van men nieuwe update stond er niets in de mail dat het de laatste update was ;)
Ik zou het jammer vinden om men toestel te moeten omruilen omdat er geen kaartupdates meer te verkrijgen zijn, zeker omdat alles perfect werkt en Ik er zeer vertrouwd mee ben 8-)
Same here
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Roadrunner NL

Bericht door Roadrunner NL »

JohanGS schreef:

Tom.

Lees hier maar: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22747

Groet,

Tom.
BMW R1150RT 2001 Dark blue
JohanGS

Bericht door JohanGS »

Roadrunner NL schreef:
JohanGS schreef:

Tom.

Lees hier maar: http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=22747

Groet,

Tom.
Das echt zonde, hopelijk komen ze erop terug of doen ze een inruil actie met een opleg zoals ze nu doen voor defecte toestellen.
Das dan ook een kleine troost, want het toestel werkt perfect en ik mag dan ook mijn houder en batterij aansluiting herdoen als ook de audio setup :-(
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Na een kaart-update kan je nog een paar jaar voort. Ik vernieuwde mijn kaarten om de twee jaar, en zoveel op een paar ronde punten na veranderd er nooit.
Voor het Tjechie, Polen en de rest van het Oostblok kan het wat meer zijn, maar voor zo dikwijls dat ik er naar toe ga behelp ik mij met een ouderwetse landkaart.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
props-n-blades

Bericht door props-n-blades »

Ik heb hetzelfde vochtprobleem met mijn 2720. Ook een mail gestuurd naar Garmin en dit was mijn antwoord:

Geachte,

Vele mensen gebruikte deze enkel in de wagen en merkten dan nooit het probleem.
U kunt best begrijpen dat men geen waarborg meer kunnen gunnen voor een tweedehands toestel waarvan de waarborg al verstreken is.
Hier kan niets aan gedaan worden, vermits zelf een nieuwe 2720 hetzelfde probleem vertonen.
Deze werden in het verleden vervangen met een ander type, namelijk de StreetPilot 2720 of de Zumo.
Nu is dit niet meer van toepassing maar u kunt wel een zekere vergoeding krijgen bij het binnenbrengen van dit apparaat bij aankoop van een nieuwe Garmin.
Deze vergoeding van uw oude 2720, bij aankoop van een nieuwe Garmin bedraagt:

StreetPilot 2720 104,85 €

Indien u nog vragen hebt, blijft men tot uw dienst,

Niet dat ik gehoopt had op een nieuwe Zumo aangezien ik de 2720 tweedehands heb gekocht, maar het is toch maar een magere troost :-(
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
jakke

Bericht door jakke »

idd jammer!!
Ik ben nog één van de gelukkigen waar het wel nog van toepassing was! Was ook totaal buiten mijn verwachting hoor!
Het kon natuurlijk niet blijven duren. Had men de ruil niet voorgesteld, dan was ik gewoon met de 2720 blijven rijden hoor!! Maar zoals ik al vernoemde, ik heb eens geluk gehad.
Langs de andere kant geven ze toch nog iets voor uw oude en buiten garantie zijnde toestel. Maar da's maar een magere troost natuurlijk. :wink:
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

props-n-blades schreef:StreetPilot 2720 104,85 €
Misschien een desolutie na alle andere succesverhalen, maar ik zie dit bij geen enkel ander merk gebeuren, hoor :shock:

In Extremo
Contacteer:

Bericht door In Extremo »

props-n-blades schreef:Ik heb hetzelfde vochtprobleem met mijn 2720. Ook een mail gestuurd naar Garmin en dit was mijn antwoord:

Geachte,

Vele mensen gebruikte deze enkel in de wagen en merkten dan nooit het probleem.
U kunt best begrijpen dat men geen waarborg meer kunnen gunnen voor een tweedehands toestel waarvan de waarborg al verstreken is.
Hier kan niets aan gedaan worden, vermits zelf een nieuwe 2720 hetzelfde probleem vertonen.
Deze werden in het verleden vervangen met een ander type, namelijk de StreetPilot 2720 of de Zumo.
Nu is dit niet meer van toepassing maar u kunt wel een zekere vergoeding krijgen bij het binnenbrengen van dit apparaat bij aankoop van een nieuwe Garmin.
Deze vergoeding van uw oude 2720, bij aankoop van een nieuwe Garmin bedraagt:

StreetPilot 2720 104,85 €

Indien u nog vragen hebt, blijft men tot uw dienst,

Niet dat ik gehoopt had op een nieuwe Zumo aangezien ik de 2720 tweedehands heb gekocht, maar het is toch maar een magere troost :-(
Zie hier eens : Een pluim voor Garmin België

Groetjes,
Michel
BMW-MCV-lid met een R1200 GS Adventure 07/2008, Garmin 2720, Autocom

My Facebook___
Plaats reactie