Vulcanet

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

WimLT
Contacteer:

Vulcanet

Bericht door WimLT »

Weet er iemand waar dit in België te krijgen, of op een Belgische site te bestellen is ???

Afbeelding

Gebruiksaanwijzing:
Neem een doekje uit de koker. Behandel een oppervlak ermee zonder druk uit te oefenen. Maak kleine ronddraaiende bewegingen. Het doekje neemt alle microdeeltjes op en voorziet het oppervlak direct van een beschermlaag. Gebruik vervolgens het microvezeldoekje, bijgeleverd, om het product uit te poetsen en te laten glanzen!

Eigenschappen:
De carrosserie, hoe vuil ook, wordt volledig gereinigd ZONDER WATER, doet de lak als nieuw glanzen. Kunstof ziet erweer als nieuw uit.Insectenresten worden verwijderd, evenals teer en kettingvet. De ruiten worden ontvet zonder dat de beschermlaag wordt aangetast. Velgen worden ontvet, beschermd en opgepoetst. De Carrosserie wordt voorzien van een vuilwerend laagje. Dit alles Zonder Water en schuim! Geen schadelijke afvalstoffen, geen hogedrukspuit of andere hulpmiddelen. Geen strepen, Volledig milieuvriendelijk. Kortom een eenvoudige en originele manier van wassen!

Voordelen:
Wassen zonder water, geen speciale wasruimte vereist, geen schadelijke afvalstoffen. Een enkel product dat glas, kunstof, chroom, lak e.d., wast, laat glanzen en beschermt!

Vooral heel handig onderweg, maar ook thuis om bijvoorbeeld in de zomer, wanneer de motor na een rit gewoon vol stof ligt, snel terug te laten blinken zonder heel de boel onnodig te moeten natspuiten 8-)

Het reklamefilmpje maakt het nog wat verleidelijker :-P

Zou mij dit dus willen bestellen, maar wel liefst in België om de verzendingskosten te drukken of om het eventueel zelfs gewoon op te halen.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bougimain
Contacteer:

Re: Vulcanet

Bericht door bougimain »

Hier kun je al kopen Wim vulcanet

en hier vulcanet

Maar in belgie heb ik het ook niet gevonden.

Bougimain 8-)
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

bougimain schreef:en hier vulcanet
Ja, dat had ik ook al gevonden, maar die Hollanders vragen meestal geweldig schandalige verzendkosten :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Smullie
Contacteer:

Bericht door Smullie »

WimLT schreef:
Ja, dat had ik ook al gevonden, maar die Hollanders vragen meestal geweldig schandalige verzendkosten :-?
Toerke maken he... 8-)
GS staat voor geil speelgoed
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Geen probleem ik wil wel volgen.

Bougimain 8-)
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Antwerpen - Hengelo = 500 km over en weer :shock: :shock: :shock: Das veeeeel naft, zenne :roll:

jakke

Bericht door jakke »

WimLT schreef:maar die Hollanders vragen meestal geweldig schandalige verzendkosten. :-?
Antwerpen - Hengelo = 500 km over en weer :shock: :shock: :shock: Das veeeeel naft, zenne :roll:
'T ja, ge moet weten wat ge wilt hé zeg. :mrgreen:

:wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
nonkel moto

Bericht door nonkel moto »

WimLT schreef:Weet er iemand waar dit in België te krijgen, of op een Belgische site te bestellen is ???

Afbeelding

Gebruiksaanwijzing:
Neem een doekje uit de koker. Behandel een oppervlak ermee zonder druk uit te oefenen. Maak kleine ronddraaiende bewegingen. Het doekje neemt alle microdeeltjes op en voorziet het oppervlak direct van een beschermlaag. Gebruik vervolgens het microvezeldoekje, bijgeleverd, om het product uit te poetsen en te laten glanzen!

Eigenschappen:
De carrosserie, hoe vuil ook, wordt volledig gereinigd ZONDER WATER, doet de lak als nieuw glanzen. Kunstof ziet erweer als nieuw uit.Insectenresten worden verwijderd, evenals teer en kettingvet. De ruiten worden ontvet zonder dat de beschermlaag wordt aangetast. Velgen worden ontvet, beschermd en opgepoetst. De Carrosserie wordt voorzien van een vuilwerend laagje. Dit alles Zonder Water en schuim! Geen schadelijke afvalstoffen, geen hogedrukspuit of andere hulpmiddelen. Geen strepen, Volledig milieuvriendelijk. Kortom een eenvoudige en originele manier van wassen!

Voordelen:
Wassen zonder water, geen speciale wasruimte vereist, geen schadelijke afvalstoffen. Een enkel product dat glas, kunstof, chroom, lak e.d., wast, laat glanzen en beschermt!

Vooral heel handig onderweg, maar ook thuis om bijvoorbeeld in de zomer, wanneer de motor na een rit gewoon vol stof ligt, snel terug te laten blinken zonder heel de boel onnodig te moeten natspuiten 8-)

Het reklamefilmpje maakt het nog wat verleidelijker :-P

Zou mij dit dus willen bestellen, maar wel liefst in België om de verzendingskosten te drukken of om het eventueel zelfs gewoon op te halen.

je weet dat alle oppervlakte dat je wil reinigen die onder het stof(vuil) zit overvloedig met water en zeep moet spoelen zoniet wrijfje met je doekjes het vuil(stof zand)
al krassend in je lak. Je hebt ook produkten die biologische afbreekbaar zijn zoals amway dreft enz
voor het stof heb je ook de nodige doeken(micro vezel) die niet duur en herbruikbaar zijn(zelf in aldi)
en probeer ook eens om het stof eerst met compressor afteblazen
de groeten :farao:
Laatst gewijzigd door nonkel moto op 19 mar 2009, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
joehoe
RUSOR

Bericht door RUSOR »

WimLT schreef:
Zeg die verzendkosten binnen Holland zijn die ook zo duur??? Anders kan dat toch naar een bevriend forum hollander gestuurd worden bv en pikken we het daar op of komt het wel terrecht op een rit of ontmoetingsavond.
Het is maar even hardop denken.

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

nonkel moto schreef:je weet dat alle oppervlakte dat je wil reinigen die onder het stof(vuil) zit overvloedig met water en zeep moet spoelen zoniet wrijfje met je doekjes het vuil(stof zand) al krassend in je lak.
Je moet dit idd niet gaan gebruiken op een smerige motor. Is ook niet de bedoeling. Maar in de zomer (en zelfs nu met dit mooi weer) heb je van die momenten dat hij nét iets te vuil is om hem te zien staan blinken. Awel dàn zie :wink:

@ RUSOR: ik heb net een belgisch mailadres gevonden. Als daar niks uitkomt is het idd een goeie denkpiste :idea:

nonkel moto

Bericht door nonkel moto »

WimLT schreef:
nonkel moto schreef:je weet dat alle oppervlakte dat je wil reinigen die onder het stof(vuil) zit overvloedig met water en zeep moet spoelen zoniet wrijfje met je doekjes het vuil(stof zand) al krassend in je lak.
Je moet dit idd niet gaan gebruiken op een smerige motor. Is ook niet de bedoeling. Maar in de zomer (en zelfs nu met dit mooi weer) heb je van die momenten dat hij nét iets te vuil is om hem te zien staan blinken. Awel dàn zie :wink:
is eigenlijk wel in deze een goed idee maar heb toch wel schrik voor het krassende stof
en natuurlijk is het niet geschikt voor een moddermotor. grtn :farao:
joehoe
edargpu

Bericht door edargpu »

Oftewel

Hoe de zoektocht naar Vulcanet flesjes leidde tot 't onstaan van een tweede vaBéNé-rit! :-P :sunny: :-P

Edargpu :mrgreen:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

WimLT schreef:Ja, dat had ik ook al gevonden, maar die Hollanders vragen meestal geweldig schandalige verzendkosten :-?
Verzendkosten zijn €6,30 Wim... en een Sprite ofzo.

We zien elkaar met regelmaat... dus... je zegt 't maar...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Jeroen, ik wou mij aanmelden om eens te kijken hoeveel ze nou precies vragen voor België en dat ging zelfs niet. Ik veronderstel dus dat ze sowieso al niet naar het buitenland verzenden. Normaal is dat zoiets tussen de 12,50 € en 15 €. Ik wacht nog even af of ik antwoord krijg op mijn mail en anders hoor je nog van me :wink:
Alvast bedankt :thumright:

moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

WimLT schreef:... Ik wacht nog even af of ik antwoord krijg op mijn mail en anders hoor je nog van me.
Is goed Wim.
R1200RT LC
Denhakke
Contacteer:

Bericht door Denhakke »

Even rondgekeken : http://www.adoos.be/post/2637255/faites ... copy_votre
't is wel in't frans te doen!!
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

En vrij duur tegenover elders :shock:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

moh_fan schreef:Verzendkosten zijn €6,30 Wim... en een Sprite ofzo.
Jeroen, nen dikke merci om mij vandaag de "smokkelwaar" te bezorgen :thumright:

Die Sprite hou je dus nog tegoed van me :wink:

WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Vandaag getest en écht schitterend bevonden. Gisteren (gelukkig) een stoffige rit, maar uiteindelijk was de motor niet echt vuil, natuurlijk. Zo'n doekje uit de container gehaald en daar kon ik heel de motor mee afdweilen (zijn toch redelijk nat). De carnage althans. Voor de velgen nam ik een tweede. Even product laten inwerken en dan met de microvezeldoek alles afdrogen en tegelijk opblinken en ik ben héél tevreden van het resultaat.
In een wip terug een propere motor :thumright:

Jeroen en ik schrokken eerst een beetje van de grootte van de doos waarin het toekwam, maar als je bedenk dat er 80 vochtige doekjes inzitten is dat wel normaal natuurlijk :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Want zeg nu zelf: blinkt dat of blinkt dat :shock: :shock: :shock:

Afbeelding

Voor alle duidelijkheid: ik heb géén aandelen in het product. Wist begot zelfs niet waar het te koop was :oops:

pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Tip, Als dank mag je Jeroen zijne moto ook wel eens onderhanden nemen, he Wim :idea:
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Dd

Bericht door Dd »

en ge krijgt er ne gsm bij ook...
straffe aktie.
AfbeeldingAfbeelding Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

:lol: :lol: :lol: Das om u een idee te geven van de grootte, hé slimmeke :lol: :lol: :wink:

@ pvde: sssssssttttttt ..... :silent: ..... :-P

moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

:yawn:
... zo!

... ben ook weer uit m'n tombe...

Nou Wim, ik ben blij dat het die lapjes werken!

... we bellen volgende week voor een afspraak...

om te zien of die lapjes ook op een echt vuile moto werken! :lol:
R1200RT LC
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

zeg Wim, die vochtige doekjes, kunde dat ook niet in den Aldi kopen om uw r**t mee af te vegen :-P
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ik rij gewoon even naar de self wash box en voor max 3 euro blinkt hij weer ( als het gewoon wat stof is dat er op hangt ). Dan nog even toerke doen om hem droog te rijden.

Maarja ik heb dan ook een GS die wa vuil mag zijn en geen luxe cruise ship hé :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Plaats reactie