proficiat voor de organizatie
Was mijn eerste rit met de club sinds ik lid ben en ik moet toegeven het was een toffe sfeer en is zeker voor herhaling vatbaar
succes
Ronny
Moderator: GVN

AHA.....ge weet het dan toch.....Vanguard schreef:Weerom een heel toffe rit, merci Bosse!
Een tijdje achter het groepke van Frank K gehangen, moto zal nu wel gerodeerd zijn
Vanguard schreef:Weerom een heel toffe rit, merci Bosse!
Een tijdje achter het groepke van Frank K gehangen, moto zal nu wel gerodeerd zijn
Kan niet goed volgen...bmwfreakske schreef:AHA.....ge weet het dan toch.....Vanguard schreef:Weerom een heel toffe rit, merci Bosse!

Begin van de rit zijn jullie ons voorbijgestoken, wij hingen achter een groepje dat nogal aan het slenteren was... we hebben dan aangesloten bij julle groepje en ik hing er als laatste aan.Frank K schreef:Kan niet goed volgen...
Da's normaal als je laatst rijdt dat je wat meer gas moet geven. Het hheft dus niks te maken met mijn rijstijl....Vanguard schreef:Begin van de rit zijn jullie ons voorbijgestoken, wij hingen achter een groepje dat nogal aan het slenteren was... we hebben dan aangesloten bij julle groepje en ik hing er als laatste aan.Frank K schreef:Kan niet goed volgen...
Op sommige momenten heb ik nogal aan de gas moeten gaan hangen om terug aansluiting te krijgen, ik had namelijk geen routboek of gps bij en wou mijne maat niet kwijt spelen.

Er zouden er meer dan 250 geweest zijn.RopaS schreef:en hoeveel deelnemers waren er ????

Prachtige rit.RBee schreef:Er moet iemand de schuldige zijn hé, maar de moh_fan en den Bob en dan de schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden) en dieWimLT schreef:RUSOR schreef:@WimLT... als ge liever niet meer met ons een pint pakt rijde maar door he![]()
Misverstandje waarvoor je eigenlijk op RBee moet schieten
![]()
![]()
![]()
zijn vrouw dan en ...
![]()
Frank, ik denk dat RBee gewoon bedoelt dat uw schoonbroer inmiddels al wat ouder dan 30 is, dat maak ik tenminste op uit het feit dat dat cijfer onderlijnd is. 'k Vermoed niet dat er allusie gemaakt wordt op de standvastigheid van uw huwelijk. Wat mij betreft leek dat zondag tenminste nog oké te zijnFrank12RS schreef:RBee, wat bedoel je met "schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden)" ik begrijp dat niet goed?
Als ik even de lijsten tel en weet dat er nog er nog minstens 50 piloten hun niet aangemeld hebben.RopaS schreef:en hoeveel deelnemers waren er ????

Bob de nagel op de kop.Bob schreef:Frank, ik denk dat RBee gewoon bedoelt dat uw schoonbroer inmiddels al wat ouder dan 30 is, dat maak ik tenminste op uit het feit dat dat cijfer onderlijnd is. 'k Vermoed niet dat er allusie gemaakt wordt op de standvastigheid van uw huwelijk. Wat mij betreft leek dat zondag tenminste nog oké te zijnFrank12RS schreef:RBee, wat bedoel je met "schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden)" ik begrijp dat niet goed?Ook jullie bedankt trouwens, voor 't leuke gezelschap.