Openingsrit 2009

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
De Wolf Ronny
Contacteer:

openingsrit 2009

Bericht door De Wolf Ronny »

Was een heeeeeeeeeeeeel mooie openings rit met prachtige wegen en heeeeeeeeeeel mooi weer
proficiat voor de organizatie :grin:
Was mijn eerste rit met de club sinds ik lid ben en ik moet toegeven het was een toffe sfeer en is zeker voor herhaling vatbaar
succes
Ronny :D
BMW K1600GT SPORT owner
Frank K

Re: Openingsrit 2009

Bericht door Frank K »

Een prachtige openingsrit!!! Walter B, Chris en Bruno bedankt voor het gezelschap.
Bosse en Rosse, bedankt voor het uitstippelen en uittekenen van de mooie rit. Het was een genoegen om zo'n nauwkeurig roadboek te kunnen gebruiken. De grootste afwijking per stuk was slecht 200meter wat een score geeft van 10/10. Er was slechts één foutje te bespeuren in heel heb boek en dan was het terplekke toch nog duidelijk. Voor nauwkeurigheid van de aanduidingen hier dan slechts een 9.9/10 :wink:
Morgen een afspraak maken met de dealer want gelukkig heeft een deelnemer opgemerkt dat de "bourage" (of zoiets) van mijn motor aan het lekken is. Ook hiervoor dank.
Volgende keer moet ik toch eens proberen met de bende van Antwerpen mee te rijden, dus 's morgens wat langer blijven hangen aan het startpunt, maar ja, probleem is dat ik niet kan stilzitten he...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WalterB

Bericht door WalterB »

Weeral nen dikke proficiat aan Den Bosse &Rosse voor die prachtige openingsrit.Dat belooft voor de rest van het seizoen,amai!
Echt schitterend!!Fantastisch weertje(ja zelf dat kan den Den bosse regelen!) :grin: Bedankt aan Frank k om weer de leiding te nemen met zijn roadbook,
vind het steeds knap hoe vlot dat je er mee werkt,en al goe want op mijn gps stond nog geen halve rit !!Ineens stopte de rit na een goede 50km :-?
Dank aan Chris en Bruno voor de gezellige babbeltjes tijdens onze drank en plas pauzes en hopelijk kunnen we nog eens samen rijden op een van de toerekes,he!Zal dan van in begin vanachter rijden dan moet je u minder inhouden in de bochten,he! :lol:
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Van hieruit ook mijne chapeau voor de organisators het was een prachtige rit en voortreffelijk weer om te bollen.
:razz:
de opkomst was enorm talrijk dus alvast nen goeie start voor het komende seizoen :wink:

@pascal; we zijn mekaar kwijtgespeeld na wetteren vermoed ik, op het moment dat ge een terras aan het versieren was hadden we al besloten om op het einde van de rit de dorst te lessen ,maar ge gaat ons wel niet gemist hebben zeker :?:

Misschien tot vrijdag in oase :?:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
PR1100S

Bericht door PR1100S »

Mijn eerste openingsrit was direct een schot in de roos. Echt fantastische baan en super weer. Dikke pluim voor de organisatie.
Volgend jaar zijn we hopelijk terug van de partij!
Kan er me wel iemand zeggen waar je die foto's kan vinden die getrokken zijn tijden de rit??
RopaS

Bericht door RopaS »

en hoeveel deelnemers waren er ????
BMW,
eens rij je er mee.....
en nu ook lid.......
op mijn R1100RS - R1200 R CLASSIC
'UNITED WE CONQUER'
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Weerom een heel toffe rit, merci Bosse!
Een tijdje achter het groepke van Frank K gehangen, moto zal nu wel gerodeerd zijn :oops:
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Vanguard schreef:Weerom een heel toffe rit, merci Bosse!
Een tijdje achter het groepke van Frank K gehangen, moto zal nu wel gerodeerd zijn :oops:
AHA.....ge weet het dan toch..... :wink:
Andalousie 09/2018
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Luc, mijne dealer heeft alleen gezegd dat ik ni boven de 7000 toeren mocht komen....
Ik ben braaf geweest want ik heb mij eraan gehouden. :wink:
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

:grin: :grin:
Andalousie 09/2018
Frank K

Bericht door Frank K »

bmwfreakske schreef:
AHA.....ge weet het dan toch..... :wink:
Kan niet goed volgen...
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Frank K schreef:Kan niet goed volgen...
Begin van de rit zijn jullie ons voorbijgestoken, wij hingen achter een groepje dat nogal aan het slenteren was... we hebben dan aangesloten bij julle groepje en ik hing er als laatste aan.
Op sommige momenten heb ik nogal aan de gas moeten gaan hangen om terug aansluiting te krijgen, ik had namelijk geen routboek of gps bij en wou mijne maat niet kwijt spelen.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Frank K

Bericht door Frank K »

Vanguard schreef:
Frank K schreef:Kan niet goed volgen...
Begin van de rit zijn jullie ons voorbijgestoken, wij hingen achter een groepje dat nogal aan het slenteren was... we hebben dan aangesloten bij julle groepje en ik hing er als laatste aan.
Op sommige momenten heb ik nogal aan de gas moeten gaan hangen om terug aansluiting te krijgen, ik had namelijk geen routboek of gps bij en wou mijne maat niet kwijt spelen.
Da's normaal als je laatst rijdt dat je wat meer gas moet geven. Het hheft dus niks te maken met mijn rijstijl....
bartman

Bericht door bartman »

Na 32 jaren trouwe dienst met mijn BMW motoren ben ik eindelijk toch overgaan naar het aanschaffen van nen Garmin.

Daarmee is er weeral een tijdperk beëindigd van natte en/of gekreukte kaarten, allerhande papiertjes etc..

Een ganz neue GPS en die voor de eerste keer gebruikt op de openingsrit. En ik moet toegeven : het is me uitstekend bevallen. Al jaren weet ik dat de bmw-ritten goed georganiseerd zijn, zo ook was het gisteren. Vloeiend heb ik de rit in mijn eentje afgereden, niet wetend door welke dorpen of steden ik doorkruisde maar genietend van de natuur en de vlotte wegen. Ik kijk al uit naar de volgende.
Ga ik de kaarten en papiertjes missen ? De kaarten wel, de papiertjes niet ...

Bedankt Bosse § Rosse.
Thorakan

Bericht door Thorakan »

Mijn eerste onroad rit dat ik rij met mijn eigen moto dan wel en het is me wel heel zeer bevallen :). De eerste keer dat ik besef dat België toch nog enkele mooie baantjes heeft :p. Ik heb er zeker en vast van genoten. Bedankt aan den Bosse & Rosse.

grtz

Thorakan a.k.a. Yannick
Ride to live, Live to ride

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

Het was idd een zeer mooie rit, prachtig weer, leuke baantjes, puur genot :wink:
Zeer knap werk van de organisatoren :thumleft:

Samenkomst Shell
Afbeelding

Aan de start
Afbeelding

Onderweg
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
VoskenGSA

Bericht door VoskenGSA »

RopaS schreef:en hoeveel deelnemers waren er ????
Er zouden er meer dan 250 geweest zijn.
Lid BMW-MC-VL
Afbeelding Afbeelding
GSA 2008 - Temporarily out of power...
Frank12RS

Bericht door Frank12RS »

RBee schreef:
WimLT schreef:
RUSOR schreef:@WimLT... als ge liever niet meer met ons een pint pakt rijde maar door he :twisted:
:oops: Misverstandje waarvoor je eigenlijk op RBee moet schieten :-P :lol: :lol: :wink:
Er moet iemand de schuldige zijn hé, maar de moh_fan en den Bob en dan de schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden) en die
zijn vrouw dan en ...

:lol: :lol:
Prachtige rit.
Al veel mooie foto's bekeken.
Allen die met ons meereden bedankt voor de leuke dag.

RBee, wat bedoel je met "schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden)" ik begrijp dat niet goed?

Frank & Sabine

(Nog steeds gelukkig getrouwd, dus nog steeds schoonbroer van Fox30)
Kris adv

Bericht door Kris adv »

Actie tijdens de rit

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Bob

Bericht door Bob »

Frank12RS schreef:RBee, wat bedoel je met "schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden)" ik begrijp dat niet goed?
Frank, ik denk dat RBee gewoon bedoelt dat uw schoonbroer inmiddels al wat ouder dan 30 is, dat maak ik tenminste op uit het feit dat dat cijfer onderlijnd is. 'k Vermoed niet dat er allusie gemaakt wordt op de standvastigheid van uw huwelijk. Wat mij betreft leek dat zondag tenminste nog oké te zijn :-) Ook jullie bedankt trouwens, voor 't leuke gezelschap.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Wally

Bericht door Wally »

Hier ook niets dan lovende commentaren voor de alweer schitterend georganiseerde openingsrit!
'k vond hem nóg beter dan die van vorig jaar, maar daar zal het weer wel voor iets tussen gezeten hebben.
Bedankt aan 't gezelschap (LudwigGsa & madam, 2cilinderke, Erik, maat van Erik, J & I ) voor toffe dag, ook al kregen we bijna geen eten op de eerste stop! (en charrake was er nochthans niet bij)

@ de mensen van Aalst: Sorry voor 't misverstand, was foute communicatie tussen mij en tweecilinderke. Volgende keer doen we beter.

@ Bosse en Rosse : Puik gedaan, doe vooral zo voort!

Wally :pig:
Leven is het meervoud van lef!
Bosse
Contacteer:

Bericht door Bosse »

Beste,
RopaS schreef:en hoeveel deelnemers waren er ????
Als ik even de lijsten tel en weet dat er nog er nog minstens 50 piloten hun niet aangemeld hebben.
Dan denk ik te kunnen zeggen dat we zeker en vast niet ver van de kaap van 300 motoren zaten.
Als ik en ons Rosse even terug blik, dan was dit de opningsrit met de meeste deelnemers in de voorbije vijf jaar.

In elk geval, bedankt aan allen voor de massale deelname en de reactie's die we hier te lezen krijgen.

Groetjes en tot volgend jaar.

Den Bosse & z'n Rosse.
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

Afbeelding
fotooke van de Rusor

Daar zat ik eergisteren ook, maar dan op één echte PK

Afbeelding

Ik heb jullie menig maal horen passeren. Gezien niet, want paarden en een "drukke" weg gaan niet goed samen...
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
RBee

Bericht door RBee »

Bob schreef:
Frank12RS schreef:RBee, wat bedoel je met "schoonbroer vd Fox 30(waarschijnlijk lang geleden)" ik begrijp dat niet goed?
Frank, ik denk dat RBee gewoon bedoelt dat uw schoonbroer inmiddels al wat ouder dan 30 is, dat maak ik tenminste op uit het feit dat dat cijfer onderlijnd is. 'k Vermoed niet dat er allusie gemaakt wordt op de standvastigheid van uw huwelijk. Wat mij betreft leek dat zondag tenminste nog oké te zijn :-) Ook jullie bedankt trouwens, voor 't leuke gezelschap.
Bob de nagel op de kop.
@ Frank en Sabine, ik kende jullie namen nog niet daarom had ik het zo omschreven.

Ps: Ik ben meestal een gelukkige en optimistische kerel die gewoonlijk alles grappig bedoeld. :-) :grin: :lol:

En anders lees je j-p z'n onderschrift maar eens. :twisted: :twisted:

:lol: :lol:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Frank12RS

Bericht door Frank12RS »

RBee,

Wij begrepen het gewoon niet, vandaar de vraag om uitleg.

Tot de volgende rit = voor ons waarschijnlijk de Noord Kempen Toer op 5 april!

Frank & Sabine
Plaats reactie