verhuis cenmoto

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

spoorman

verhuis cenmoto

Bericht door spoorman »

Heb vandaag vernomen dat dit de laatste week is dat cenmoto te lier is :-( vanaf volgende week zitten ze bij jorssen in Aartselaar,zouw maar tijdelijk zijn.
R1200GS.
RUSOR

Re: verhuis cenmoto

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Dat kan ik tot mijn spijt bevestigen :-x
Ik vind het ook geen goede evolutie. Hopelijk verhuisd de sfeer van de Selbach (Cenmoto) mee naar Aartselaar.
We zullen wel zien.

GRTS Danny
bmwfreakske

Bericht door bmwfreakske »

Het zal moeilijk worden de "familiale"sfeer die er nog een beetje heerste terug te vinden in de nieuwe locatie!!!

Voor mij wordt het allezins te ver. :-?
Andalousie 09/2018
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:Hopelijk verhuisd de sfeer van de Selbach (Cenmoto) mee naar Aartselaar.
Daar vrees ik sterk voor en die van Cenmoto overgaan ook. Ik vind het ook dik klote, maar je doet er spijtig genoeg niks aan. Alleszins een grote stap terug voor ons die het daar gewoon waren. 't Zal nu wel veel meer binnen de lijntjes kleuren worden :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
benn

Bericht door benn »

ik heb er dinsdag mijn Funduro nog binnen gedaan voor een herstelling, maar niets gehoord over een verhuis ... Vraag me af of ze het niet nodig vinden hun klanten te informeren ?
spoorman

Bericht door spoorman »

benn schreef:ik heb er dinsdag mijn Funduro nog binnen gedaan voor een herstelling, maar niets gehoord over een verhuis ... Vraag me af of ze het niet nodig vinden hun klanten te informeren ?
Brief met nodige uitleg is onderweg naar al hun klanten.
R1200GS.
Joker

Bericht door Joker »

de mijne staat er nu zelfs, zal morgen eens horen als ik hem ga afhalen :-?
Doe het of doe het niet. Proberen bestaat niet!
LDK

Bericht door LDK »

Ik vind het helemaal geen stijl dat men bij Cenmoto niet de moeite doet om hun klanten fatsoenlijk in te lichten.
Ik heb begin deze week een afspraak gemaakt voor onderhoud begin april.
Men heeft zelfs de moeite niet gedaan om te vertellen dat dit onderhoud in Aartselaar zal gebeuren.
Hier heeft men voor mij de start al gemist en ga ik met een slecht gevoel naar Aartselaar
Ik heb tot vandaag nog geen schrijven mogen ontvangen
Ik kan best begrijpen dat er een samen vloeing komt van de twee bedrijven - maar dat neemt niet weg dat men het fatsoen moet hebben om de juiste info te geven.
Misschien is het niet belangrijk voor hen gezien de gezonde economische situatie ????
Luc
Vanguard

Bericht door Vanguard »

Ik ben er altijd een tevreden klant geweest sinds ik met BMW rijd. Maar koning heb ik mij nooit gevoeld.
Sinds kort een andere dealer, wel veel verder als Lier, maar toch een ander gevoel.
Zoals LDK het schrijft zo behandel je geen klanten.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

LDK schreef:Ik heb begin deze week een afspraak gemaakt voor onderhoud begin april.
Men heeft zelfs de moeite niet gedaan om te vertellen dat dit onderhoud in Aartselaar zal gebeuren ..... maar dat neemt niet weg dat men het fatsoen moet hebben om de juiste info te geven.
Ze weten waarschijnlijk zélf niet eens waar ze in april gevestigd gaan zijn. De motoren blijven niet bij Jorssen in Aartselaar, maar moeten daar binnen korte termijn ook weg. De afdeling motoren huurt namelijk die locatie vàn de autoafdeling en dat contract loopt ook ten einde ! ! ! Bij mijn weten is er nog altijd geen andere locatie gevonden of definitief vastgelegd. De toekomst blijft er nog steeds koffiedik kijken, dus :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Vanguard

Bericht door Vanguard »

WimLT schreef:
LDK schreef:Ik heb begin deze week een afspraak gemaakt voor onderhoud begin april.
Men heeft zelfs de moeite niet gedaan om te vertellen dat dit onderhoud in Aartselaar zal gebeuren ..... maar dat neemt niet weg dat men het fatsoen moet hebben om de juiste info te geven.
Ze weten waarschijnlijk zélf niet eens waar ze in april gevestigd gaan zijn. De motoren blijven niet bij Jorssen in Aartselaar, maar moeten daar binnen korte termijn ook weg. De afdeling motoren huurt namelijk die locatie vàn de autoafdeling en dat contract loopt ook ten einde ! ! ! Bij mijn weten is er nog altijd geen andere locatie gevonden of definitief vastgelegd. De toekomst blijft er nog steeds koffiedik kijken, dus :-?
We zijn toch half maart, als je dan nog niet weet waar je klanten terecht kunnen begin april???
En dat ze in Lier weg moesten weten ze toch al een paar jaar!
Misschien moet de persoon die zijn geld in beide zaken geinvesteerd heeft eens achter de toog gaan staan...
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
LDK

Bericht door LDK »

Voor mij gaat hiet niet over de lokatie
Het is normaal dat men deze twee locaties samenvoegd
De afstand tussen Lier en Aartselaar is te kort om 2 vestigingen te hebben en deze rendabel te maken
Als men deze samenvoegd moet men kosten kunnen besparen en normaal moet dit ons ten goede komen ??
Het gaat voor mij over de info
Het is net of men durft dit niet te vertellen
Zels op de Website van Cenmoto staat er tot op dit ogenblik niets vermeld van deze verhuis.
Trouwens weet er iemand wat er met Luc aan de hand was - deze was ook van de ene dag op andere verdwenen
Luc
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

LDK schreef:Het is net of men durft dit niet te vertellen
De reden waarom gaf ik al, hé :roll:
LDK schreef:Trouwens weet er iemand wat er met Luc aan de hand was - deze was ook van de ene dag op andere verdwenen
Heeft toen zijn ontslag gekregen ten voordele van Hans en heeft nu andere plannen 8-)

bmwfreakske

LDK schreef:Trouwens weet er iemand wat er met Luc aan de hand was - deze was ook van de ene dag op andere verdwenen
Heeft toen zijn ontslag gekregen ten voordele van Hans en heeft nu andere plannen 8-)[/quote]

En als je dit niet gelooft maak ik je wel ies anders wijs.....

Luc is nog een tijdje samen met Hans aan het werk geweest,op profesioneel vlak... waren er zaken waar ze zich samen niet konden in vinden ... :!:
Andalousie 09/2018
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

En wàt veranderd jouw uitleg nou aan de mijne :roll: :roll: :roll: Dat dacht ik al :no:

bmwfreakske

Er is een verschil tussen ontslagen worden omdat je vervangen wordt,en ontslagen worden omdat er andere redenen waren,dus Luc is absoluut niet vervangen door Hans,dit was was nooit de bedoeling,Chris doet nu de job van Luc .
Hans is verantwoordelijke van de 2 filialen!!
Luc zou nog aan het verkopen zijn als ze op de zelfde golflengte hadden gezeten.
Het resultaat is wel hetzelfde maar het is gebeurd op een minder fraaie manier!

Jouw mening komt net iets anders over mijn gedacht!! :roll: :roll: :roll:
Andalousie 09/2018
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Tometo - tomato ... poteto - potato :roll:

Maandag zouden de brieven vertrekken en zal dus iedereen officieel op de hoogte zijn :wink:

benn

Bericht door benn »

Cenmoto was voor mij maar 2 km, wat zijn ander aan te bevelen BMW-dealers in de omgeving van Lier ?

Voor mijn volgende motor zal ik niet veel keuze hebben : nu blijft er enkel nog een Honda dealer over in Lier (een goede lokale dealer is bij mij doorslaggevend in de keuze van het auto- en motormerk dat ik koop).
ybr125 => F650 funduro => F650 scarver => R1150R
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Niemand weet waar de definitieve lokatie gaat zijn. 'k Zou dus rustig nog wat afwachten :wink:

zeiler1

Bericht door zeiler1 »

Er is sprake van dat de 'gemeenschappelijke' locatie in het Kontichse zou zijn...
Ik heb ook heel graag zaken gedaan met Luc, Chris, en ik ben ervan overtuigd dat op de nieuwe locatie de AMS mannen (zonder luc dan) er alles gaan aan doen om het naar onze zin te maken!
Leve Antwerp Motor Store!! We moeten niet altijd zo weerstand bieden aan veranderingen! Teken van oud worden, als je begint te hechten aan gewoontekes... :grin:
k75c => r850r=>r1200rt '95 => r1200rt '08
Shulty

Bericht door Shulty »

Dinsdag en woensdag gaan ze verhuizen, wat wil zeggen dat je bij Jorssen pas vanaf donderdag terecht kunt.....kwestie van niet voor een gesloten deur te staan. :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
spoorman

Bericht door spoorman »

Ben vandaag mijne nieuwe beemer(GS 1200) gaan halen bij cenmoto-jorsen,was me dat daar nog een chaos,had verleden week gebeld dat ik mijn moto kwam halen vandaag toch waren mijn papieren niet daar,morgen pas dus zondag erachter gaan.
Dit zouw dus ook allemaal maar tijdelijk zijn maar wanneer of welke locatie het in de toekomst gaat worden kon men ons niet vertellen,verrassing :razz:
Ik ben in ider geval zeer vriendelijk onthaald door Chris.
R1200GS.
noek

Bericht door noek »

Dus als ik het goed begrijp, is Cenmoto verhuist naar Jorssen Aartselaar en zitten ze nu op dezelfde locatie?
Zag vandaag advertentie in GVA met vermelding van hun nieuwe website http://www.antwerpmotostore.bmw.be
Adres :
Antwerp Moto Store
Antwerpsestwg. 126
2630 Aartselaar
Dus de Antwerpse BMW rijders hebben de ( keuze) tussen:
AMS Aartselaar
Raf Hamme
Meeusen Meerhout
Hamme en Meerhout is mij wat te ver voor onderhoud,dus heb ik geen andere keus :-? .
RunnerVic
Contacteer:

Bericht door RunnerVic »

Dat is juist Cenmoto is verhuist naar Jorssen Aartselaar en zitten ze nu op dezelfde locatie.
Hun nieuwe is "Antwerp Moto Store" ik ben er vandaag geweest er was een pak volk, maar ja het waren K dagen en prachtig weer.
Vic
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Groetjes aan Hans 8-)

Danny
Plaats reactie