Remus uitlaat

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Thorakan

Remus uitlaat

Bericht door Thorakan »

Hoi,

ik ben momenteel opzoek naar een ander uitlaatje voor wat meer sound te krijgen. Nu had ik eerst mijn oog laten vallen op een Laser maar die blijken geen uitlaten te maken voor de nieuwe BMW F 650 GS maar wel voor de F 800 GS :roll: Ik had dan met hen contact opgenomen en die demper van de F 800 past naar het schijnt niet op een F 650.

Nu ben ik wat verder aan het zoeken geweest en ben de Remus HexaCone, slip on, Titanium tegengekomen. Ook geen misse demper :). Nu mijn vraag is, waar kan ik deze kopen zonder op te laten sturen.
Zijn er mensen die een winkel weten (liefst in Antwerpen) die ze verkopen?

het gaat dus over deze demper:
Afbeelding

grtz

Yannick
Ride to live, Live to ride

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Jo De Paepe

Re: Remus uitlaat

Bericht door Jo De Paepe »

Yannick,

neem eens contact op met Piet van Lievens Mechanics , ik dacht dat hij verdeler van Remus is
Toko

Bericht door Toko »

Jo De Paepe schreef:Yannick,

neem eens contact op met Piet van Lievens Mechanics , ik dacht dat hij verdeler van Remus is
En daar niets over de tong laten rollen zoals(KRIJG IK DAAR KORTING OP) die vent word zot dan en roept u gewoon zijn zaak uit :twisted: Ik heb da zelf zien gebeuren terwijl ik daar een bezoekje bracht met het oog om dan later een moto te bestellen!! Heb dat dan later maar ergens anders gaan doen :clown:
Voor remus kan je bij elke BMW dealer terecht dacht ik
:?:
BMW R1200 GS Lc Adventure
Jo De Paepe

Bericht door Jo De Paepe »

@ Toko,

dat is misschien uw ervaring , in al de jaren dat ik daar over de vloer kom ,ben ik steeds correct en vriendelijk behandeld
Thorakan

Bericht door Thorakan »

Jo De Paepe schreef:Yannick,

Is dit dan de gewone aankoopprijs bij Remus dat je betaald of komt er nog eens 200 euro bij ofzo omdat je het bij een dealer besteld? Want heb ook al eens gaan horen voor een Akrapoviç en die was stockprijs 500+ euro en dan bij een bmw dealer zelf kosten hij 700+ euro...

grtz

Yannick

Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Chris v

Bericht door Chris v »

De Akra-demper die je bij BMW koopt heeft een gelazerd logo en anders zit er een geel logo-stickertje op.
Of dat nu 200euro meer moet kosten ? Ik vind het persoonlijk wel mooier afgewerkt dan 't stickertje.

Grtz,
Chris
Elie

Bericht door Elie »

Haal dan het stickertje eraf, je rijdt dan nog steeds met een Akra, of iemand dat nu ziet of niet doet er toch niet toe?

Just my 2 cents ..
Live your life!
Chris v

Bericht door Chris v »

Gij hebt gelijk jong ! :thumleft:

Maar eigenlijk ging het alleen over 't verschil tussen ne 500 en 700euro kostende akra-demper...
Elie

Bericht door Elie »

Weet ik wel, maar ik wou het toch kwijt :razz:
Live your life!
Thorakan

Bericht door Thorakan »

Er was dus wel degelijk een verschil van een 200 euro bij de Akrapoviç groothandelaar en BMW dealer zelf. Zou BMW zelf zoveel winst willen hebben van die uitlaten dan?

Ik zal dit weekend eens rondbellen voor te vragen hoe en wat ;)

toch bedankt iedereen

grtz

Plaats reactie