van 12V autostekker naar BWM-stekker??
Moderator: GVN
van 12V autostekker naar BWM-stekker??
Hoi,
Ik heb al maar meer spullen mee op reis waarvan de batterijen opgeladen moeten worden. GSM/fotoapparaat/Scala rider/enz...Als kampeerder is het voor mij handigst die dingen op te laden via mijn 12V batterij van de moto.Bij de meeste van die spullen zit een adapter om van 12V op te laden maar de stekker is meestal een van het type "auto sigarettenaansteker" en die past dus niet in die BMW-plugin. Bestaat er in de handel een overloopstukje zodat ik probleemloos die autostekker toch aan mijn moto kan hangen? Ik heb hier al gezocht op het forum maar vind niet direct een antwoord. Ik ben ongetwijfeld niet de enige met dat probleem. Alvast merciekes
Ik heb al maar meer spullen mee op reis waarvan de batterijen opgeladen moeten worden. GSM/fotoapparaat/Scala rider/enz...Als kampeerder is het voor mij handigst die dingen op te laden via mijn 12V batterij van de moto.Bij de meeste van die spullen zit een adapter om van 12V op te laden maar de stekker is meestal een van het type "auto sigarettenaansteker" en die past dus niet in die BMW-plugin. Bestaat er in de handel een overloopstukje zodat ik probleemloos die autostekker toch aan mijn moto kan hangen? Ik heb hier al gezocht op het forum maar vind niet direct een antwoord. Ik ben ongetwijfeld niet de enige met dat probleem. Alvast merciekes
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
GS 1150 Adventure 2004
http://sites.google.com/site/motorreizenbc" onclick="window.open(this.href);return false;
"Born to be mild"
Re: van 12V autostekker naar BWM-stekker??
Hallo,
Ik heb zo'n ding zelf gemaakt. Ik heb een "dubbel verloopding", dus met twee plug-in-gaten gekocht en daar een kleine stekker aangemaakt in plaats van de dikke die eraan zat.
groet ajmo
Ik heb zo'n ding zelf gemaakt. Ik heb een "dubbel verloopding", dus met twee plug-in-gaten gekocht en daar een kleine stekker aangemaakt in plaats van de dikke die eraan zat.
groet ajmo
Je plaatst niet zomaar te weinig berichten......
-
nonkel moto
je moet eens zien bij optimate die hebben er een om rechtstreeks aan de
accu aan tesluiten geschikt voor auto stekkers(met 90cm kabel)+-11€
accu aan tesluiten geschikt voor auto stekkers(met 90cm kabel)+-11€
joehoe
Optimate heeft een plug die zowal voor de klassieke sigarenaansteker als voor
een 12V DIN plug zoals bij BMW motoren kan gebruikt worden. RAD heeft ze:
http://www.rad.eu/nl/c/p/4220-optimate- ... g-tm72.htm
Oeps, ik zie net dat nonkel me voor is geweest, we bedoelen denk ik hetzelfde
een 12V DIN plug zoals bij BMW motoren kan gebruikt worden. RAD heeft ze:
http://www.rad.eu/nl/c/p/4220-optimate- ... g-tm72.htm
Oeps, ik zie net dat nonkel me voor is geweest, we bedoelen denk ik hetzelfde
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
... tenzij je zelf een extra sigarettenaansteker aansluit op de batterij (zekering ertussen!) en daarop je tools en gadgets op aansluit.
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Die Wünderlich stekker is goedkoop, maar de verzendingskosten zijn niet zo Wunderlich denk ik 
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
Kenny
- Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS
Verloopstukken DIN naar 12v auto met en zonder draad zijn bij de beter motordealers te koop. Kost omg 10 euries.
Always watch out for the other guy!
-
Dirk Pauwels
In een caravan shop kun je die dingen spotgoedkoop vinden, eventueel stock american of auto 5...ik heb er nog 1tje liggen die ik niet meer gebruik, maar van Westvl naar Sint-niklaas is een eindje voor een stukje van 5 euro hé
Wunderlich verzendkosten is 12euro of zo. Bestel nog wat andere dingetjes hé, hebben veel toffe spullen.
Wunderlich verzendkosten is 12euro of zo. Bestel nog wat andere dingetjes hé, hebben veel toffe spullen.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Triker
Heb er ook nog ene op overschot, maar is NOG verder 
Hey Bart,
Is idd zeer makkelijk zelf te maken.
Spring anders maar ff binnen.
We spreken dan wel iets af.
Grtz,
Stally
Ps: Wanneer wordt de site weer eens aangevuld ...
Ik kijk er al naar uit ...
Is idd zeer makkelijk zelf te maken.
Spring anders maar ff binnen.
We spreken dan wel iets af.
Grtz,
Stally
Ps: Wanneer wordt de site weer eens aangevuld ...
Ik kijk er al naar uit ...
Carpe Diem
In NL iig ook gewoon te koop bij Halfords.
Ik ben een alpinist.
Hi iedereen,
Bedankt voor de input. Ik ga mij er eentje zelf fabriceren "with a little help from my friend Stally" die hier 2 straten van mijn deur woont.
Bedankt voor de input. Ik ga mij er eentje zelf fabriceren "with a little help from my friend Stally" die hier 2 straten van mijn deur woont.
b@RT, koning der velgen,
GS 1150 Adventure 2004
"Born to be mild"
GS 1150 Adventure 2004
"Born to be mild"
In de Heine Gericke verkopen ze die ook.
-
nonkel moto
heb er ene gekocht in campingcenter (oostakker) 10€ maar het blijft niet goed zitten
dus opletten,eerst eens proberen
dus opletten,eerst eens proberen
joehoe