VOORBEREIDING RUSOR'RIT 2009

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
RUSOR

VOORBEREIDING RUSOR'RIT 2009

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Wat doet een mens zoal op kerstdag. De één zit aan tafel met de familie en de ander gaat op verkenning voor een ritje te maken voor die andere grote familie.
Alvast een paar fotootjes om jullie al te laten dromen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle foto's van vandaag vind je zoals gewoonlijk op mijn smug mug
http://rusor.smugmug.com/gallery/6915908_WmGtk#P-1-20

Wij zijn er al mee bezig en nu maar hopen dat jullie in Juli weer massaal van de partij gaan zijn

GRTS Danny
Iron Gonzo

Re: VOORBEREIDING RUSOR'RIT 2009

Bericht door Iron Gonzo »

wel ik heb mijne zeeuw gemaakt in mapsource
dus ook aan de rit gewerkt voor 2009

't was een beetje een saaie dag vandaag, dus ook al begonnen...
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Na die zelfkickers hierboven die er algauw een promotie voor eigen rit van maken :roll: zal ik alvast zeggen dat het er weer fantastisch uitziet en ik heel graag jullie ritje zou willen meerijden volgende zomer. Gegarandeerd een mooie rit en dikke fun verzekerd :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

WimLT schreef: Gegarandeerd een mooie rit en dikke fun verzekerd :wink:
Hopelijk spoelt de deze dan ook aan.... :lol: :lol: Dan is de ambiance zeker verzekerd :lol:

Afbeelding

Want ook al is de rit helemaal anders zal halverwege een bekend plaatsje worden aangedaan... Allee voor somigen onder ons toch :wink:

GRTS Danny
RBee

Bericht door RBee »

RUSOR schreef:Want ook al is de rit helemaal anders zal halverwege een bekend plaatsje worden aangedaan... Allee voor somigen onder ons toch :wink:

GRTS Danny
Zou het gras daar al terug gegroeid zijn :?:
R 1250 GSA

Foto's: http://RBee.SmugMug.com" onclick="window.open(this.href);return false;
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:Hopelijk spoelt de deze dan ook aan....
"Save the whales" ..... en daar bedoel ik niet de inwoners van Walonië mee :clown: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

Hey Danny,
weer vlak bij mij in de buurt geweest zie ik, volgende keer maar eens langskomen he!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
jakke

Bericht door jakke »

Ik zoek de juiste datum van deze rit :?: Of kijk ik er ergens over. :oops:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

de kalender 2009 moet nog bekend gemaakt worden.
effe geduld dus
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
RUSOR

Bericht door RUSOR »

jakke schreef:Ik zoek de juiste datum van deze rit :?: Of kijk ik er ergens over. :oops:
Zoals de ijzeren al zei is de kalender nog niet definitief. Maar het zal in Juli zijn en dit de 19 of 26. Met voorkeur op de 26.
Maar zo gauw ik dat zeker weet weten jullie dat ook en dat zal na de kalender voorstelling zijn in Januari

GRTS Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

RBee schreef:
Zou het gras daar al terug gegroeid zijn :?:
Op dit moment kunt ge nog zien waar de Waal was aangespoeld :grin: :grin:

Het is maar te hopen dat we volgend jaar daar nog op strand mogen.... Die groenen willen ook alles beschermen of verbieden.
Rond Yerseke groot protest trouwens tegen de groenen ivm de mosselboeren... ze zijn die mensen hun job aan het afnemen als ik het goed begrijp. Liggen verschillende boten met protestslogans tegen de groen in de haven. De mosselboer ziet het somber in als die gasten het pleit winnen.

GRTS Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

KLT-SE schreef:Hey Danny,
weer vlak bij mij in de buurt geweest zie ik, volgende keer maar eens langskomen he!
Zullen we zeker eens doen bij de volgende verkenning.... je hebt een PMke :wink:

GRTS Danny
jakke

Bericht door jakke »

IRON GONZO schreef:de kalender 2009 moet nog bekend gemaakt worden.
effe geduld dus
Ok, Thnx Bart en Danny. Ik hoop volgend jaar eens een rit of twee mee te kunnen rijden. Dit jaar is het er niet van gekomen. :-(
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:Het is maar te hopen dat we volgend jaar daar nog op strand mogen.... Die groenen willen ook alles beschermen of verbieden.
Ik pak g*dverd*mme mijn geweer mee deze keer, want die gaan mij weer niet heel den dag terug in de zee rollen, zenne :twisted:

pat
Contacteer:

Bericht door pat »

Zie't er geen slecht ritje uit, de oesters liggen al klaar......Afbeelding
...het schaap is ook al bestelt.......
Afbeelding
...en een plekje om onze siësta te doen is ook al voorzien...Afbeelding
BMW Motor Club Vlaanderen lid
R1100RT-R1200RT
Onze foto's
Onze films
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

die laatste foto is geen siesta,

is gewoon overjaarse kreeft... ;)
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Vandaag nog een keertje op toer geweest om de roadbook op te tekenen... uiteraard enkele fotootjes genomen....

Afbeelding

Afbeelding

We waren niet alleen op pad...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En onze onschuldige hand van het jaarfeest verwachten ze duidelijk ook....
Afbeelding

GRTS Danny
RUSOR

Bericht door RUSOR »

Hoi,
Vandaag met Frank K de puntje op de i gaan zetten voor de roadbook rijders. Als je zelf de rit gaat rijden die je zelf hebt gemaakt zie je niet altijd de fouten.
Frank zijn comentaar was veel belovend voor de roadbookgebruikers en heeft deze zeer kritisch beoordeeld. Natuurlijk hier en daar nog wat fouten uit gehaald.
Verder was er nog een stalker in de buurt die absoluut alles op foto wou vastleggen :grin: :grin:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat we ook deden we geraakten niet van deze jambers vanaf... hij zou en moest als eerste de primeurfoto's van deze afgewerkte rit hebben.
Zelf met behulp van de plaatselijke boeren die hem deden vastrijden was hij niet te lossen.....
Afbeelding

Den boot gestrand :lol: :lol:
Afbeelding

Maar gelukkig kon de druk even van de darm en was hij zo weer vlot :wink:

Verder een zeer toffe en onverwachte ontmoeting bij een forumlid... en nog wel bij hem thuis
Afbeelding

Rene (K11100LTSE)
Bedankt voor de koffie en het fijne ontvangst.

Verder lekker gegeten al zoekt de Wim nog naar zijn bestelde mossel :lol: :lol:
Afbeelding

Afbeelding

Wim en Frank bedankt voor de fijne dag en uitraard voor de controle van het roadbook en de TT route.

GRTS Danny
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

RUSOR schreef:Afbeelding

Den boot gestrand :lol: :lol:
Afbeelding

Maar gelukkig kon de druk even van de darm en was hij zo weer vlot :wink:
YEP, 'k dacht efkes dak een adresveranderingske zou moeten doorvoeren, maar toen de druk van de darm was (kan altijd deugd doen) kon ik gelukkig weer verder. GSA's volgen ... als ze niet off-roaden dan springen ze overal over :roll: :clown:

Bij René en zijn vrouwke idd verschrikkelijk goed ontvangen met koffie en koek, ondanks het feit dat Frank er een half patattenveld achterliet :pig: Nieuwe botten -> diepe groeven, hé :oops:

't Was heel leuk om zo eens met z'n drietjes de polder te doorkruisen. Heb mij geweldig geamuseerd vandaag. Bedankt Danny en Frank :wink:

Oh ja, bijna vergeten: het is een heel leuke rit met als bijkomend pluspunt dat hoe verder ze vordert, hoe vlotter ze wordt. M.a.w. 's morgens als je nog fris zit, is ze wat technischer; na halfweg echter zeer vlot naar de eindstop :thumright:

luc boxer

Bericht door luc boxer »

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Lid BMW MC Vlaanderen
KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

Ja, 't was druk met de toeristen! In juli schijnen er, als het aan de organisator ligt, 300 tot 500 motards een stop te kunnen maken.
Een leuke verrassing, de drie zuiderburen op de koffie, bovendien kregen we er nog wat prima landbouwgrond bij :grin:
't ws gezellig aan de koffietafel. Ze zijn gekleed weer op de motor gestapt, als dank beschikken wij nu ook over mooi zwart motorvest.....
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
RUSOR

Bericht door RUSOR »

KLT-SE schreef:Ja, 't was druk met de toeristen! In juli schijnen er, als het aan de organisator ligt, 300 tot 500 motards een stop te kunnen maken.
Een leuke verrassing, de drie zuiderburen op de koffie, bovendien kregen we er nog wat prima landbouwgrond bij :grin:
't ws gezellig aan de koffietafel. Ze zijn gekleed weer op de motor gestapt, als dank beschikken wij nu ook over mooi zwart motorvest.....
Jep was zeer gezellig bij de Rene en Annet en de Kids....
De Frank K liet er direct een halve akker achter dat onder zijn crosbotten vandaan kwamen.... zo kunnen ze der ook eens echte Belgische friet maken...
nogthans kwam de grond van een Hollandse akker om die Belse boot vlot te trekken... kunde nog volgen mannen en vrouwen :?: :lol:

Inderdaad mooi matriaal die shirts en direct over eens voor een bestellingetje te doen... echter voor een bedrag dat ik mijn vest in pant moest achter laten :twisted: (gewoon vergeten hoor maar de koffie was er goed :grin: Hebben weer eens een reden om langs te gaan.)
Het was best gezellig met ons drieen op stap en zeker de leuke stop bij Rene. Alleen spijtig dat hij niet thuis gaat zijn als de rit doorgaat... het ging wel iets hebben als iedereen daar op de koffie gaat :grin: Maar naar het schijnt rijdt hij een rit die dag :wink:

Verder op de eindstop nog een fijne onverwachte ontmoeting met club/forumleden.... de Johanes zijn zuster en schoonbroer.... Altijd fun onderweg met de moto... :grin: :grin: :grin:

GRTS Danny
Frank K

Bericht door Frank K »

Ik de rit dus mogen voorproeven... en 't heeft gesmaakt....
Voor mij iets te kort maar voor de duo-rijders een ideale rit om madam mee te nemen. Zeeland blijft mooi maar die flitsers en die trajectcontrole is niet bepaald mijn ding....
Heb mij gisteren dan ook gehouden aan het WimLT tempo en ik moet toegeven dat dit ook een beetje genieten is....
Snap alleen niet wat Wim altijd te zagen heeft over ritjes waar er stukjes onverhard in voorkomen??? Die gast is met zijne boot dan ook nergens voor te stoppen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
John
Contacteer:

Bericht door John »

Willem heeft geluk gehad dat dienen darm heel bleef. Mocht deze gesprongen zijn dan had je mooie fotokes gehad! :mrgreen: :lol:
RUSOR

Bericht door RUSOR »

John schreef:Willem heeft geluk gehad dat dienen darm heel bleef. Mocht deze gesprongen zijn dan had je mooie fotokes gehad! :mrgreen: :lol:
Was maar gewoon water hoor...
Plaats reactie