Wim,
is het de bedoeling dat ze als pinker werken of als standlicht of beide ?
"BMW-logo" pinker
Moderator: GVN
-
Jo De Paepe
Re: "BMW-logo" pinker
Normaal gewoon als extra pinker. Beide zou misschien ook geen slecht gedacht zijn kwestie zijdelingse zichtbaarheid ' s nachts
, maar 'k weet niet of dat mogelijk is
Dat gaat dan wel een oranje standlicht zijn 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
RikBMWBIKER
Dag Wim,
Ik heb een 1150RT Blackline en ik vind de witte zijpinkers van een Z4 TOF!
Ik zou ze ook graag plaatsen op mijn blackline.
Hoeveel bedraagt de aankoopprijs van dergelijke pinkers van een Z4 en is alles dan inbegrepen zoals bedrading...?
Dank
RikBMWbiker
Ik heb een 1150RT Blackline en ik vind de witte zijpinkers van een Z4 TOF!
Ik zou ze ook graag plaatsen op mijn blackline.
Hoeveel bedraagt de aankoopprijs van dergelijke pinkers van een Z4 en is alles dan inbegrepen zoals bedrading...?
Dank
RikBMWbiker
WimLT schreef:Voila, de gele zijn al vervangen door witte en ..... vééééél beter zoals altijd bij een zwarte motor![]()
De witte Z4-pinkers worden besteld en gemonteerd bij het volgende onderhoud![]()
![]()
![]()
Daar gaat het Cenmoto-team zich eens "aanzetten" zie't Zal nog wat pas en maatwerk worden, maar het is een uitdaging die ze graag aangaan
BMW Black K1200RS driver
-
RikBMWBIKER
Dag Bougimain,
Bedankt voor je reactie.
Dat WimLT maar geniet in het Zwarte Woud ,we zien wel na nieuwjaar
Mvg en veel motorgenot in 2009
Rik BMWbiker
Bedankt voor je reactie.
Dat WimLT maar geniet in het Zwarte Woud ,we zien wel na nieuwjaar
Mvg en veel motorgenot in 2009
Rik BMWbiker
bougimain schreef:WimLT zit nu in het zwarte woud tot ik denk na nieuwjaar.
Bougimain
BMW Black K1200RS driver
Zo, net terug en toevallig je reactie gezien.RikBMWBIKER schreef:Hoeveel bedraagt de aankoopprijs van dergelijke pinkers van een Z4 en is alles dan inbegrepen zoals bedrading...?
Het is voor mij ook nog allemaal niet duidelijk, want ik moet het dus nog laten uitvoeren, hé. De pinkers kosten ± 50 € stuk mét bedrading. Plaatsingskosten komen er nog bij, maar ik laat dit doen tijdens een onderhoudsbeurt want dan moet de carnage er toch af en dat scheelt weeral een slok op een borrel
Ik hou je (jullie) via deze weg op de hoogte
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
RikBMWBIKER
OK Bedankt,
Ik kijk er al naar uit.
Mvg,
RikBMWbiker
Ik kijk er al naar uit.
Mvg,
RikBMWbiker
WimLT schreef:Zo, net terug en toevallig je reactie gezien.RikBMWBIKER schreef:Hoeveel bedraagt de aankoopprijs van dergelijke pinkers van een Z4 en is alles dan inbegrepen zoals bedrading...?
Het is voor mij ook nog allemaal niet duidelijk, want ik moet het dus nog laten uitvoeren, hé. De pinkers kosten ± 50 € stuk mét bedrading. Plaatsingskosten komen er nog bij, maar ik laat dit doen tijdens een onderhoudsbeurt want dan moet de carnage er toch af en dat scheelt weeral een slok op een borrel.
Ik hou je (jullie) via deze weg op de hoogte
BMW Black K1200RS driver