edargpu schreef:Ik denk dat dit alweer 1 van de vele mooie ritten was om nooit meer te vergeten.Negatieve en opbouwende kritiek zal je zoals steeds van elke rit mogen verwachten.Maar laat jullie (Chriske en Didier) daar zeker niet door ontmoedigen er moet zoals eerder aangehaald voor alles een eerste keer zijn.
Zoals Tweecilinderke ook  reeds vermelde  was er een echte waaghals(GS rijder)bij die andere rijders soms in het gevaar bracht 'k hoop die nooit ofte nimmer nog te zien op een rit  

.Had zo stilaan een vermoeden dat hij begon in te zien dat zijn aanwezigheid niet gewenst was en na een poosje maakte hij gewoon rechtsomkeer en vertrok als een Dief in de nacht.
Met ons gekend "GENTSCH" groepje en met in onze kielzog den toffe Adjuvo met als duo Adjuvo junior , hebben we weer een dagje gehad op het niveau à la Oase, lol 

voor duizend man.
Voila kzen zo gene schrijver maar wat moest gezegd worden is gezegd.
PS:Ik hoop dat er hier en daar wel wat foto's zullen opduiken, genomen door de fotografen van dienst  

Edargpu 

Aan iedereen die het horen / lezen wil ( en aan al de rest ook, ook al is 't tegen hun goesting )  :
Gelieve van onderstaande feiten nota te willen nemen ( I will say this only once ..)
1. Dat GENTSCH groepje heeft inderdaad een zeer hoog Oase - gehalte bij elke stop , tank - rustplaats enz .
Bij deze wensen wij dan ook dit gezelschap nogmaals een pluim te geven ( het (stress-) kieken is bijna geplukt) voor de bijzondere gastvrijheid en openheid naar alle derde partijen toe , alleen moet de Luc mij niet meer alle 50 km vragen of het nog gaat met de HD , straks denken de outsiders nog dat ik last heb van HeupDisplasie ...  

2. Mensen met stijl durven doorgaans echter ook vanuit een andere hoek eens uit hun kot te komen en wanneer dit gezelschap zijn tanden laat zien omdat een of ander duister figuur denkt de show te moeten stelen kan ik hen daarin alleen maar bijtreden . 

Het is niet omdat je zelf geen greintje zelfrespect hebt dat je de overige deelnemers , inclusief nota bene (g.v.d.)  je eigen echtgenote , dient in gevaar te brengen.
Dit heeft dus niets te maken met de bewuste " Groote Muule"  , indien sommigen dit asdusdanig mochten interpreteren .
Dergelijk gedrag kan een evenement laten uitlopen op een sisser en  wat de gevolgen op langere termijn inhouden voor de organistie zal ik hier maar even niet op een rijtje zetten .
3.Tenslotte nog een boodschap aan al diegenen die willen "kreften"  ( dwz zagen , klagen , zeuren , enz )  over het eten , de rit , de wijze van ontvangst enz  ).
Als Outsider heb ik een week voor het evenement contact opgenomen met Chriske , waarmee ik nog nooit eerder contact had , het resultaat hiervan was dat  :
a . ik als niet wit-blauw beestje wist dat ik welkom was , waarvoor nogmaals dank. 

b.  er voor de oveige deelnemers ( mijn echtgenote en adjuvo - junior 2de generatie ) er eveneens een mogelijkheid tot deelname aan het middagmaal werd geregeld.  

c. Er voor mijn echtgenote en de junior van de tweede generatie een oplossing werd gezocht om voor hen de dag zo aangenaam mogelijk te laten verlopen , zonder hen in de stroom van de deelnemende motards te moeten mengen  ( Safety First !) .  

d. er werd afgesproken om de rit naar het aankoomstpunt gezamelijk te rijden  met 2 motoren en volgwagen .
En dan nog komen klagen dat ge een tafelke mist met een inschrijvingsformulier , alleen om op een lijstje te staan .... foei , foei , foei ! 
Ge had zelf ook eens contact kunnen opnemen met de organisatie als ge ergens vragen over had he mannekes , of zie ik dat verkeerd ?  

P.S. Didier : Ge moogt die ketting van Chris voor mijn part vanaf vandaag aan de haak hangen maat , er zijn er hier die op dit moment meer dan genoeg die meer nood aan dat ding hebben dan uw laatste slachtoffer , ik zou zelfs durven stellen : " Er zijn nog vijf wachtenden voor U"  voor diegenen die zich aangesproken voelen !
Leren relativeren ... en daarna slapen gaan is de boodschap !