STRASBOURG
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
STRASBOURG
Hoi,
Ik zie hier weinig verschijnen over Strasbourg van komende week.
Gaat er dan niemand mee die hier op forum zit????
Ik ben al aan het aftellen hoor
GRTS Danny
GRTS Danny
Re: STRASBOURG
Euh wat is er in Strasbourg te doen? 
Dat rechts mannivelleke bijt niet zenne,gaaaaasss
Georganiseerde BMW-MC-VL-clubreis. Meer info op blz 27 van het clubjournaal 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Tel ook af , maar dan vier dagen Wangenbourg ....RUSOR schreef:Hoi,
GRTS Danny
Gaan elkaar misschien wel tegenkomen op een terrasje ! ( dan betaal ik er u eene )
Nicole en Alain gaan naar Strasbourg , en ook een dametje alleen , en de rest ga je zelf moeten ontdekken .
Geniet ervan !
Ikke
Aah OK,zij die gaan have fun en hopelijk niet te veel regen 
Dat rechts mannivelleke bijt niet zenne,gaaaaasss
Zo omdat ze morgen veel regen geven mijne brommer van de middag maar eens gewassen en klaar gemaakt.
Nu nog enkel de bakken vullen en we kunnen starten
GRTS Danny
Nu nog enkel de bakken vullen en we kunnen starten
GRTS Danny
Allé, veel plezier ginder en ..... vergeet uw regenpakske niet, hé
(als ge dat bij hebt, hebt ge het gewoonlijk niet nodig
)
(als ge dat bij hebt, hebt ge het gewoonlijk niet nodig
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Bedankt he... ik ga daar al wat trainen voor dat met u in de Weisensee moet gaan bollenBiemeRT schreef:Allé, veel plezier ginder en ..... vergeet uw regenpakske niet, hé![]()
(als ge dat bij hebt, hebt ge het gewoonlijk niet nodig)
Hoi,
Om twee uur van de middag de Red Baron in de garage gereden na vijfhonderddertig (530) km. Eerst een ritje van 380 binnendoor en dan nog eventjes 150 autostrade tot thuis. Voor dag en dauw vertrokken deze morgen om een beetje op tijd op een feestje te zijn vanavond.
Het weekend was zeer geslaagd maar dat vertellen we wel als ik de foto's kan posten. Enkel het zadel van de Red baron is geen bal waard... Het eerste dat we gedaan hebben als we thuis kwamen is een ander zadel besteld via het internet. Hopelijk is het nog op tijd voor de Weisensee....
GRTS Danny
Om twee uur van de middag de Red Baron in de garage gereden na vijfhonderddertig (530) km. Eerst een ritje van 380 binnendoor en dan nog eventjes 150 autostrade tot thuis. Voor dag en dauw vertrokken deze morgen om een beetje op tijd op een feestje te zijn vanavond.
Het weekend was zeer geslaagd maar dat vertellen we wel als ik de foto's kan posten. Enkel het zadel van de Red baron is geen bal waard... Het eerste dat we gedaan hebben als we thuis kwamen is een ander zadel besteld via het internet. Hopelijk is het nog op tijd voor de Weisensee....
GRTS Danny
-
VoskenGSA
Welk zadel is het gewordenRUSOR schreef:Enkel het zadel van de Red baron is geen bal waard... Het eerste dat we gedaan hebben als we thuis kwamen is een ander zadel besteld via het internet. Hopelijk is het nog op tijd voor de Weisensee....
GRTS Danny
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
... waarschijnlijk een rood 
Hoi,
Prachtig weekend gehad in goed gezelschap. Ook een aantal nieuwe mensen leren kennen. Het blijft een toffe bende deze club.
Mijn korte samenvatting vind je op mijne site. Gebruik de slideshow knop
http://rusor.smugmug.com/gallery/572380 ... 5223_yqHD4

GRTS Danny
Prachtig weekend gehad in goed gezelschap. Ook een aantal nieuwe mensen leren kennen. Het blijft een toffe bende deze club.
Mijn korte samenvatting vind je op mijne site. Gebruik de slideshow knop
http://rusor.smugmug.com/gallery/572380 ... 5223_yqHD4

GRTS Danny

Tiens, da komt mij bekend voor. Daar zijn wij ook geweest.
wel stukken druiliger dan in uw geval

beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
@Stephen
Jep same place different time
GRTS Danny
Jep same place different time
GRTS Danny
Dat zag er een heel leuk tripje uit en precies beter weer gehad dan hier ..... gelukkig.
Tof verslag met plezante underlines
btw: die streek ken ik redelijk en dat mooie dorpje ben ik ook al binnengereden, maaaaar ik weet de naam ook niet meer. De Route des Cretes is tof, maar de kasseien in de haarspelden blijf ik misdadig vinden
Tof verslag met plezante underlines
btw: die streek ken ik redelijk en dat mooie dorpje ben ik ook al binnengereden, maaaaar ik weet de naam ook niet meer. De Route des Cretes is tof, maar de kasseien in de haarspelden blijf ik misdadig vinden

Hoi,
Vandaag nog een paar leuke fotootjes gekregen van Nicole....
Wat doet een mens zoal op een wijndegustatie als zij niet drinkt....

Leuk toch....

Als hij wel drinkt doen ze wat anders hoor...

Ze versieren de dochter des huizes...
Uiteraard zijn ze ook te zien op mijn site...
http://rusor.smugmug.com/gallery/5723801_ra9pY#P-1-15
GRTS Danny
Vandaag nog een paar leuke fotootjes gekregen van Nicole....
Wat doet een mens zoal op een wijndegustatie als zij niet drinkt....

Leuk toch....

Als hij wel drinkt doen ze wat anders hoor...

Ze versieren de dochter des huizes...
Uiteraard zijn ze ook te zien op mijn site...
http://rusor.smugmug.com/gallery/5723801_ra9pY#P-1-15
GRTS Danny
Beste motorvrienden,
Van harte bedankt voor het prachtige motorweekend en als organisator kan je niet meer wensen, toffe mensen, goed hotel, lekker eten en uitgezonderd op 15/08 goed motorweer.
Wijzelf zijn net thuis maar kregen vanuit de Provence en Vercors de zon niet mee om hier de streek een beetje op te warmen. Bedankt voor de vele jaren van prachtige Franse motorreizen waar we met eensgezinden telkens gezamelijk enkele dagen mochten genieten van onze passie... degusteren van regionale produkten, avondlijke babbels over motoren en veel meer, lullen aan de toog over onze hobby en uiteraard ook motorrijden in prachtige en toen voor ons onbekende streken.
Hopenlijk mogen we jullie nog ontmoeten op één der talrijke motorritten van onze club om nog eens bij te praten, te lullen of te ....
Nogmaals vanwege Hermine en ikzelf een grote 'merci' voor de prachtige jaren van genieten, bedankt...
Hermine en Wilfried
Van harte bedankt voor het prachtige motorweekend en als organisator kan je niet meer wensen, toffe mensen, goed hotel, lekker eten en uitgezonderd op 15/08 goed motorweer.
Wijzelf zijn net thuis maar kregen vanuit de Provence en Vercors de zon niet mee om hier de streek een beetje op te warmen. Bedankt voor de vele jaren van prachtige Franse motorreizen waar we met eensgezinden telkens gezamelijk enkele dagen mochten genieten van onze passie... degusteren van regionale produkten, avondlijke babbels over motoren en veel meer, lullen aan de toog over onze hobby en uiteraard ook motorrijden in prachtige en toen voor ons onbekende streken.
Hopenlijk mogen we jullie nog ontmoeten op één der talrijke motorritten van onze club om nog eens bij te praten, te lullen of te ....
Nogmaals vanwege Hermine en ikzelf een grote 'merci' voor de prachtige jaren van genieten, bedankt...
Hermine en Wilfried