NIEUW!!! 17 augustus "De Planckaertroute"
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Sven 12RT
Re: NIEUW!!! 17 augustus "De Planckaertroute"
Het stond er vanmorgen, zenne.
En nog steeds, netjes bovenaan.
En nog steeds, netjes bovenaan.
Euh... dat is raar, want ik heb deze morgen een mailtje gekregen dat het op de ledenzone werd geplaatst en ik ben onmiddellijk gaan kijken en ze staat erop hoor.... kijk nog ne ker goeluc gs schreef:Tot op heden nog niets gezien op de ledenzone
En anders stuur je mij maar een mailtje en zet ik ze op mail voor u
groetjes
Chriske en didier
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
Amai Chriske, jij en Didier zijn nogal veranderd sinds de vorige keer,
of is da een oude foto?
of is da een oude foto?
Hahaha tis een oude foto we zien er nu veeeeeeeeeel beter uitRBee schreef:Amai Chriske, jij en Didier zijn nogal veranderd sinds de vorige keer,
of is da een oude foto?
-
edargpu
Daar was gisteren niks van te merkendvchriske schreef:Hahaha tis een oude foto we zien er nu veeeeeeeeeel beter uitRBee schreef:Amai Chriske, jij en Didier zijn nogal veranderd sinds de vorige keer,
of is da een oude foto?
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
edargpu schreef:Daar was gisteren niks van te merkendvchriske schreef:Hahaha tis een oude foto we zien er nu veeeeeeeeeel beter uitRBee schreef:Amai Chriske, jij en Didier zijn nogal veranderd sinds de vorige keer,
of is da een oude foto?![]()
![]()
tju seg, kwas efkes vergeten dat er mensen zijn die mij al int "live" gezien hebben ..
Edargpu.... ge zijt nen toffen jong....
Allez bij deze wil ik iedereen die morgen meerijdt een veilige en aangename rit wensen.
Kem hier al serieus wa kribbelkes maar in de goede zin dan
Wij kijken er naar uit
Nog eens voor de zekerheid het adres van de middagstop:
Ten huize Planckaert
Rue de Bure 9, LESTERNY 6953
En we worden er verwacht vanaf 12u
Tot morgen
Kem hier al serieus wa kribbelkes maar in de goede zin dan
Nog eens voor de zekerheid het adres van de middagstop:
Ten huize Planckaert
Rue de Bure 9, LESTERNY 6953
En we worden er verwacht vanaf 12u
Tot morgen
Chriske, vergeet nie te gaan slapen, hé, met al uwen stress!
't komt allemaal wel goe, meiske, wees gerust.
Didier, jong, steekt ze ne keer in haar bed!
Tot morgen,
Wally
Tot morgen,
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
*ChArRaKe*
Man Man, azo een ambetant vrouwmens das niet te doen he.... sebiet ne shot valium ze as ze nie rap gaat stoppen me ambetant doenWally schreef:Chriske, vergeet nie te gaan slapen, hé, met al uwen stress!
Tot morgen,
Wally
En bed zegde?? den hof in ja , tes goe weer, ze kan buiten slapen ! Mor allee ze heeft haar best gedaan, kzal e stuk mat buitensmijten da ze nie in het vochtig gras moe slapen, ...tja...kbennekik weer veel te goed voor deze wereld he ...
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
en vergeet de keeting nie!
Net terug van de Planckaertroute.
Leuke rit met aangename wegen. Lekker weer ook trouwens.
De start/aankomstplaats was goed gekozen maar waar moest men zich in godsnaam aanmelden smorgens? Niemand die het kon zeggen blijkbaar. Dus na koffie en chocokoek zijn we dan maar gewoon vertrokken.
Aan de inrichters: thx voor de mooie rit en tot een volgende keer.
Leuke rit met aangename wegen. Lekker weer ook trouwens.
De start/aankomstplaats was goed gekozen maar waar moest men zich in godsnaam aanmelden smorgens? Niemand die het kon zeggen blijkbaar. Dus na koffie en chocokoek zijn we dan maar gewoon vertrokken.
Aan de inrichters: thx voor de mooie rit en tot een volgende keer.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
-
Jo De Paepe
idem ditoDe start/aankomstplaats was goed gekozen maar waar moest men zich in godsnaam aanmelden smorgens? Niemand die het kon zeggen blijkbaar. Dus na koffie en chocokoek zijn we dan maar gewoon vertrokken.
tof ritje , was om 14u40 terug op de eindstop
zeer mooie rit waar ieder goed kon doorgassen op bepaalde stukken. De braderie deed ons een klein omtoerke maken.... en tochnog eens tukje door de rommelmarkt... Zoiets weet je niet op voorhand natuurlijk.
Inderdaad, 's morgens niemand te zien om de bmw-lijst in te vullen binnen. Na een tas koffie zag ik een papier op een motor liggen BUITEN. Daar waren Chriske en Didier. Ik vulde op wit blad naam en lidnr. in; maar dat deed bijna niemand. Ze hadden aan een tafeltje moeten zitten bij het betreden van het nieuwe halfronde restaurant in Aische en Refail. En "zichtbaar" dat het een rit van de BMWclub betrof; met een BMW-logo of zo.
Maar de assistentie van de bmw-club beperkte zich tot het opsturen van een "boekje", hoorde ik?
Didier, Chriske, PROFICAT met jullie eerste TOERRIT. Wij hebben er echt van genoten. Uw rit behoort tot de betere! Nu kijk ik nog uit naar de picasalink van je foto's die je in een schitterende bocht nam... aan het restaurant "au beau rivage"!
Ik dacht "op de berg van de planckaerts" terecht te komen; neen dus, wel aan een gewoon burgerhuis in Lesterny-dorp waar boven de ingang "ten huize planckaerts" stond. Ik hoop dat de 21 mensen er lekker gegeten hebben voor hun € 3O? Ik had anders verwacht, niet?
Toch weer 2 vriendelijke motorrijders leren kennen... Jos en Mia uit Zolder. En als je weet dat mijn vriend Guy zijn portefeuille onderweg verloor .... en dat Vlamingen op camping in Hastière die op de weg vonden rond Maredsous en via een "geel cm-ziekenfonds-kleefbriefje met adres" zijn vrouw in Vlaanderen thuis verwittigde van "protefeuille gevonden".... Zo hebben we mekaar ontmoet op de Citadel van Namen. En de Guy zo gelukkig als wat... alle kaarten er nog in. Enkel het geld was er uit en zijn Happy Days kaart...
Eind goed al goed en om 19.45 u tevreden thuis terug binnengereden!
mvg,
Paul , rode GS.
Inderdaad, 's morgens niemand te zien om de bmw-lijst in te vullen binnen. Na een tas koffie zag ik een papier op een motor liggen BUITEN. Daar waren Chriske en Didier. Ik vulde op wit blad naam en lidnr. in; maar dat deed bijna niemand. Ze hadden aan een tafeltje moeten zitten bij het betreden van het nieuwe halfronde restaurant in Aische en Refail. En "zichtbaar" dat het een rit van de BMWclub betrof; met een BMW-logo of zo.
Maar de assistentie van de bmw-club beperkte zich tot het opsturen van een "boekje", hoorde ik?
Didier, Chriske, PROFICAT met jullie eerste TOERRIT. Wij hebben er echt van genoten. Uw rit behoort tot de betere! Nu kijk ik nog uit naar de picasalink van je foto's die je in een schitterende bocht nam... aan het restaurant "au beau rivage"!
Ik dacht "op de berg van de planckaerts" terecht te komen; neen dus, wel aan een gewoon burgerhuis in Lesterny-dorp waar boven de ingang "ten huize planckaerts" stond. Ik hoop dat de 21 mensen er lekker gegeten hebben voor hun € 3O? Ik had anders verwacht, niet?
Toch weer 2 vriendelijke motorrijders leren kennen... Jos en Mia uit Zolder. En als je weet dat mijn vriend Guy zijn portefeuille onderweg verloor .... en dat Vlamingen op camping in Hastière die op de weg vonden rond Maredsous en via een "geel cm-ziekenfonds-kleefbriefje met adres" zijn vrouw in Vlaanderen thuis verwittigde van "protefeuille gevonden".... Zo hebben we mekaar ontmoet op de Citadel van Namen. En de Guy zo gelukkig als wat... alle kaarten er nog in. Enkel het geld was er uit en zijn Happy Days kaart...
Eind goed al goed en om 19.45 u tevreden thuis terug binnengereden!
mvg,
Paul , rode GS.
paulh schreef:Inderdaad, 's morgens niemand te zien om de bmw-lijst in te vullen binnen. Na een tas koffie zag ik een papier op een motor liggen BUITEN. Daar waren Chriske en Didier. Ik vulde op wit blad naam en lidnr. in; maar dat deed bijna niemand. Ze hadden aan een tafeltje moeten zitten bij het betreden van het nieuwe halfronde restaurant in Aische en Refail. En "zichtbaar" dat het een rit van de BMWclub betrof; met een BMW-logo of zo.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat de organisator van de rit deze taak op zich neemt... met andere woorden dat hij/zij-zelf of iemand die hij/zij-zelf aanduiden om deze zaak ter harte te nemen zichtbaar aan een tafeltje gaat zitten en iedereen die toekomt van de nodige info voorziet...
Kritiek naar de club is deze keer niet op z'n plaats vrees ik.
d'er moet een soort "draaiboek" gemaakt worden hetwelk de organisator van een rit moet volgen, zo simpel is dat...
De geroutineerde toerritmakers weten perfect hoe ze de mensen moeten verwelkomen maar iemand die dat voor de eerste keer doet... weet dat niet uit "zijn eigen" en moet dat kunnen lezen in het "draaiboek voor toerrit" ... maar misschien staat het er al in,hé, ik ken dat "boekje" niet dat de organissators krijgen toegestuurd...?
Mijn tip is om te verkomen gelijk de mensen deze morgen 'niet' ontvangen werden op de startplaats. Ieder zocht en vond niet;
mvg,
paul h.
De geroutineerde toerritmakers weten perfect hoe ze de mensen moeten verwelkomen maar iemand die dat voor de eerste keer doet... weet dat niet uit "zijn eigen" en moet dat kunnen lezen in het "draaiboek voor toerrit" ... maar misschien staat het er al in,hé, ik ken dat "boekje" niet dat de organissators krijgen toegestuurd...?
Mijn tip is om te verkomen gelijk de mensen deze morgen 'niet' ontvangen werden op de startplaats. Ieder zocht en vond niet;
mvg,
paul h.
-
Jo De Paepe
Paul,
dit draaiboek is er(reeds meerdere jaren) , en elke organisator van een clubevenement krijgt dit normaal gezien toegestuurd samen met de formulieren voor inschrijving .
dit draaiboek is er(reeds meerdere jaren) , en elke organisator van een clubevenement krijgt dit normaal gezien toegestuurd samen met de formulieren voor inschrijving .
http://picasaweb.google.be/paulhermanss ... URqKdXsMqo
de koning was er niet, zei een politieman achter het hek ons...
de koning was er niet, zei een politieman achter het hek ons...
-
adjuvo
Idem dito , en genieten ... daar was het tenslotte om te doenpaulh schreef: Didier, Chriske, PROFICAT met jullie eerste TOERRIT. Wij hebben er echt van genoten. ..
Zenuwen, stress... laat dat Stress Kieken en Kip Cool maar lekker hun ding doen.
Ik ga volgend jaar terug mee zelfs zonder ontvangst.
(nee niet naar Eddy Wally)
Zeer toffe rit, foto's volgen (va morgen waarschijnlijk)
Ik ga volgend jaar terug mee zelfs zonder ontvangst.
(nee niet naar Eddy Wally)
Zeer toffe rit, foto's volgen (va morgen waarschijnlijk)
-
tweecilinderke
Een dijk van een rit ! wat de organisatie aangaat denk ik dat het toch iets duidelijker kan van de club uit.
Altijd rekening meehouden dat er voor alles een eerste keer is en dat (wij) als leek die al eens een ritje willen samen steken toch een ruggesteuntje nodig hebben van hoe en wat bij vertrek en aankomst.Dus zeker geen verwijt naar chriske en didier .De rit was dik ok ,ook wij hebben geen eten genomen daar de organisators nooit niet weten wat ge op uw talore krijgt voor uw geld, dus ook hier is kritiek onterecht!
Wij hebben enkele gps loze beemerrijders in ons kielzog laten meerijden(en met veel plezier) met ons groepje waar er toch eentje bij zat die dacht dat hij tijd te kort had om aan de eindmeet te kunnen komen en er een senna rijgedrag op nahield.
Zeker niet gewoon van in groep te rijden !Jongens dit is gevaarlijk he!,inhalen in de bochten, even voorbijsteken aan het dubbele van de snelheid zonder signaal te geven en dan tot conclusie komen dat we een zijstraatje in moeten dus mocht terugkeren.en dan gasgeven om terug bij de groep te kunnen geraken.
maar dit terzijde aan diegene die het toekomt!
De kopman neemt altijd het tempo aan waarbij elke rijder zonder risico kan volgen en de ene keer ligt het tempo dan ook hoger dan de andere keer en zeker als ge met een tiental motors rijd moet er rekening worden gehouden met de laatste die altijd rapper moeten rijden om mee te kunnen!
Een lesje voor de volgende rit , ge moogd gerust terug in mijn kielzog rijden aan een aangepast rijgedrag dan!
Zo is het voor iedereen veilig en leuk om te rijden!
Ik hoop dat ik hier geen gevoelige snaar heb geraakt want dit is zeker niet de bedoeling,wou het alleen eens melden!
Zand erover
!
Altijd rekening meehouden dat er voor alles een eerste keer is en dat (wij) als leek die al eens een ritje willen samen steken toch een ruggesteuntje nodig hebben van hoe en wat bij vertrek en aankomst.Dus zeker geen verwijt naar chriske en didier .De rit was dik ok ,ook wij hebben geen eten genomen daar de organisators nooit niet weten wat ge op uw talore krijgt voor uw geld, dus ook hier is kritiek onterecht!
Wij hebben enkele gps loze beemerrijders in ons kielzog laten meerijden(en met veel plezier) met ons groepje waar er toch eentje bij zat die dacht dat hij tijd te kort had om aan de eindmeet te kunnen komen en er een senna rijgedrag op nahield.
Zeker niet gewoon van in groep te rijden !Jongens dit is gevaarlijk he!,inhalen in de bochten, even voorbijsteken aan het dubbele van de snelheid zonder signaal te geven en dan tot conclusie komen dat we een zijstraatje in moeten dus mocht terugkeren.en dan gasgeven om terug bij de groep te kunnen geraken.
maar dit terzijde aan diegene die het toekomt!
De kopman neemt altijd het tempo aan waarbij elke rijder zonder risico kan volgen en de ene keer ligt het tempo dan ook hoger dan de andere keer en zeker als ge met een tiental motors rijd moet er rekening worden gehouden met de laatste die altijd rapper moeten rijden om mee te kunnen!
Een lesje voor de volgende rit , ge moogd gerust terug in mijn kielzog rijden aan een aangepast rijgedrag dan!
Zo is het voor iedereen veilig en leuk om te rijden!
Ik hoop dat ik hier geen gevoelige snaar heb geraakt want dit is zeker niet de bedoeling,wou het alleen eens melden!
Zand erover
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
edargpu
Ik denk dat dit alweer 1 van de vele mooie ritten was om nooit meer te vergeten.Negatieve en opbouwende kritiek zal je zoals steeds van elke rit mogen verwachten.Maar laat jullie (Chriske en Didier) daar zeker niet door ontmoedigen er moet zoals eerder aangehaald voor alles een eerste keer zijn.
Zoals Tweecilinderke ook reeds vermelde was er een echte waaghals(GS rijder)bij die andere rijders soms in het gevaar bracht 'k hoop die nooit ofte nimmer nog te zien op een rit
.Had zo stilaan een vermoeden dat hij begon in te zien dat zijn aanwezigheid niet gewenst was en na een poosje maakte hij gewoon rechtsomkeer en vertrok als een Dief in de nacht.
Met ons gekend "GENTSCH" groepje en met in onze kielzog den toffe Adjuvo met als duo Adjuvo junior , hebben we weer een dagje gehad op het niveau à la Oase, lol
voor duizend man.
Voila kzen zo gene schrijver maar wat moest gezegd worden is gezegd.
PS:Ik hoop dat er hier en daar wel wat foto's zullen opduiken, genomen door de fotografen van dienst
Edargpu
Zoals Tweecilinderke ook reeds vermelde was er een echte waaghals(GS rijder)bij die andere rijders soms in het gevaar bracht 'k hoop die nooit ofte nimmer nog te zien op een rit
Met ons gekend "GENTSCH" groepje en met in onze kielzog den toffe Adjuvo met als duo Adjuvo junior , hebben we weer een dagje gehad op het niveau à la Oase, lol
Voila kzen zo gene schrijver maar wat moest gezegd worden is gezegd.
PS:Ik hoop dat er hier en daar wel wat foto's zullen opduiken, genomen door de fotografen van dienst
Edargpu
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Hey en hier zijn we dan
Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Het deed ons veel plezier om zo een talrijke opkomst te zien.
En dat van die inschrijvingen ... dat jullie mij niet zagen staan ... tja ik ben maar een klein meiske he
en ja dat zijn dan beginnersfouten zeker he, maar kdenk niet dat dat een domper zette op het hele gebeuren.
Het zonneke was heel de dag van de partij, een leuke bende bijeen, en zaaalig toeren met de moto... wat moet ne mens meer hebben....
Fotokes van zo goed als iedereen in het bochtje aan "le grand virrage" volgen zeer binnenkort.
Iedereen alvast bedankt
Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Het deed ons veel plezier om zo een talrijke opkomst te zien.
En dat van die inschrijvingen ... dat jullie mij niet zagen staan ... tja ik ben maar een klein meiske he
en ja dat zijn dan beginnersfouten zeker he, maar kdenk niet dat dat een domper zette op het hele gebeuren.
Het zonneke was heel de dag van de partij, een leuke bende bijeen, en zaaalig toeren met de moto... wat moet ne mens meer hebben....
Fotokes van zo goed als iedereen in het bochtje aan "le grand virrage" volgen zeer binnenkort.
Iedereen alvast bedankt
-
tweecilinderke
Aha ons stresskonijn is thuis 
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
clublid
clublid
Awel, ik vind dat nu ne keer moe gedaan zijn met altijd op da jonk haar kap te zitten!
Chiske en haar ventje hebben vree hard under best gedaan om ons ne schoone dag te bezorgen, en ze zijn daar verdomme nog in geslaagd ook!
Didier, als beloning moogt ge haar ketting wa langer maken!En deze week gèèn dikke lip
Mercie en bedankt!
Wally
ps: foto's volgen. (later)
Chiske en haar ventje hebben vree hard under best gedaan om ons ne schoone dag te bezorgen, en ze zijn daar verdomme nog in geslaagd ook!
Didier, als beloning moogt ge haar ketting wa langer maken!En deze week gèèn dikke lip
Mercie en bedankt!
Wally
ps: foto's volgen. (later)
Amai, nu pas thuisdvchriske schreef:Hey en hier zijn we dan![]()