Russel day-long saddle

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
X men

Russel day-long saddle

Bericht door X men »

Ben aan het overwegen om een corbin zadel te kopen, wellicht pas begin volgend seizoen. Maar op amerikaans forum zag ik goede reactie over het day-long saddle, van Russel : http://www.day-long.com

Wel een mooi zadel voor de R1200R (kijken in galery, laatste foto). Wat me aantrekt is vooral het duo passagier zadel, lijkt me breder te zijn dan dat van corbin. Iemand hier ervaring mee ? weet iemand of dat een invoerder heeft voor ons land ?

Peter
pvde
Contacteer:

Re: Russel day-long saddle

Bericht door pvde »

Yep,
Je bedoelt den deze 8-)
Afbeelding
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
X men

Re: Russel day-long saddle

Bericht door X men »

:-) Juist ! (heb nog niet kunnen uitvissen hoe ik foto's moet posten hier op het forum) Bedankt !
Mooi materiaal zo te zien, ik heb zonet mailtje gezonden om eens na te vragen of ze een importeur hebben (denk het niet, volgens wat ik kan vinden is alles rechtstreekse verkoop) en op hoeveel verzendingskosten ik mag rekenen (zal de moeite zijn)

Mijn belangrijkste koop criterium is een echt stevig en comfortabel zadel voor mijn madam, zij heeft na een honderd tot max 150 km al last van pijnlijke butt. Op wat ik uit de foto' s kan opmaken is de Russel Day-Long iets breder dan de Corbin.

groeten,
Peter
Plaats reactie