In 1 woord samengevat : fantastisch !
Soepelheid en koppel op lage toeren is echt zalig, hoe dat vanaf een goeie 2000 toeren oppakt, dat is gewoon zalig.
Ik heb het Safety Pakket, en het Option Line pakket genomen , kleur granietgrijs mat metallic.
Geen koffers van bmw, die zijn ongetwijfeld wel goed, maar toch wel te prijzig. Nog te bekijken wat ik ga kopen, wellicht SW-motech Alu, alhoewel de website niet duidelijk is of het model voor de R1200R al beschikbaar is. Kent iemand een vergelijkbaar alternatief ?
Voor windscherm, zal het wellicht Z-technik worden (http://www.ztechnik.com) En van zodra ik zeker weet dat het werkt zonder problemen met de canbus te veroorzaken : een Xenon kit.
En ik denk dat ik rap terug in Zottegem zal staan, want mijn madam wil me op een mooie motor niet meer zien zitten met een lelijke leren vest van IXS, dus dat zal heel binnenkort een Tourance 2 worden. Echt mooie jas, je ziet gewoon dat dat goede kwaliteit is.
Iets anders : verschillende vrienden van mij zijn al klant bij Lievens, zodoende ben ik vorig jaar bij hen op de open deurdag geweest en de eerste indruk is ook de definitieve geworden : die mensen zijn echt héél professioneel. Supervriendelijk, op geen enkel moment heb je het gevoel dat ze je duwen om te kopen, geven je heel goede tips, luisteren goed naar wat hun klanten belangrijk vinden, nemen de tijd om je te woord te staan. En belangrijkste van al : je voelt dat je daar koopt in goed vertrouwen.
En nu dat het gedaan is met regenen, nog een toerke doen
Peter