Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
daar krijg ik nie alleen het water va in de mond ... maar nen hele DIJLE in mijnen teut !!! JALOERS !!!!!!
genieten is dat inderdaad ... thx voor de pics
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Mijn vrouw vroeg me ooit eens "Is dat nu leuk zo met dat ding in de bergen rond te rijden?". Waarop ik zei "Beter dan sex".
Niet soms?
Sindsdien, als ik zo wat aan haar begin de friemelen (je weet wel ), krijg ik regelmatig als antwoord :"Ga maar in de garage op uwe moto zitten".
Zit ik daar naar mijn werkbank te staren...
Met de moto in bergen, er gaat niets boven!
Nel mezzo del cammin di nostra vita...
R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
Buitengewoon prachtig, hopelijk kunnen we vanuit Schotland ook wat mooie pics versturen.
@ Bananatuffer, als je niet ver van de grens woont is het bijna elke week terug genieten hé!
@ Geert, pas op voor de schroefbank wat dat kan pijnlijk zijn hoor!
Toedeloe
Ben der verleden zomer ook geweest, maar gij hebt toch meer geluk met 't weer, 't is zonnig en al
Bij mij was 't aan 't sneeuwen, en kon ge geen 20m ver zien , desalniettemin, een prachtige ervaring op één van de mooiste cols van Europa
Grtz, Koppel!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
ha
daar ben ik nog eens een weekje gaan klimmen.
we zijn toen met 5 man (met de auto ) ,tenten mee enz...
naar ginder gereden en al de rest te voet en met touwen in de bergen.
zeer mooie streek en zeker met de moto aan te raden.
de beelden zeggen genoeg