Is er toevallig iemand die woont in de Kempen die mij wat uitleg kan geven betreffende het gebruik van deze Zumo
Iemand die een uurtje vrij kan maken en mij de nodige uitleg kan geven
Het gaat hem vooral over het inladen van ritten en bestemmingen
Ook het zelf maken en opstellen van ritten krijg ik niet onder de knie
Alvast bedankt
Luc
Gebruik GPS zumo
Moderator: GVN
Gebruik GPS zumo
Laatst gewijzigd door LDK op 23 jun 2008, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GEBRUIK GPS ZUMO
Luc,
ik ben van Rijkevorsel en heb ook een zumo.
Ik wil je gerust wel even helpen.
Laat maar iets weten.
Groeten
Raf
ik ben van Rijkevorsel en heb ook een zumo.
Ik wil je gerust wel even helpen.
Laat maar iets weten.
Groeten
Raf
Raf
bedankt voor het aanbod
Ik ben zelf ook van Rijkevorsel - Misschien kunnen we eens afspreken
Luc
bedankt voor het aanbod
Ik ben zelf ook van Rijkevorsel - Misschien kunnen we eens afspreken
Luc
gebruik van hoofdletters = roepenJüRgen schreef:Als je nu nog eens je "CAPS LOCK" leert bedwingen is het prima !![]()
Veel succes
we zijn hier doof noch blind
groeten
Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10
Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10
Re: Gebruik GPS zumo
Als je iets verder wil rijden dan kan ik je ook helpen. Ik woon in Valkenswaard, net onder Eindhoven.
Ik werk in de automatisering en pik dit soort dingen redelijk snel op. Een uurtje lijkt me wat te kort, maar ik wil je best helpen. Ik kan je ook wel enkele does en dont's geven. Mijn voorstel zou zijn om je een uitleg te geven. Daarna ga je zelf lekker thuis aan de slag. Als je dan nog vragen hebt plannen we gewoon nog een sessie.
Ik werk in de automatisering en pik dit soort dingen redelijk snel op. Een uurtje lijkt me wat te kort, maar ik wil je best helpen. Ik kan je ook wel enkele does en dont's geven. Mijn voorstel zou zijn om je een uitleg te geven. Daarna ga je zelf lekker thuis aan de slag. Als je dan nog vragen hebt plannen we gewoon nog een sessie.
F800GS