en doen dit

3000 km in vijf dagen met 2 GSA en 2 tentjes
ik wou dat het morgen al was , zeker met zo'n foto's.......
Greetz Kris
Moderator: GVN

Ik was met twee collega's die niks plakkers hadden en we hebben nooit opmerkingen van de pulitsie gekregen. Af en toe is er wel eens een automobilist die signaal gaf met zijn groot licht.Luc Strobbe schreef:voor mij is het de eerste kennismaking met de Schotten.
Hoe zit dat met het afplakken van die "wig" op de koplamp, is dat daar verplicht, en is dat dan enkel nodig voor als je 's avonds rijdt of ook voor overdag ?
Je verwacht noeste manskerels die hun rok naar je opheffen wanneer ze aan hun whiskey ruiken.Luc Strobbe schreef:voor mij is het de eerste kennismaking met de Schotten.
Tape en schaar liggen al klaar, dus zal in Kanaaltunnel op dat vlak wel de tijd hebben om mijn voorzorgen te nemen, ben ook liever de locale bevolking te vriend op dat vlak, plus het feit dat een mens zich dan geruster voelt en zo onbezorgd verder kan reizen.Mijn redenering om het toch te doen:
- ik wordt ook niet graag verblind;
- als ik het doe zie ik toch nog genoeg;
- een verblinde chauffeur rijdt misschien op mij in plaats van naast mij.
reden om het niet te doen
- staat nie schoon op de foto's
Wel dus.
Dim
Lid BMW MC Vlaanderen
Lid BMW MC VlaanderenPardonnez-moi, maar nu ben ik wel wreed curieus welke vloot je hebt geboekt, heen en terug.luc boxer schreef:Doet ons zeker water tanden, en bij deze vandaag via het net onze overtocht geboekt
Lid BMW MC Vlaanderen