6e Internationaal GS-treffen !
Moderator: GVN
-
welkenuweer
Re: 6e Internationaal GS-treffen !
Als ik het programma wil downloaden, gebeurt er, na het openen van het pdf-scherm, niets.
Heb anders nooit prob's met pdf-files.
Iemand enig idee?
Glenn
Heb anders nooit prob's met pdf-files.
Iemand enig idee?
Glenn
Terug een R1150gs......'t is zoiets als thuis komen...
)
-
sprint
Misschien toch maar best de laatste versie van Adobe Reader downloaden
Adobe Reader 8.1.2
http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/readstep2.html
Adobe Reader 8.1.2
http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/readstep2.html
Marnix.

- mdc
- Webmaster

Dezelfde gegevens staan ook online te lezen http://www.bmw-mc-vl.be/be/nl/activitei ... effen.html
Daar kan je ook de pdf downloaden. (rechts klikken en opslaan als)
Daarna lokaal openen.
Daar kan je ook de pdf downloaden. (rechts klikken en opslaan als)
Daarna lokaal openen.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Beste,ECM schreef:En wanneer krijg ik nou eindelijk die bevestiging dat ik betaald heb???
Willy is sinds vorige donderdag in het bezit van de laatste lijst van deelnemers.
gelieve dus even met Willy contact op te nemen op gs@bmw-mc-vl.be
Met dank
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Hallo,
Is er nog plaats voor de off-roadrit voor zondag? En mag ik meerijden als niet lid van mc vlaanderen? Kwestie van vrijdag mijn noppenbanden op te leggen. Saluut G
Is er nog plaats voor de off-roadrit voor zondag? En mag ik meerijden als niet lid van mc vlaanderen? Kwestie van vrijdag mijn noppenbanden op te leggen. Saluut G
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Hoi,
Even een mailtje sturen naar gs@bmw-mc-vl.be en vraag even aan Willy, maar er zal geen probleem zijn !
Even een mailtje sturen naar gs@bmw-mc-vl.be en vraag even aan Willy, maar er zal geen probleem zijn !

Ik heb nog geen zekerheid van mijn komst .. ik weet dit maar vrijdagavond definitief.
Maar kan ik ginder ter plaatse ook nog aanmelden voor deelname BBQ aub ?
(hoogstens 2 pers meer kan toch geen probleem zijn ... I Think)
ps) Hoelaat vertrekken die asfaltritten ?
Maar kan ik ginder ter plaatse ook nog aanmelden voor deelname BBQ aub ?
(hoogstens 2 pers meer kan toch geen probleem zijn ... I Think)
ps) Hoelaat vertrekken die asfaltritten ?
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Voor de BBQ, stuur even een mailtje naar Willy, want de mensen van De Fiertel moeten hun voorzieningen kunnen treffen om genoeg spijs te voorzien...
"Hoogstens twee personen..." ja, maar als je al die "twee personen" bij elkaar telt die ginds ter plaatse een inval zullen hebben... dus, beter even mailen.
Download even het programma via m'n weblink http://testing.hyline.be/GSprogram.pdf (doel opslaan als)
"Hoogstens twee personen..." ja, maar als je al die "twee personen" bij elkaar telt die ginds ter plaatse een inval zullen hebben... dus, beter even mailen.
Download even het programma via m'n weblink http://testing.hyline.be/GSprogram.pdf (doel opslaan als)

m'n brommer staat geladen en volgetankt , klaar om morgen rond 16u te vertrekken richting Ronse......het word voor mij een hele uitdaging om als koukleum te kamperen 
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
het zal een weekendeje worden voor de die Hards. Wat een weertje he, en de paadjes zullen er diep bij liggen, ja diep.
dat wordt bibberen, maar we komen af......
J
dat wordt bibberen, maar we komen af......
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Jo De Paepe
Ik kom misschien zaterdagavond ook eens langs. Maar zal waarschijnlijk met de 4x4 zijn en blijven kamperen zal er niet in zitten
-
Iron Gonzo
het is daar mooi weer en de GS rijders voelen zicht volledig in hun sas 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
ben er net langs geweest , en stralend zonnetje .
Ik wilde ff gaan verkennen hoe het er aan toeging, en ben op 200m met pech langs de baan tot stilstand gekomen.
Voortse tandwiel van m'n f650 funduro, is eraf gekomen. Geen meter meer vooruit te krijgen door de achterrem die een duw gekregen had.
Gelukkig kwam een zeer hulpzame gs'er langsgewandeld, en is me meteen te hulp gesprongen.
afdekkapje eraf en vastgesteld dat er een clips afgebroken was. dank zij hem ben ik met een stuk ijzerdraad die de clips vervangd terug naar huis kunnen tuffen.
Op tiem km van huis is ie er nog eens afgekomen op glad wegdek, met een enorme slippartij als gevolg . nieuw stukje ijzerdraad , en dan op naar thuis.
Lekker avontuurlijk zo'n treffen :p
ik ga er morgen eens langs met m'n dame met den auto .
Ik wilde ff gaan verkennen hoe het er aan toeging, en ben op 200m met pech langs de baan tot stilstand gekomen.
Voortse tandwiel van m'n f650 funduro, is eraf gekomen. Geen meter meer vooruit te krijgen door de achterrem die een duw gekregen had.
Gelukkig kwam een zeer hulpzame gs'er langsgewandeld, en is me meteen te hulp gesprongen.
afdekkapje eraf en vastgesteld dat er een clips afgebroken was. dank zij hem ben ik met een stuk ijzerdraad die de clips vervangd terug naar huis kunnen tuffen.
Op tiem km van huis is ie er nog eens afgekomen op glad wegdek, met een enorme slippartij als gevolg . nieuw stukje ijzerdraad , en dan op naar thuis.
Lekker avontuurlijk zo'n treffen :p
ik ga er morgen eens langs met m'n dame met den auto .
One life... live it
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
Ben er ook net langs geweest, geen zon gezien maar veeel regen en sneeuw en koud.ben er net langs geweest , en stralend zonnetje .
De groepjes rijders die binnenkwamen waren net zombies.
Na een warm douchke zal de BBQ vanavond deugd doen .... mijn gedacht !
Geniet ermaar van ..
YOO
Ben er afgelopen nacht (na d'Oase) is gepasseerd, om te constateren dat de laatsten net gaan slapen waren, pff, 't was nog maar 02u30
Soit, zou morgen wel de asfaltrit willen rijden, vermits ik geen noppen heb maar wel versleten Anakee's. Iemand een idee wanneer deze start, en wie nog komt
Grtz, Philip!
Ben er afgelopen nacht (na d'Oase) is gepasseerd, om te constateren dat de laatsten net gaan slapen waren, pff, 't was nog maar 02u30
Soit, zou morgen wel de asfaltrit willen rijden, vermits ik geen noppen heb maar wel versleten Anakee's. Iemand een idee wanneer deze start, en wie nog komt
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
'k heb vandaag deelgenomen aan de GSrit voor beginners, en ik heb me kostelijk geamuseerd
En we zijn niet gevallen
Bij deze een paar impressies:

Klaar voor de start
De noppen waren alom tegenwoordig, en ik stond daar met mijn anakees met een dikke 12.000 km

De eerste offroad vlakbij de Fiertel was al een test(je) voor het zelfvertrouwen

Het weze duidelijk: de baantjes lagen er NAT bij...

Een zeer geapprecieerde tussenstop

In de buurt van Sain-Sauveur

De Kluisberg op

't beestje ziet er goed gepekeld uit

Dit ziet er niet goed uit...

De schade valt al bij al nog mee

En Gilles, de onfortuinlijke, kan er gelukkig nog mee lachen
Van het verdere verloop heb ik jammer genoeg geen foto's meer. Na het eten op de Kluis was de groep eerder weg dan dat ik klaar was.
En niemand die op ons( ik en een Nederlander) wachtte
Na enig zoeken gaven we er de brui aan en zijn elk op ons eigen terug gekeerd naar de Fiertel.
Zo heb ik een test van de finale van de GS challenge kunnen meepikken

Hier test de instructeur van Motorbeheersing het parcours kegeltjesrijden

En dan is het aan de finalisten

Een aantal van de deelnemers ontbrak het aan feeling met het gas en de koppeling, met als gevolg dat de motor verschillende keren stil viel.
Op d'een duur was er geen starten meer aan, zelfs niet met de startkabels

Joel Smets is ook eens een kijkje komen nemen

No matter what the weather is like, the show must go on
't was plezant, ferme pluim voor de organisatie
En petje af voor diegenen die nu kamperen (of zoals onze noorderburen zegen "kramperen") bij voorspelde vriestemperaturen van -5°C

En we zijn niet gevallen
Bij deze een paar impressies:

Klaar voor de start
De noppen waren alom tegenwoordig, en ik stond daar met mijn anakees met een dikke 12.000 km

De eerste offroad vlakbij de Fiertel was al een test(je) voor het zelfvertrouwen

Het weze duidelijk: de baantjes lagen er NAT bij...

Een zeer geapprecieerde tussenstop

In de buurt van Sain-Sauveur

De Kluisberg op

't beestje ziet er goed gepekeld uit

Dit ziet er niet goed uit...

De schade valt al bij al nog mee

En Gilles, de onfortuinlijke, kan er gelukkig nog mee lachen
Van het verdere verloop heb ik jammer genoeg geen foto's meer. Na het eten op de Kluis was de groep eerder weg dan dat ik klaar was.
En niemand die op ons( ik en een Nederlander) wachtte
Na enig zoeken gaven we er de brui aan en zijn elk op ons eigen terug gekeerd naar de Fiertel.
Zo heb ik een test van de finale van de GS challenge kunnen meepikken

Hier test de instructeur van Motorbeheersing het parcours kegeltjesrijden

En dan is het aan de finalisten

Een aantal van de deelnemers ontbrak het aan feeling met het gas en de koppeling, met als gevolg dat de motor verschillende keren stil viel.
Op d'een duur was er geen starten meer aan, zelfs niet met de startkabels

Joel Smets is ook eens een kijkje komen nemen

No matter what the weather is like, the show must go on
't was plezant, ferme pluim voor de organisatie
En petje af voor diegenen die nu kamperen (of zoals onze noorderburen zegen "kramperen") bij voorspelde vriestemperaturen van -5°C
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
YOO
Damn, deze morgen ontbeten, en een half uur later was 't er al terug uit, samen met de rest van gisteren
Voel me zo slap als een natte vod, spijtig, vandaag mooi weer gezien, had er echt zin in, maar 't zal voor een volgende editie zijn
Grtz, Philip!
Damn, deze morgen ontbeten, en een half uur later was 't er al terug uit, samen met de rest van gisteren
Voel me zo slap als een natte vod, spijtig, vandaag mooi weer gezien, had er echt zin in, maar 't zal voor een volgende editie zijn
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
Philz picz are here!
Zaterdag de offroad rit gereden voor de beginners.
het was best leuk. Er zaten maar weinig stukjes offroad in, maar diegene die er in zaten waren zeer leuk.
Na een 100km zijn we met ze'n allen gestopt, want de kou, de sneeuw, de hagel maakte de kermis niet leuk meer, je zag haast niets meer van de paadjes en de meeste valpartijen zijn ook op het laatste geweest.
Net voor men neus nog een onfortuinelijke Noorderbuur met een gs1150. Ik had nog 30cm over of ik zat er tegen. Ik zou wel eens willen weten hoe het met zijn voet is afgelopen, want die had hij flink pijn gedaan.
Ik dacht eraan om de dag nadien mee te doen met de gevorderen, maar veel mensen, onderandere Smets raadde me het af om met zo'n zwaar machien er aan te beginnen.
dan maar vandaag naar de ardennen gereden met I.
een kleine 420Km en ginder achter lag er nog sneeuw. (de streek van Saint-Medard / bertrix) In wierde de autostrade af en dan naar Saint-Medard en terug via de baantjes.
volgende jaar opnieuw, maar dan met een ander machien.
PS zijn die foto's hierboven van vandaag ?????
Van mijn kant ook een welgemeende bedankt voor Willy en zijn Gs kornuiten.....
J
het was best leuk. Er zaten maar weinig stukjes offroad in, maar diegene die er in zaten waren zeer leuk.
Na een 100km zijn we met ze'n allen gestopt, want de kou, de sneeuw, de hagel maakte de kermis niet leuk meer, je zag haast niets meer van de paadjes en de meeste valpartijen zijn ook op het laatste geweest.
Net voor men neus nog een onfortuinelijke Noorderbuur met een gs1150. Ik had nog 30cm over of ik zat er tegen. Ik zou wel eens willen weten hoe het met zijn voet is afgelopen, want die had hij flink pijn gedaan.
Ik dacht eraan om de dag nadien mee te doen met de gevorderen, maar veel mensen, onderandere Smets raadde me het af om met zo'n zwaar machien er aan te beginnen.
dan maar vandaag naar de ardennen gereden met I.
een kleine 420Km en ginder achter lag er nog sneeuw. (de streek van Saint-Medard / bertrix) In wierde de autostrade af en dan naar Saint-Medard en terug via de baantjes.
volgende jaar opnieuw, maar dan met een ander machien.
PS zijn die foto's hierboven van vandaag ?????
, want deze jongen heeft gisteren ook al in de modder gebeten????En Gilles, de onfortuinlijke, kan er gelukkig nog mee lachen
Van mijn kant ook een welgemeende bedankt voor Willy en zijn Gs kornuiten.....
J
Laatst gewijzigd door J op 24 mar 2008, 10:05, 2 keer totaal gewijzigd.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Foto's zijn gepost op 22/03/2008 om 22.05u ik vrees dat ze van gisteren zijn. 
Terug van een heerlijk weekend
Willy en alle medewerkers BEDANKT VOOR DE PUIKE ORGANISATIE
Rij ik het ganse weekend door modder en water , kom ik thuis , glijd m'n voet weg tijdens het opbokken , valt m'n brommer omver

Willy en alle medewerkers BEDANKT VOOR DE PUIKE ORGANISATIE
Rij ik het ganse weekend door modder en water , kom ik thuis , glijd m'n voet weg tijdens het opbokken , valt m'n brommer omver
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
-
Avonturenpark
Hartelijk dank voor de gastvrijheid en de organisatie.
Ik heb me weer goed vermaakt, ondanks twee (te) koude nachten in mijn tent.
Tot een volgende keer!
Ik heb me weer goed vermaakt, ondanks twee (te) koude nachten in mijn tent.
Tot een volgende keer!
-
MiGSel
- Contacteer:
Ja het was weer mooi! Af en toe koud en nat, maar dat mocht de pret niet drukken.

Tijdens de ritten hebben we maar een uurtje regen gehad, voor de rest prima weer om te rijden.

Mooie rit trouwens Daniel, die tweede asfaltrit-met-beetje-off-road die jij had gemaakt!
Voor mij was dit glibberig genoeg, met m'n "nieuwe" 1150 op Tourances.

Weer wat nieuwe gezichten leren kennen, mooi week-endje!
Cheers,
Michel

Tijdens de ritten hebben we maar een uurtje regen gehad, voor de rest prima weer om te rijden.

Mooie rit trouwens Daniel, die tweede asfaltrit-met-beetje-off-road die jij had gemaakt!
Voor mij was dit glibberig genoeg, met m'n "nieuwe" 1150 op Tourances.

Weer wat nieuwe gezichten leren kennen, mooi week-endje!
Cheers,
Michel
De eer gaat ook naar Willy , ik heb de route geleverd en Willy heeft er hier en daar nog een mooi stukje bijgevoegdMiGSel schreef:
btw. m'n vriend gaat die gps-steun bestellen via mail
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
tips van een koukleum die het deze keer niet koud heeft gehad .Kruip lichamelijk warm in je slaapzak (loop desnoods enkele malen rond je tent ) en schaf je een hoeslaken aan van Thermolite reactor , ziet er een nietig dun hoesje uit maar het helpt echt (volgens de Thermolite +8° )Avonturenpark schreef: ondanks twee (te) koude nachten in mijn tent.
Laatst gewijzigd door danielGS op 24 mar 2008, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge

Dat onderste stuk van de valbaar zit er bij mij niet op. Is dat een toebehoren van Touratech of Wünderlich???