Klasse werk Frank, greetz
Toon je GS !
Moderator: GVN
Re: Toon je GS !
Dominique op dat "Black Beast" moet toch zeer mooi zijn..
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
-
DJAIRO
Ja, ik dank"onzen lieven heer"op m'n 2 blote "kniekes"ik heb ne knappe moto,maar nog een knapper madamOneshark schreef:Dominique op dat "Black Beast" moet toch zeer mooi zijn..
Waar heb ik dat aan verdient
Frank
Ge moogt daar gerust ook ne foto van plaatsen héOneshark schreef:
Dominique op dat "Black Beast" moet toch zeer mooi zijn..
Ja, ik dank"onzen lieven heer"op m'n 2 blote "kniekes"ik heb ne knappe moto,maar nog een knapper madam
of ge moogt da ook hier plaatsen : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... ilit=babes
greetz
Kris

Zo moet hij er nu ongeveer bijstaan
GRTS Danny
Das ne GS.

is dat al niet meer dan genoeg voor u, de andere stukken heb je toch nog?
J
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
welkenuweer
Frank, ik heb die een tijdje geleden zien staan toen ik dat TT-schermpke kwam ophalen bij jou maar nu ik hem zo zie...wow, bangelijk machien!
Heb mij ondertussen deze aangeschaft in vervanging van de 1100. Nu nog een Adv-windscherm erop en hij is naar mijn goesting.
Glenn

Heb mij ondertussen deze aangeschaft in vervanging van de 1100. Nu nog een Adv-windscherm erop en hij is naar mijn goesting.
Glenn

Terug een R1150gs......'t is zoiets als thuis komen...
)
-
DJAIRO
Proficiat,ik geloof dat er op het Nederlands GS forum een adventure scherm te koop staat!!
Tot ziens,je weet de weg naar Bornem hé!!
Frank
Vandaag heerlijk beemer weer ... (rondje Brussel)

Op een hobbelige kasseiweg .. redelijke snelheid .. floeps .. mijn topkoffer de lucht in ... geluk dat ik nen tik op mijn hoofd had gekregen of hij was foetschie .. héhé

Op een hobbelige kasseiweg .. redelijke snelheid .. floeps .. mijn topkoffer de lucht in ... geluk dat ik nen tik op mijn hoofd had gekregen of hij was foetschie .. héhé
Laatst gewijzigd door UpJohn op 17 mar 2008, 20:41, 3 keer totaal gewijzigd.
dat moet je dan maar een uitleggen, hoe je een topkoffer al rijdend tegen je hoofd kan kijgen? Stond er een achteruit op je moto?
J
ps nice pics
J
ps nice pics
Koffer zal tijdens het omhoog vliegen tegen mijn helm gekomen zijn hé ... kan moeilijk anders he lol -))
das mijn geluk geweest, of ik was ribbendebie zonder koffer. (met alle papperassen, kodak, camera, pleuro's, enz ..)
Moet zeggen dat die kasseiweg wel extreem hobelig lag. Zo om de meter een kuil en dan een bult. En daar dan door aan redelijke snelheid. Ideaal om iets in de lucht te laten catapulteren. Tja ...
Heb nochtans nog nergens gehoord of gelezen dat dit zou kunnen gebeuren. Ofwel ??
das mijn geluk geweest, of ik was ribbendebie zonder koffer. (met alle papperassen, kodak, camera, pleuro's, enz ..)
Moet zeggen dat die kasseiweg wel extreem hobelig lag. Zo om de meter een kuil en dan een bult. En daar dan door aan redelijke snelheid. Ideaal om iets in de lucht te laten catapulteren. Tja ...
Heb nochtans nog nergens gehoord of gelezen dat dit zou kunnen gebeuren. Ofwel ??
Van de eerste topcases had het plastic de neiging onderaan te scheuren door de belasting tijdens rijden op hobbelig wegdek.
Er zijn meerdere gevallen bekend van afgevallen topcases. Het ontwerp werd dus aangepast, er zit aan de onderkant een metalen versteviging (plaatje en pin). Ik weet niet sinds wanneer, maar zeker al van 2007, wellicht eerder.
Er zijn meerdere gevallen bekend van afgevallen topcases. Het ontwerp werd dus aangepast, er zit aan de onderkant een metalen versteviging (plaatje en pin). Ik weet niet sinds wanneer, maar zeker al van 2007, wellicht eerder.
Met een bikersgroet,
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
Toedel
(165.000km op R1200GS).
Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
-
GSrijder
- Contacteer:
Voila, eindelijk een paar foto's van mijn GS
De moto heb ik ondertussen al een dikke maand in mijn bezit en de eerste 1000km zijn reeds afgemaald.
Had al eerder reactie willen plaatsen maar door een gezinsbreuk stond mijn hoofd er niet naar.

De moto heb ik ondertussen al een dikke maand in mijn bezit en de eerste 1000km zijn reeds afgemaald.
Had al eerder reactie willen plaatsen maar door een gezinsbreuk stond mijn hoofd er niet naar.

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Knap machien .. veel plezier ermee !
Aaiii ... halven trouwboek de deur uit Ronny ?Had al eerder reactie willen plaatsen maar door een gezinsbreuk stond mijn hoofd er niet naar.
-
GSrijder
- Contacteer:
Sn@pPy*GS schreef:Knap machien .. veel plezier ermee !
Aaiii ... halven trouwboek de deur uit Ronny ?
Inderdaad, na 16,5 jaar huwelijk plots weer vrijgezel
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
Niet aantrekken jongen ... da komt wel goe !
Hebt nu veel tijd voor dat ander speelgoed hé ..

Hebt nu veel tijd voor dat ander speelgoed hé ..
-
WIMGSA1200
Voila hier de fot's van mijne verbouwde gs 1100
wat vinden jullie ervan

hier een lijst met alle "opties"
32l tank, Alu koffers (home made), Grote carterbescherming Hepco en becker valbeugel (nooit gebruikt lol) Led pinkers,Led achterlicht, Mistlampen,Extra verstralers,Garmin quest, Wp-vering, Touratech desierto kuip, Montageplaat voor bagagerol, lazer dou-tech, Migsel stuurverhogers
wat vinden jullie ervan

hier een lijst met alle "opties"
32l tank, Alu koffers (home made), Grote carterbescherming Hepco en becker valbeugel (nooit gebruikt lol) Led pinkers,Led achterlicht, Mistlampen,Extra verstralers,Garmin quest, Wp-vering, Touratech desierto kuip, Montageplaat voor bagagerol, lazer dou-tech, Migsel stuurverhogers
1200 gsa
Zumo 660
Wilbers
Zumo 660
Wilbers
-
sprint
Schone machine hoor.
Als ik een tijd(goesting) heb neem ik ook eens een paar foto’s van mijn 1100GS, maar ik rij liever dan foto’s te nemen.
Als ik een tijd(goesting) heb neem ik ook eens een paar foto’s van mijn 1100GS, maar ik rij liever dan foto’s te nemen.
Marnix.

prachtige machine. Echt mooi met die dieserto kuip.
heel goed gepersonaliseerd.
J
heel goed gepersonaliseerd.
J
-
desertfreak
- Contacteer:

mijn beestje
al veel meegemaakt
Lang geleden dat ik nog eens iets heb geplaatst
en nu de K1200LT weg is
en na 4 K's het tijd was voor een R :
Hieronder enkele van de katarakt route op 15maart

Sluutjes
Pieter
en nu de K1200LT weg is
en na 4 K's het tijd was voor een R :
Hieronder enkele van de katarakt route op 15maart

Sluutjes
Pieter
Dit is mijn beestje...

Groet.

Groet.
Honda CX 500, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000, Honda Fireblade, Honda CBR 1100 XX, BMW 1150 RT, Honda VFR V-tec
en nu BMW R 1200 GS
en nu BMW R 1200 GS
-
Iron Gonzo
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Een weekje later dan voorzien , maar hij is er !!!!
Deze morgen na een uur of drie slaap (nachtwerk), kreeg ik de langverwachtte telefoon.
"Hij is er " klonk als muziek in mijn oren , en ik was ondanks de korte slaap op slag wakker (Hoe zou da komen
)
Ik had er op aangedrongen om een fotoke te trekken als ie nog in de doos gespannen staat; zo heb ik een souvenir van voor ik er m'n eerste km mee bol.
Voiçi la bète:

Jeeft precies een beetje mee van ne snelheidsmoto met da stuurke zo laag
Vrijdag namiddag ben ik dus trotse eigenaar van een GSA'ke
Dan komt volledige fototje online
greetz
Deze morgen na een uur of drie slaap (nachtwerk), kreeg ik de langverwachtte telefoon.
"Hij is er " klonk als muziek in mijn oren , en ik was ondanks de korte slaap op slag wakker (Hoe zou da komen
Ik had er op aangedrongen om een fotoke te trekken als ie nog in de doos gespannen staat; zo heb ik een souvenir van voor ik er m'n eerste km mee bol.
Voiçi la bète:

Jeeft precies een beetje mee van ne snelheidsmoto met da stuurke zo laag
Vrijdag namiddag ben ik dus trotse eigenaar van een GSA'ke
Dan komt volledige fototje online
greetz