spiegels
Moderator: GVN
Re: spiegels
Ik heb een tijdje rondgereden met spiegels van bij Wunderlich; zolang je stilstond was het zicht perfect, je had er zelfs een breder zicht mee, maar eens aan het rijden werd je zicht naar achteren serieus verstoord door trillingen, daar zijn de originele blijkbaar minder gevoelig voor, eens je harder ging dan 80 zag je wel dat er "iets" achter je was maar wat het was, ...??
Ze kostten 75 euro per stuk, en ik doe ze met plezier weg voor 50 euro voor de 2
Ze kostten 75 euro per stuk, en ik doe ze met plezier weg voor 50 euro voor de 2
Ik rijd met spiegels van HG. Kosten minder voor 2 dan 1 bij BMW...
Buiten de vormgeving van de afdekkap is er geen verschil met de orginele...

-
John
- Contacteer:
En die hebben gekost?? Iets van een 17 euro?Frank K schreef:Ik rijd met spiegels van HG. Kosten minder voor 2 dan 1 bij BMW...
van buiten weet ik het niet meer, maar 't is iets in die prijsklasse.John schreef:En die hebben gekost?? Iets van een 17 euro?Frank K schreef:Ik rijd met spiegels van HG. Kosten minder voor 2 dan 1 bij BMW...

Dit zijn spiegels van een vroegere K-reeks (weet niet meer welke juist).suy schreef:Rijd er iemand met andere spiegels dan de orginele op zijn GS.
Zo ja,wat zijn dan de bevindingen.
Buiten de andere look, rechthoekig en iets breder, is er weinig verschil in zicht naar achter tijdens het rijden.
De constructie is wel iets stugger dan de originele Mickey Mouse spiegels, zodat ge er gerust uw helm kunt aanhangen zonder dat de spiegel wat verdraait door het gewicht

mvg
Hans

@Suy
Die van Hans passen niet op de 1200... die voet is te breed en kan niet naast de olie pottekens.
Alternatief zijn die van een K1200R ... Spiegel heeft dezelfde vorm als die van Hans meer een spriet zoals de 1200.
Anders Wunderlich... speciaal design maar met een spiegel met dubbel zicht
GRTS Danny
Die van Hans passen niet op de 1200... die voet is te breed en kan niet naast de olie pottekens.
Alternatief zijn die van een K1200R ... Spiegel heeft dezelfde vorm als die van Hans meer een spriet zoals de 1200.
Anders Wunderlich... speciaal design maar met een spiegel met dubbel zicht
GRTS Danny
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 03 nov 2018, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen-
Frans
Hans schreef:Dit zijn spiegels van een vroegere K-reeks (weet niet meer welke juist).suy schreef:Rijd er iemand met andere spiegels dan de orginele op zijn GS.
Zo ja,wat zijn dan de bevindingen.
K1200 rs 2de model ASTEBLIEFT
mvg
Hans