kan de batterij het aan

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Plaats reactie
philipe

kan de batterij het aan

Bericht door philipe »

een vraagje gericht aan de electrische tegneuten.

Ik heb op mijn motor een origineel bmw alarm, xenon lamp en sedert enkele dagen extra verlichting, lees verstralers. :cyclopsani: :cyclopsani:

Nu is mijn vraag of mijn batterij dit wel aankan??!! :-?
HEt mag niet de bedoeling zijn dat mijn alternator de batterij niet bijgeladen krijgt.

De verstralers zijn 2 x 55 Watt.
John
Contacteer:

Re: kan de batterij het aan

Bericht door John »

Die xenon verbruikt al minder dan een halogeenlamp. Dat alarm neemt enkel stroom af als je motor stilstaat. (dus die kan je batterij leegzuigen als je brommer te lang stilstaat) En die exstra lampkes? Er mag aardig wat meer aanhangen eer die alternator niet meer kan volgen hoor!

Voila sé! aub :wink:
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Géén probleem, bijladen (druppellader) indien je a/lange tijd niet rijdt en-of b/wanneer je dagelijks te korte tripjes maakt waarbij al je verbruikers aanstaan en de afstand té kort is om deftig bij te laden (en overdag tijdens je werk je alarm aanstaat)

Ik heb 2 * H7, radio-cd, 2 verstralers 55Watt, handvatverwarming, alarm, GPS,ESA etc...géén probleem...je kan er nog zelfs je schoonmoeder aanhangen.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

als alles (buiten het alarm) enkel in gang is als je rijdt, kan dat zeker geen kwaad.

zorg er wel voor dat je nergens verlies op hebt zitten, of uw batterij zal bij stilstand het niet lang trekken
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie