Even voorstellen...
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
Re: Even voorstellen...
mooie voorstelling voor het jaar te starten
welkom en nog veel plezier hier en op de weg
welkom en nog veel plezier hier en op de weg
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Elie-RT1200
Hallo,
Ik ben Elie, uit Kaprijke 60jaar
Motorijder sinds 1965 met Zündapp 250 en BMW R26 250, vanaf 1970 ben ik een lange tijd moto free geweest, maar het is wel blijven kriebelen. In 1993 heb ik een come-back gemaakt met een Suzuki 1400 intruder, in 1995 overgestapt naar de oude liefde een BMW, K1100 LT en sinds 2005 een R1200 RT.
groetjes,
Elie
Ik ben Elie, uit Kaprijke 60jaar
Motorijder sinds 1965 met Zündapp 250 en BMW R26 250, vanaf 1970 ben ik een lange tijd moto free geweest, maar het is wel blijven kriebelen. In 1993 heb ik een come-back gemaakt met een Suzuki 1400 intruder, in 1995 overgestapt naar de oude liefde een BMW, K1100 LT en sinds 2005 een R1200 RT.
groetjes,
Elie

-
Iron Gonzo
welkom Elie 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
moh_fan
- Contacteer:
Welkom Elie.
En als ik 60 was en op 'n 12RT mocht stappen, dan stond er
achter mijn leeftijd!
Nog vele jaren motor-plezier!
En als ik 60 was en op 'n 12RT mocht stappen, dan stond er
Nog vele jaren motor-plezier!
-
Kenny
- Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS
Hallo! Mijn introductie op het forum
Hallo allemaal,
Ik wou mij even voorstellen.
Mijn naam is Ken Simon en ik ben sinds kort in bezit van mijn eerst BMW... een schitterend 1150RT. Oorsprokelijk kom ik uit de VS (New York) en sinds 1989 woon in Amersfoort en doe sales en training bij Hilti landelijk in NL. Ik ben samenwonend met Marie, twee teener dochters, een grote Berner Sennerhond, 2 katten en een konijn.
En ja hoor... ik heb het nogsteeds naar mijn zin! Ik heb diverse motoren gehad vanaf mijn 14de jaar. Mijn laatste was een Honda ST1100. Nu ben ik 52 en hou nu nog net zo veel van mijn hobby als toen.
Ik hoop dat wij veel informatie met elkaar kunnen uitwisselen!
NB: Voor eventuele taal fouten wil ik alvast mijn excuus aanbieden
NB2: Hey Wim, nogmaals bedankt voor jou help met de inbouw van de RS thermo. Het is perfect.
Ik wou mij even voorstellen.
Mijn naam is Ken Simon en ik ben sinds kort in bezit van mijn eerst BMW... een schitterend 1150RT. Oorsprokelijk kom ik uit de VS (New York) en sinds 1989 woon in Amersfoort en doe sales en training bij Hilti landelijk in NL. Ik ben samenwonend met Marie, twee teener dochters, een grote Berner Sennerhond, 2 katten en een konijn.
En ja hoor... ik heb het nogsteeds naar mijn zin! Ik heb diverse motoren gehad vanaf mijn 14de jaar. Mijn laatste was een Honda ST1100. Nu ben ik 52 en hou nu nog net zo veel van mijn hobby als toen.
Ik hoop dat wij veel informatie met elkaar kunnen uitwisselen!
NB: Voor eventuele taal fouten wil ik alvast mijn excuus aanbieden
NB2: Hey Wim, nogmaals bedankt voor jou help met de inbouw van de RS thermo. Het is perfect.
Always watch out for the other guy!
-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum Kenny
je zal hier ale info terugvinden die je kan gebruiken
nog veel plezier met uw RT
je zal hier ale info terugvinden die je kan gebruiken
nog veel plezier met uw RT
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
roose jan
- Contacteer:
Hoi met Jan
ry met bmwR85OR heel tof machien
ben nieuw hier en zoek vrienden om regelmatig te touren in de week
ben uit de buurt van Oostakker Gent
groets en hoop hier toffe maten tegen te komen uit oost-vlaanderen

ry met bmwR85OR heel tof machien
ben nieuw hier en zoek vrienden om regelmatig te touren in de week
ben uit de buurt van Oostakker Gent
groets en hoop hier toffe maten tegen te komen uit oost-vlaanderen
hoi bmw ryder zoekt langs deze weg vrienden om saam in de week op vrydag te touren. wie zin ry met bmw R850R.
hoi ik ben flor
ik rijd met een lt 1200 sind verleden jaar
ik ben dokchaufeur en woon in melsele
groetjes allemaal
ik rijd met een lt 1200 sind verleden jaar
ik ben dokchaufeur en woon in melsele
groetjes allemaal
Vanaf vandaag is Mc B vervangen door de nick "Muug", net zoals op het nieuwe M&T-forum (motorforum.be)
Leap and the net will appear
-
ShadowRoadster
Hallo allemaal,
Sinds vandaag ook ingeschreven op dit forum, alhoewel ik het al ff probeer te volgen.
Eind februari vorig jaar m'n eerste moto gekocht, een R1200R.Ondertussen staan er al zo'n 280000km op de teller.
Ik ben informaticus, woonachtig te wetteren maar werkzaam in brussel
greetz
Sinds vandaag ook ingeschreven op dit forum, alhoewel ik het al ff probeer te volgen.
Eind februari vorig jaar m'n eerste moto gekocht, een R1200R.Ondertussen staan er al zo'n 280000km op de teller.
greetz
Heb jij nog iets anders gedaan dan gereden, of staat er een 0-etje te veel?ShadowRoadster schreef:Hallo allemaal,
greetz
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
Iron Gonzo
welkom hier op het forum kilometerfreter 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
ShadowRoadster
lol, goed opgemerktLudo vp schreef:Heb jij nog iets anders gedaan dan gereden, of staat er een 0-etje te veel?ShadowRoadster schreef:Hallo allemaal,
greetz
Ludo
der staat inderdaad een 0 tje veel
het moet dus 28000 km zijn voor alle duidelijkheid
als nieuw lid van dit forum wil ik me graag even voorstellen:
Ik heet Peter en heb sinds een jaar of vier mijn motorrijbewijs. Ben indertijd begonnen op de R1150GS, die na twee jaar is ingeruild voor de R1200GS. Inmiddels zit ik door mijn baan (en de files) wat meer op de motor en dat was de reden om te kijken naar een motor die wat meer weerbescherming bood. Na de twee eerdere boxers zijn natuurlijk alle andere motormogelijkheden afgevallen en dan kom je al snel bij de RT uit.
Ik ben van zwaar (1150GS) naar iets lichter (1200GS) en weer naar zwaar (de RT) gegaan dus. Het bevalt prima tot nu toe. Even wennen aan de iets andere zithouding en wendbaarheid, maar de vele opties (qua verwarming en vering) maken veel goed.
Op dit forum kwam ik al een paar nuttige tips tegen, dus vond ik dat lid worden zeer de moeite waard was.
Groeten.
Een fotootje van de nieuwe aanwinst:

Ik heet Peter en heb sinds een jaar of vier mijn motorrijbewijs. Ben indertijd begonnen op de R1150GS, die na twee jaar is ingeruild voor de R1200GS. Inmiddels zit ik door mijn baan (en de files) wat meer op de motor en dat was de reden om te kijken naar een motor die wat meer weerbescherming bood. Na de twee eerdere boxers zijn natuurlijk alle andere motormogelijkheden afgevallen en dan kom je al snel bij de RT uit.
Ik ben van zwaar (1150GS) naar iets lichter (1200GS) en weer naar zwaar (de RT) gegaan dus. Het bevalt prima tot nu toe. Even wennen aan de iets andere zithouding en wendbaarheid, maar de vele opties (qua verwarming en vering) maken veel goed.
Op dit forum kwam ik al een paar nuttige tips tegen, dus vond ik dat lid worden zeer de moeite waard was.
Groeten.
Een fotootje van de nieuwe aanwinst:

R1200RT (ex R1150GS; ex R1200GS)
Muddy Side Down
Muddy Side Down
-
Kenny
- Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS
Hey Peet,
Mooie fiets en wekom !!!
Kenny
Mooie fiets en wekom !!!
Kenny
Always watch out for the other guy!
-
bougimain
- Contacteer:
Hey de Peet wees welkom op deze toffe forum
En ja ge hebt ne prachtige beemer
Bougimain
En ja ge hebt ne prachtige beemer
Bougimain
-
Gorky-GSA
- Contacteer:
Welkom Peet ,ge kunt er hier alleen maar bij winnen op dit forum 
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
-
Jo Catrysse
Hallo,
Ik ben Jo, 42jaar en woont te Gistel.
Ben eigenlijk nieuw in de motorwereld, rij nog maar anderhalf jaar met de motor.(jongensdroom is werkelijkheid geworden)
M'n eerste motor was een KTM 950 adventure S, heb ik maar 6 maand mee gereden. Nu rij ik met de R1200GS Adventure.
Heb ook al veel geleerd uit dit forum, veel nuttige tips, waarvoor dank.
Misschien zie ik jullie eens op een of andere rit.
groeten
Ik ben Jo, 42jaar en woont te Gistel.
Ben eigenlijk nieuw in de motorwereld, rij nog maar anderhalf jaar met de motor.(jongensdroom is werkelijkheid geworden)
M'n eerste motor was een KTM 950 adventure S, heb ik maar 6 maand mee gereden. Nu rij ik met de R1200GS Adventure.
Heb ook al veel geleerd uit dit forum, veel nuttige tips, waarvoor dank.
Misschien zie ik jullie eens op een of andere rit.
groeten
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Da's van toepassing voor de meesten onder ons.(jongensdroom is werkelijkheid geworden)
Hebben we begrip voor, verstand komt met de maandenM'n eerste motor was een KTM 950 adventure S, heb ik maar 6 maand mee gereden
Waw, is dé minderheid hierNu rij ik met de R1200GS Adventure
Moet je zéker doenMisschien zie ik jullie eens op een of andere rit.
Baai the way, welkom op de kinderboerderij
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Beemerboy09
Hallo iedereen,
Mijn naam is Willem. Ik ben 41 jaar oud. Ik woon in Jabbeke.
Ik rij nog maar een kleine 2 jaar met een motor. Mijn huidig start machine is een Honda Transalp van '98.
Ik overweeg echter om binnenkort een BMW R 850 RT te kopen. Betreft een 850 RT met abs, verwarmde handgrepen, electrisch verstelbaar scherm en radio/cassette. Bouwjaar 2004.
Vraagprijs 6.500 euro. Er staan echter al 108.000 km op de teller.
Ik krijg één jaar garantie. Staat te koop bij NV Peter D'Haese.
Een collega van mij zegt dat een goed onderhouden BMW motor zeker 200.000 km aankan.
Wat is jullie mening : doen of verder kijken naar iets anders ?

Mijn naam is Willem. Ik ben 41 jaar oud. Ik woon in Jabbeke.
Ik rij nog maar een kleine 2 jaar met een motor. Mijn huidig start machine is een Honda Transalp van '98.
Ik overweeg echter om binnenkort een BMW R 850 RT te kopen. Betreft een 850 RT met abs, verwarmde handgrepen, electrisch verstelbaar scherm en radio/cassette. Bouwjaar 2004.
Vraagprijs 6.500 euro. Er staan echter al 108.000 km op de teller.
Ik krijg één jaar garantie. Staat te koop bij NV Peter D'Haese.
Een collega van mij zegt dat een goed onderhouden BMW motor zeker 200.000 km aankan.
Wat is jullie mening : doen of verder kijken naar iets anders ?
I love my R 850 RT.
-
edargpu
Yep Willem,
die kilometers
.....das geen enkel probleem jong
hij komt pas los en als je toch garantie geniet zie ik er geen graten in.
Btw willkommen hier
die kilometers
Btw willkommen hier
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
HAllo iedereen, mijn naam is Philipe en ben 33 jaar jong. Zoals je kan zien woon ik in Kontich-kazerne samen met mijn wederhelft.
Rijd ongeveer een 7 jaar met de motor. NA een aantal rijstkokers te hebben gehad,GSX-R / ZX9R / R1 ben ik dan bij BMW beland. Dit doordat ik de microben van thuis heb opgelopen. Mijn ouders rijden namelijk ook allebei met een BMW. HEt werd me dus om zo maar uit te drukken met de paplepel ingegeven.
Wegens het gebrek aan comfort op mijn motoren, en het maken van vele reizen, heb ik de stap gezet om mijn eerste BMW te kopen namelijk een K1100RS.
Daarna de 1150 GS waar ik nu nog mee rijd en die ik NOOIIIIIIITTT zal wegdoen. De K heb ik spijtig genoeg verkocht.
Maar mijn droom, die ik binnen een paar jaren wens te realiseren, is trotse eigenaar te worden van enkele oude Beemers.
Professioneel gericht ben ik tewerkgesteld bij de broeders der liefde
Rijd ongeveer een 7 jaar met de motor. NA een aantal rijstkokers te hebben gehad,GSX-R / ZX9R / R1 ben ik dan bij BMW beland. Dit doordat ik de microben van thuis heb opgelopen. Mijn ouders rijden namelijk ook allebei met een BMW. HEt werd me dus om zo maar uit te drukken met de paplepel ingegeven.
Wegens het gebrek aan comfort op mijn motoren, en het maken van vele reizen, heb ik de stap gezet om mijn eerste BMW te kopen namelijk een K1100RS.
Daarna de 1150 GS waar ik nu nog mee rijd en die ik NOOIIIIIIITTT zal wegdoen. De K heb ik spijtig genoeg verkocht.
Professioneel gericht ben ik tewerkgesteld bij de broeders der liefde
Welkom, we zijn hier met meer dan 20 liefdadigheidsbroeders.philipe schreef:Professioneel gericht ben ik tewerkgesteld bij de broeders der liefde
Hier noemen ze ons gewoonlijk Blauwbloezen
-
moh_fan
- Contacteer:
Ik begon al te denken dat u in een klooster woonde!
In ieder geval: Welkom!