Toon je GS !
Moderator: GVN
-
frederik
Re: Toon je GS !
Die vraag stel ik mij al jaren !!! Waar zijn al die oude tweekleppers van gs'en gebleven. Gaan die allemaal naar het buitenland ?
Frederik
Frederik
-
Jo De Paepe
Sommige oude tweekleppers worden versleten tot op de draad en gaan dan in de onderdelen op de tweedehandse markt.
Andere worden met zorg en liefde gekoesterd en komen af en toe nog eens in het zonlicht te rijden waarna ze weer opgepoetst verdwijnen in hun verwarmde bergplaats
Andere worden met zorg en liefde gekoesterd en komen af en toe nog eens in het zonlicht te rijden waarna ze weer opgepoetst verdwijnen in hun verwarmde bergplaats
-
Iron Gonzo
als iemand vandaag nog mijn RS koopt zit de kans er dik in dat er hier enkele 2 kleppers bij komen 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Jo De Paepe
[quoteals iemand vandaag nog mijn RS koopt ][/quote]
Daar is evenveel kans voor als dat Pasen op een zaterdag valt
Daar is evenveel kans voor als dat Pasen op een zaterdag valt
wij hebben ze nu alletwee de GSA 2007 en De GS omgevormd tot A van 2003 en als ik ze naast elkaar bekijk in de garage, vind ik die 1150 minstens even mooi dan de mijne.frederik schreef:Wat mij vandaag opvalt, is dat de 1150 toch al redelijk gedateerd is ! We geraken toch sneller gewoon aan nieuwe modellen dan we zouden denken !
Wat niet wil zeggen dat die wat oudere zouden slecht rijden.
Frederik
(soms zelfs mooier, maar de mijne rijd beter)
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Jo De Paepe
Persoonlijk vind ik de 1150 GSA veel mooier dan de 1200 , de laatste ziet er mij echt samengeplakt tupperware uit.
Qua rijden (motorkarakter) neemt de 1200 inderdaad voorsprong op de oude die iets bruter was
mocht ik een mooie 1150 adventure en een koper voor mijn K1200RS vinden , ik zou niet moeten twijfelen , terug naar mijn oude liefde

Qua rijden (motorkarakter) neemt de 1200 inderdaad voorsprong op de oude die iets bruter was
mocht ik een mooie 1150 adventure en een koper voor mijn K1200RS vinden , ik zou niet moeten twijfelen , terug naar mijn oude liefde

-
welkenuweer
Jo De Paepe schreef:Persoonlijk vind ik de 1150 GSA veel mooier dan de 1200 , de laatste ziet er mij echt samengeplakt tupperware uit.
Jo, bij Geert van Mol in Melsele staat er een zwarte Adventure met volledige kofferset en behoorlijke km-stand à €7.500.
http://www.geertvanmol.be
Glenn
Terug een R1150gs......'t is zoiets als thuis komen...
)
Vorige motor was een rt,de zadel was redelijk horizontaal,en schoof mijn vrouw niet naar voor.
Met de gsa schoof ze wel naar voor,vermoedellijk omdat de zit een beetje afhelt naar voor.
Bij sommige motorzaken kan je een anti slip mat kopen die je dan zelf op maat maakt en bevestigd met draad en naald.
Zeer anti slip en anti zweet tegelijkertijd.Ze zit nu comfortabel zonder te verschuiven.
De bevestiging is met kleine draadsteekjes aan de onderkant van het zadel genaaid,op de elastieken rand,zodoende krijg je een mooie afwerking.
Met de gsa schoof ze wel naar voor,vermoedellijk omdat de zit een beetje afhelt naar voor.
Bij sommige motorzaken kan je een anti slip mat kopen die je dan zelf op maat maakt en bevestigd met draad en naald.
Zeer anti slip en anti zweet tegelijkertijd.Ze zit nu comfortabel zonder te verschuiven.
De bevestiging is met kleine draadsteekjes aan de onderkant van het zadel genaaid,op de elastieken rand,zodoende krijg je een mooie afwerking.
thankssurvie schreef:Vorige motor was een rt,de zadel was redelijk horizontaal,en schoof mijn vrouw niet naar voor.
J
Meca,mecapuet schreef:Yep, deze is die van mij.....
heb je nergens geen meer gedetailleerde foto's van je bijgemonteerde verliching? Of meer dichtbijfoto's (vooraanzicht, zijaanzicht). Ik ben namelijk bezig met mijn 1150GS wat bij te verlichten. Heb totnutoe de support van Migsel in huis gehaald maar ben nog aan het rondneuzen voor de lichtjes. zijn dit de Hella's die op je GSA gemonteerd staan?
En voor de West-Vlamingen... waar vind je in de streek van Ieper-Kortrijk een autohandel waar ze het Hella-assortiment hebben??? Heb al verschillende grotere auto-onderdelenhandels bezocht maar noppes wat Hella betreft. De groeten en tot ergens onderweg. Dany
Het leven is een gunst, te weten hoe is een kunst!
-
frederik
Dat kan je vinden in de betere auto-onderdelen zaak.
Ik kocht mijn hella's bij ADB, Autodistribution, Industrielaan 10 te 8520 Kuurne, 056/220838. Op de industriezone Kuurne-Heule. Daar kan je eigenlijk alles vinden !
Nu heb je geen excuses meer om geen hellas aan die gs te hangen hé !
Véél succes ermee.
Frederik
Ik kocht mijn hella's bij ADB, Autodistribution, Industrielaan 10 te 8520 Kuurne, 056/220838. Op de industriezone Kuurne-Heule. Daar kan je eigenlijk alles vinden !
Nu heb je geen excuses meer om geen hellas aan die gs te hangen hé !
Véél succes ermee.
Frederik
Ongeloofelijk maar toch waar dus
Met dus onmetelijk veel dank voor het adres Frederik, da's zelfs kortbij mijn jobke, gezien ik ook al in de Industrielaan vertoef
Ik heb dus inderdaad geen enkel excuus meer.
de groeten, dany
Met dus onmetelijk veel dank voor het adres Frederik, da's zelfs kortbij mijn jobke, gezien ik ook al in de Industrielaan vertoef
Ik heb dus inderdaad geen enkel excuus meer.
de groeten, dany
Het leven is een gunst, te weten hoe is een kunst!
-
frederik
Je werkt in Barco ? VTV ? of bij Lecot ?
Als ik passeer ga ik eens speuren waar er een 1150gs staat !
Frederik
Als ik passeer ga ik eens speuren waar er een 1150gs staat !
Frederik
-
Iron Gonzo
mooi het is eens iets anders 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
He 's Black
, pff eindelijk.....
Het blok en cardan vergeten !?
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
Genomen op het Mini Rally weekend van Bert Duursma Motoren. Dit was lekker raggen, zaterdag 100Km, zondag 200Km roadbook met 3 specials tgen de tijd.

Meer info over deze tweedaagse op het forum van onze Noorderburen
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=23194
Groeten,
Frank

Meer info over deze tweedaagse op het forum van onze Noorderburen
http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=23194
Groeten,
Frank
Als die van mij "op" is koop ik mij terug krak dezelfde. Elke keer als ze mij een 1200 (GS, GSA, RT whatever) meegeven als vervangmoto ben ik blij als ik mijn beestje terug krijg.Jo De Paepe schreef:Persoonlijk vind ik de 1150 GSA veel mooier dan de 1200 , de laatste ziet er mij echt samengeplakt tupperware uit.
cardan is miss nog een optieOneshark schreef:He 's Black, pff eindelijk.....
J
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Yep J, poederlakken...mégaschuun in Guuuik 
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben sinds vorige vrijdag de eigenaar van ne GS, na 2 jaar en 35000 km op nen Harley, nu een superdeluxe GS, prachtig...
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben sinds vorige vrijdag de eigenaar van ne GS, na 2 jaar en 35000 km op nen Harley, nu een superdeluxe GS, prachtig...

-
Iron Gonzo
welkom en post ook eens een fotootje hé 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE